Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
19101/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19102/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, täällä hyvin harvakseltaan jaksaa enää kommentoida järkevät ihmiset. Kiihkoilijoiden ja sekavien jankuttajien temmellyskenttä tästäkin ketjusta sitten tuli. Ja kehuvat aina omia kommenttejaan, ts pohdintaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19103/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔hyvä että itse toimit noin.E.v.v.k. Et varmaan sitten lue näitä solvauksia ym.täysin virheellisiä spekuja.(vääriä spekuja ei ole  olemassa edes) Älä siis lue ollenkaan.W&camis teami ylläpitää tätä virheellistä tiedon ruotimista.Totuushan on se että kate on todella huonossa kunnossa kuollut/elävä. Ei paraatikunnossa nyt,ehkä ei koskaan.Uskottavuus teamin tiedotuksiin on mennyt.

Totuus? Kun sinä siis tiedät totuuden, miksi jatkaa spekuilua? Voisit myös heittää tiskiin todisteet, nehän sinulla täytyy olla kun et tuota enää spekuile vaan tiedät ja ilmoitat sen olevan totuus.

Missä sinun totuus todisteet ovat,heitä tiskiin itse. Kate on sairas se on totuus.Sairauden laatu vaikuttaa hänen elämäänsä kokonaisvaltaisesti,eikä siksi ole julkisuudessa näkynyt ,joulun jälkeen. Kaikki muu tieto, on todettu kuten tiedät hm.laatuisiksi. Ihan kiva jos aiheeton maalitus minua kohtaan lopetettaisiin. Jatkaisitte ihan omia totuus pohjaisia tietojen kerrontaa. Spekuilua voin  jatkaa minä.  Täällä muita hyviä spekuja kyllä löytyy. Toivottavasti.

Vierailija
19104/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, täällä hyvin harvakseltaan jaksaa enää kommentoida järkevät ihmiset. Kiihkoilijoiden ja sekavien jankuttajien temmellyskenttä tästäkin ketjusta sitten tuli. Ja kehuvat aina omia kommenttejaan, ts pohdintaansa.

Juu, ikäänkuin Brittihovi kuuluisi jotenkin Suomen valtakuntaan😆

Vierailija
19105/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😊jos kirjoittaja taas väittää kirjoituksiani sekaviksi? Niin korjaan ton silmiin pistävän virheen. Kakat ei valu holtittomasti suolisto leikkauksen jälkeen. Suoliavanne pussi hoitaa asian mm. Täällä on ollut asiallista tekstiä jo pitkään. Niissä ei ole solvattu,vihattu jne.ketään. Hold your horses!🤭

"Hold your horses"-sanontaa ei käytetä tuolla tavalla. 🤣

Vierailija
19106/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔hyvä että itse toimit noin.E.v.v.k. Et varmaan sitten lue näitä solvauksia ym.täysin virheellisiä spekuja.(vääriä spekuja ei ole  olemassa edes) Älä siis lue ollenkaan.W&camis teami ylläpitää tätä virheellistä tiedon ruotimista.Totuushan on se että kate on todella huonossa kunnossa kuollut/elävä. Ei paraatikunnossa nyt,ehkä ei koskaan.Uskottavuus teamin tiedotuksiin on mennyt.

Totuus? Kun sinä siis tiedät totuuden, miksi jatkaa spekuilua? Voisit myös heittää tiskiin todisteet, nehän sinulla täytyy olla kun et tuota enää spekuile vaan tiedät ja ilmoitat sen olevan totuus.

Missä sinun totuus todisteet ovat,heitä tiskiin itse. Kate on sairas se on totuus.Sairauden laatu vaikuttaa hänen elämäänsä kokonaisvaltaisesti,eikä siksi ole julkisuudessa näkynyt ,joulun jälke

Mitä tuo jolle kiihdyit väitti omaksi totuudekseen? Hän vain kysyi sinulta todisteita kun ihan itse sanoit Katen olevan "todella huonossa kunnossa oleva kuollut/elävä". Ei se mitään maalitusta ole että pyytää todisteita kun faktaa väitit ilmoittavasi. Metodihan se on sekin väistellä vastuuta että aina suuttuu, loukkaantuu ja uhriutuu kun joku asiallisesti, ystävällisesti ja aiheesta pyytää perustelemaan sanomaasi. Moitit paljon heitä jotka eivät ajattele kuten sinä (ja hovia myös) mutta esiinnyt silti niin viattomana ja hyväntahtoisena "pohdiskelijana" jolla paha mieli kun muut kiusaa. Ja juu, samaa p*skaa jauhat välillä vähän eri muodossa viestistä toiseen. Nimität sitä hyväksi spekuksi :D

Vierailija
19107/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. On se hyvä,että itse myös kehun omia spekujani. Maalittajat surutta lyövät maihin ne kuitenkin.  Loppuu" muidenkin" hyvien pohdintojen saldo siihen. Monta päivää, sitte samaa jankutusta kuukausi tolkulla. Totuuksia  w&camis teamilta? Uskoo ken tahtoo?

Vierailija
19108/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinun totuus todisteet ovat,heitä tiskiin itse. Kate on sairas se on totuus.Sairauden laatu vaikuttaa hänen elämäänsä kokonaisvaltaisesti,eikä siksi ole julkisuudessa näkynyt ,joulun jälke

Et siis pysty vastaamaan. Yrität ohjata keskustelun kanssani/muiden huomion sivuraiteille ja tehdä minusta maalittjaan joka ei itse todista väitettään. Mitä väitettä? Minkä väittämän jolle sinä nyt ensin vaadit todisteita mielestäsi esitin? Todella todella hyvää pohdintaa ja spekuilua, keskustelutaitosi ovat sanonko kuinka huonot.

Vierailija
19109/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. On se hyvä,että itse myös kehun omia spekujani. Maalittajat surutta lyövät maihin ne kuitenkin.  Loppuu" muidenkin" hyvien pohdintojen saldo siihen. Monta päivää, sitte samaa jankutusta kuukausi tolkulla. Totuuksia  w&camis teamilta? Uskoo ken tahtoo?

Mitäs nyt taas, itket kun joku on eri mieltä sun kanssa että se on kiusaamista ja ite nimität maalittajiks niitä joiden kanssa ite oot eri mieltä. Kato välillä peillin. Vai sanosko ihan hold your horses.

Vierailija
19110/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤗 hyvä niin. Tämä ketju kuuluu hovin totuus lähde tietojen piiriin. Olen onnesta kalpea,kun saan kuulua, edes hetken, siihen maailmaan.

Vierailija
19111/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko hän kuollut vai sairas? Vai feikkisairas, sekin on ollut sinulle fakta?

Vierailija
19112/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😊jos kirjoittaja taas väittää kirjoituksiani sekaviksi? Niin korjaan ton silmiin pistävän virheen. Kakat ei valu holtittomasti suolisto leikkauksen jälkeen. Suoliavanne pussi hoitaa asian mm. Täällä on ollut asiallista tekstiä jo pitkään. Niissä ei ole solvattu,vihattu jne.ketään. Hold your horses!🤭

"Hold your horses"-sanontaa ei käytetä tuolla tavalla. 🤣

Miksei? Jos kiivailet kannatta pitää edes, suitsista kiinni, ettei raivo- kiivailu karkaa holtittomaksi. Siis hold your horses,please.

Vierailija
19113/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu että nyt vihdoinkin hyväksyt että hän on vakavasti sairas ja siksi poissa julkisuudesta. Tähän asti olet vaatinut kuvaa, videota, puhelua, jotain jotta voisit uskoa hänen olevan elossa ja hyväksyä hänen sairaslomansa. Aikansa aina jauhat yhtä juttua ja sitten siirryt johonkin toiseen. Perusasia, team William&c kuitenkin on ja pysyy.

Vierailija
19114/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt taas, itket kun joku on eri mieltä sun kanssa että se on kiusaamista ja ite nimität maalittajiks niitä joiden kanssa ite oot eri mieltä. Kato välillä peillin. Vai sanosko ihan hold your horses.

Totta. Olen käsittänyt varmaan väärin tuon maalituksen. Hyvä että korjasit virheeni. Mutta peili särkyi en voi katsoa siihen enää. Spekulointia jatkan samoilla totuus pohjilla kuin tekin muutamat. Kate on sairas, ilmeisesti,se on totuus. Siitä pitäis spekua ,eikä minusta henkilökohtaisista ominaisuuksistani.

Vierailija
19115/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut myös ketjuun kuulumattomien solvausta. Meghania ja Harrya on haukuttu asiattomasti, Rose Hanburya on h*oriteltu ja hänen ulkonäköään haukuttu asiattomasti.

Ja toisia keskustelijoita on solvattu ehkä kaikkein eniten. Oman mielipiteen kertominen ei oikeuta hoitoonohjausehdotuksiin, tai ainakaan sen ei pitäisi oikeuttaa.

Ei tarvitse solvata myöskään Katea ja perhettänsä. Rumiin kommentteihin saa vastata tuomitsevasti.

Mihinkään kommentteihin ei tarvitse vastata asiattomasti. Toisia haukkumalla nolaa vain itsensä.

Vierailija
19116/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andrewin tyttäret ja Zara Tindall astuvat remmiin.

https://www.thenews.com.pk/latest/1193134-prince-andrews-daughters-and-…

Täyttä spekua tuokin juttu. Mutta jotakin täytyy kuninkaan keksiä, eihän siellä kohta kukaan avainhenkilö tee töitä. Oma spekuni: mitäpä jos koko ajan olemmekin haukkuneet väärää puuta ja mielenterveysongelmista kärsiikin William? Se olisi seikka, jota kuningashuone oikeasti salaisi viimeiseen saakka. 

Vierailija
19117/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤗 hyvä niin. Tämä ketju kuuluu hovin totuus lähde tietojen piiriin. Olen onnesta kalpea,kun saan kuulua, edes hetken, siihen maailmaan.

Minäkin pienessä huumahorteessa aina kunnon palstaspekulointien jälkeen lähden vaikka autoliikkeeseen ja kuvittelen, että napsauttelen sormiani mieleisen mersun löydettyäni, ja adjutantti käy muka kuittaamassa. On se niin ihanaa silloin tällöin. Tiaraakin olen suunnitellut, mutta ehkä mies ei oikein innostu.

Moni on varmaan jo miettinyt itseään Williamin seuraavaksi vaimoksi? Harry menetti mahiksensa kun häipyi hovista.

Vierailija
19118/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

william osais vastata kai parhaiten. Walesin perhe voi hyvin. Kate on lomalla vielä kuukausia. Toivottavasti ensi joulun etappi,jonka jo kuukausia sitten asetin, näemme katen livenä. Toipuminen jostain on haave katellakin, luulisin.  kai julkisuus joskus taas kiinnostaa. 😆😃

Vierailija
19119/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua ymmärtää minkä olen kokenut maalitukseksi. Ainut totuus tässä asiassa on että en itke,en suutu eriävistä mielipiteistä,uhriudu jne. Mutta nuo todisteet, kuten itselläsikin, perustuvat nimen omaan meidän kummankin paskan jauhamiseen sekavuus kuorrutuksella. Voit lähteet kysyä aina vaikka kaikista maailman medioista. Totuudet sielläkin perustuvat hovi lähteisiin joiden toden peräisyys perustuu anustietoihin.  SIKSI  on lähinnä vitsi niitä täällä pyydellä. Niinkö paskanjauhannaksi leimaat spekuni,(yritys hyvä kymmenen) kuten muutkin ,joilla järki pohdintaa. Toivottavasti" ymmärrys" otti kopin. Turha jauhaa,maalittaa tästäkin. 

Vierailija
19120/32325 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet selviää... monet miehet selviää - yritä ymmärtää ero noiden asioiden välillä :)

Kate ja Arja ainakin siinä mielessä samassa tilanteessa, että he voivat valita milloin haluavat palata julkisuuteen ja jos julkisuus on "työsi" niin varmasti haluavat olla tiptop kaikin puolin ennen kuin sinne palaavat.

Kate ja Arja voivat kuitenkin olla pikkuisen eri tilanteissa syöpiensä kanssa esimerkiksi sellaisessa pikku seikassa että toinen parantui ja toisesta ei kukaan vielä tiedä. Vaikka julkkiksia molemmat ovatkin.

Alkuperäinen juttu liittyi just siihen, että Kate on nyt ollut 5 kuukautta poissa julkisuudesta ja Arja palasi estradeille 8 kuukauden poissaolon jälkeen. Katen hoitona on mainittu kemoterapia, jonka kesto on yleensä 3-6 kuukautta, joten hän voi nyt olla vasta puolivälissä hoitojensa suhteen. En minä ainakaan ole tässä ketjussa nähnyt mitään järkevämpää selitystä Katen poissaololle, joten luotan tuohon tietoon kunnes jotain älyllisempää vaihtoehtoa ilmaantuu.

Ketju on lukittu.