Paljonko pitää laihtua, että se näkyy?
Olen normaalipainossa mutta joutunut muuttamaan elämäntapojani. Paino on alkanut pudota tän myötä.
Kuinka suuri painonpudotus on teillä jo näkynyt?
Eli miten paljon pitänyt pudottaa, että muutoksen näkee itse tai vaatteista? Ja koska muut ovat huomanneet.
Kommentit (14)
Se on ihan yksilökohtast. Mä huomaan sen samantien parin kilon jälkeen omasta peilikuvasta. Yleensä siinä lähtee ylimääräset nesteet ihan ekana mikä saa jo ihmisessä aika ison muutoksen aikaan. Näitä nesteitä voi siis olla tyyliin 1-5 kg mikä lähtee ihan samantien kun vaan jättää turhan pois. Sen jälkeen alkaa vasta se oikean painon pudottaminen.
10kg huomaa jo usein ulkopuolisetkin ja 20kg huomaa ihan varmasti (eli mä olen 175cm pitkä ja jos olen normaalipainon ylärajalla 76 kg tai alarajalla 58kg, niin sen huomaa varmasti)
vaatekoko pienenee yhdellä aina 5-10kg välein, riippuu vähän varatalon mallista ja siitä, käytätkö tiukkoja vai väljiä vaatteita
Noin 30 kiloa. Itse painan 50 kiloa.
Itseltä pudonnut siis nyt n. 3 kg, tuntuu, että alushousut about pyörii jaloissa ja kasvot ovat kapeammat.
Hitaasti on siis lähtenyt paino laskusuuntaan, pituutta 174, lähtöpaino 69 kg. Nyt n. 66 mittarissa.
Tuo viesti siis mun, eli ap:n.
Toi nyrkkisääntö n. 5 kg/vaatekoko saattaa mulla pitää ainakin paikkansa.
ap
Itse huomaan 4 kilosta, että vaatteet ovat väljemmät, mutta muut kommentoivat vasta 8-10kg:n painonpudotuksen jälkeen.
Mulla alkoi aiemmin kiristäneet housut mahtua hyvin jo 2 - 3 kg putoamisen jälkeen. Kasvot kapenivat heti, kun lähti nesteet liikkeelle. Nyt kun painoa on pudonnut 7 kg, mahtuu jo aiemmin pieneksi jääneet takitkin.
Mulla lähti siis ensinnä vyötäröstä ja kasvoista, hitaammin ylävartalosta.
Vierailija kirjoitti:
10kg huomaa jo usein ulkopuolisetkin ja 20kg huomaa ihan varmasti (eli mä olen 175cm pitkä ja jos olen normaalipainon ylärajalla 76 kg tai alarajalla 58kg, niin sen huomaa varmasti)
vaatekoko pienenee yhdellä aina 5-10kg välein, riippuu vähän varatalon mallista ja siitä, käytätkö tiukkoja vai väljiä vaatteita
Kyllä minun laihtumisen huomasi ulkopuoliset jo ennen kuin oli 5 kg pudonnut. Se vähän riippuu lähtöpainosta nimittäin.
Joo, pudotetun painon prosentuaalinen osuus vaikuttaa tietysti. Mieheni laihdutti 10 kg, oli lievästi ylipainoinen sitä ennen. Muutos on valtava. Sukulaismies laihdutti 25 kg, muutos vaikuttaa kutakuinkin yhtä suurelta kuin miehelläni. Huomattava muutos siis molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomaan parin kilon pudotuksen, samoin mun puoliso huomaa sen. Muut ei varmaan tai ainakaan kukaan ei kommentoi. Mä oon 170 pitkä ja painan yleensä sellaiset 58 mutta kesäisin se usein tippuu 55-56 kiloon.
😆🤣😁😂😄
Vierailija kirjoitti:
Itse huomaan parin kilon pudotuksen, samoin mun puoliso huomaa sen. Muut ei varmaan tai ainakaan kukaan ei kommentoi. Mä oon 170 pitkä ja painan yleensä sellaiset 58 mutta kesäisin se usein tippuu 55-56 kiloon.
Nestettä.
Nesteen poistuminen ei ole laihtumista.