Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko avioliittoon enkä ihmisen yksiavioisuuteen.

Vierailija
15.01.2007 |

Näkee niin paljon ympärillä surkeita liittoja ja kauheeta alistamista. Ihastumisen aika on ihanaa mutta ei yhteinen talolaina eikä kiukuttelevat mukulat. Suhteesta tulee taloudellinen liitto aika usein ja riippuvuussuhde on samaa luokkaa kuin pankin kanssa, ei rakkaudesta tietoakaan. Äh, onko muilla samantapaisia ajatuksia vai tuleeko kyynisyys omista epäonnistumisista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olotila, niin puolisona kuin lapsenakin.

Vierailija
2/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotat huumaa, kutkutusta ja värinää. Mutta eihän elämä ole sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukanenkin uskoo mihin haluaa. On juhlimassa 50v tai 30v niin ei ekana tule mieleen ajatella että ihmistä ei ole siihen tarkotettu.

Vierailija
4/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 16 vuotta. Kiukuttelevat mukulat löytyy, mutta ei talolainaa enää. En ole koskaan ajatellut olevani pankin kanssa naimisissa...

Minulla on sinulle vinkki: valitse puolisoksesi henkisesti tasapainossa oleva ihminen, lisäksi huolehdi siitä, että olet itse tasapainonen ihminen - niin sinulla on hyvät eväät siihen, että liitto ei ole alistamista tms. Sen jälkeen on kaikki kiinni vain itsestäsi.

Vierailija
5/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen kertoo kertoo kerran kuukaudessa tapahtuva eri miesten katseleminenkin, vaikka omakin liitto kukoistaa!

Ainoa mikä pitää ihmisen yhdessä liitossa (jos pitää) ja uskollisena on ihmisen äly, moraali ja tunteet.

Vierailija
6/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lentänyt mäelle ja pankkilaina painaa tai jonkin sortin riippuvuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän