Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt tuota tyhjäntoimittajaa verrataan jo tulevaan kuninkaaseenkin? ;D Walesin prinssi ei puhu turhista asioista ja hänen kuuluu olla esikuvana, joten eiköhän siihen kuulu myös hän itse olla mainittuna. Jos kertoo hyväntekeväisyydestä, on pakkokin ilmoittaa, että "olen aikonut, olen ehdottanut, olen sitä mieltä, että pitäisi" koska hän toimii muiden hyväksi, Meghan taas sitten omaksi hyväkseen.
Aina kun Meghanista jotain mainitsee, tulee entäs Kate sitten, ja nyt jo entäs sitten William? Eikö Marklesta voi puhua ilman vertailuja muihin ihmisiin, tai kuninkaallisiin? Ei kuninkaallisiakaan verrata taviksiin. Miksi siis amerikkalaiseen kotirouvaan?
Meghan on me, myself and I, aina ja ikuisesti.
Hei ihan oikeasti! Sinä rähjäät, miksi et saa puhua Meghanista ilman vertailuja Williamiin tai Kateen, ketjussa jonka aiheena on Kate Middleton.
Juuri näin. Tämä on Kate-ketju ja tuo Meghanin mollaaja voisi mennä Sussex-ketjuun nalkuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt tuota tyhjäntoimittajaa verrataan jo tulevaan kuninkaaseenkin? ;D Walesin prinssi ei puhu turhista asioista ja hänen kuuluu olla esikuvana, joten eiköhän siihen kuulu myös hän itse olla mainittuna. Jos kertoo hyväntekeväisyydestä, on pakkokin ilmoittaa, että "olen aikonut, olen ehdottanut, olen sitä mieltä, että pitäisi" koska hän toimii muiden hyväksi, Meghan taas sitten omaksi hyväkseen.
Aina kun Meghanista jotain mainitsee, tulee entäs Kate sitten, ja nyt jo entäs sitten William? Eikö Marklesta voi puhua ilman vertailuja muihin ihmisiin, tai kuninkaallisiin? Ei kuninkaallisiakaan verrata taviksiin. Miksi siis amerikkalaiseen kotirouvaan?
Meghan on me, myself and I, aina ja ikuisesti.
Hei ihan oikeasti! Sinä rähjäät, miksi et saa puhua Meghanista ilman vertailuja Williamiin tai Kateen, ketjussa jonka aiheena on Kate Middleton.
Mitä ihmeen rähjäämistä siinä on, että kertoo sinulle tosiasian, joka kuuluu niin, ettet voi millään mittarilla verrata ihailemaasi amerikkalaista kotirouvaa Britannian kuninkaallisiin?
Williamin puhe sisältää ihan eri asioita ja eri perspektiivistä, kuin Meghanin puhe. Jos sanotaan, että "Minä haluan ja alan organisoida, että huono-osaisille järjestetään enemmän apua", niin eihän siinä itsestä puhuta silloin.
Samoin Katen sanottava ei ole Katen ihailua ja omakehua, vaan tehtyä työtä muiden hyväksi, yhdistykset jne. Muissa hoveissa homma toimii samalla tavalla. Ja kansa ylläpitää sitä, samoin turismi. Miksi tuo Markle on hoviin liitettävä, ei se siellä vaikuta eikä sinne halua.
Jos Kate kertoisi kuinka on powerwoman, niin taatusti sanoisit, että joopa joo, hovihan sen powerin sille mahdollistaa, kuten tekeekin, eli asemaansa käyttää hyvin tekojen aikaansaamiseksi. Ei Kate Middletonina kuitenkaan, vaan Walesin prinsessana. Kuninkaallisuus toimii noin. Omalla pärställä muutetaan asioita toivottavasti paremmaksi. Diana teki omanlaistaan työtä, kun hovista irtaantui.
Meghanin missio on saada oma etu paremmaksi, eli mulle kaikki rahat. Niistä sen puhumisista on sille maksettu, ei se sitä kauniista sydämestään tee. Ja aina hän paikalle saapuu "herttuattarena". Ei kerro että täältä tulee Markle, entinen Suitsin työntekijä.
Kuninkaalliset ovat syntyneet tähän ja heidän firmansa on tuhat vuotta vanha. Hoviin naidut alkavat tehdä myös sitä samaa työtä, mutta yhteiskunnan hyväksi. Ja kyllä, heillä on omaisuutta, ja on aina ollut. Ei se ole meidän palstalaisten aikaansaannosta. Voit valittaa Britanniaan, vaikka pääministerille.
Ketju on Katesta, tähän ei kuulu Meghan.
Kate on edelleen kadoksissa. Henkilö, jonka työ on näkyä leikkii kuurupiiloa.
Taitaa olla syvässä masennuksessa ja ehkä psykoosissa välillä. Siinä ei mitään hävettävää ole, miksi siis salata asia? Mielenterveys ei ole enää nykyajassa mikään stigma, vaan siitä voi puhua avoimesti ja häpeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla syvässä masennuksessa ja ehkä psykoosissa välillä. Siinä ei mitään hävettävää ole, miksi siis salata asia? Mielenterveys ei ole enää nykyajassa mikään stigma, vaan siitä voi puhua avoimesti ja häpeilemättä.
Niin voi, jos haluaa. Jos ei halua, niin ei varmaan muiden tarvitse miettiä miksi ei halua. Riittää, ettei yksinkertaisesti vain halua. Sama syövän ja muiden sairauksien kanssa.
Taitaa olla, ja ehkä on, kyllä se varmaan on, psykoosihan se on, täytyy olla, mä tiedän....
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä psykoosin revit? Onko mitään todistetta joka vivahtaisi psykoosiin? Kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Tätä itsekin veikkaan. On muuten jotenkin tosi outoa käytöstä hovilta ja Katelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä psykoosin revit? Onko mitään todistetta joka vivahtaisi psykoosiin? Kiinnostaa...
Kun ei pääse näkemään Katen "kortisonin turvottavaa naamaa", kuten joku jo kirjoittikin, tai peruukkia päässä, sekä väsynyttä ja sairasta, laihtunuttakin olemusta, pitää kostaa noin, eli diagnosoida itse psykoottiseksi ja mielenterveysongelmaiseksi. "Koska mä olen vaan huolissani, ja ihan hyvällä ,mä vaan...ja mulla on oikeastaan psykologin pätevyys".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistetta tuumailuun? Eihän asiaa esitetty faktana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi, jos haluaa. Jos ei halua, niin ei varmaan muiden tarvitse miettiä miksi ei halua. Riittää, ettei yksinkertaisesti vain halua. Sama syövän ja muiden sairauksien kanssa.
Taitaa olla, ja ehkä on, kyllä se varmaan on, psykoosihan se on, täytyy olla, mä tiedän....
Ymmärrätkö sanaa spekulointi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tuumailla omaa psykoosiaan? Antaa hänen puhua, eihän mielenterveys enää mikään stigma ole. Ja ihan tässä vain tuumailen, ei mitenkään faktana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pääse näkemään Katen "kortisonin turvottavaa naamaa", kuten joku jo kirjoittikin, tai peruukkia päässä, sekä väsynyttä ja sairasta, laihtunuttakin olemusta, pitää kostaa noin, eli diagnosoida itse psykoottiseksi ja mielenterveysongelmaiseksi. "Koska mä olen vaan huolissani, ja ihan hyvällä ,mä vaan...ja mulla on oikeastaan psykologin pätevyys".
Mitä v*ttuilet? Jos pitää paikkansa ne naapureiden kertomukset ja jos Kate on ollut seuraamassa lasten harrastuksia, niin olisiko hän silloin esiintynyt julkisesti ihan tuossa kunnossa heillekään? Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sanaa spekulointi?
Oletko jo spekuloinut hovin tiedottamaa syöpädiagnoosia? Tulit siihen tulokseen, siis spekuloinnissasi, että julkisuudesta vetäytyminen (ilmoittivat siitäkin heti alussa) on sama kuin psykoosin peittely?
Voi myös olla, että Katen PR syöttää näitä juttuja muka naapureilta ja läheisiltä ja säätiöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kun mietin että millainen looginen päättelyketju tässä on. Siis: on pitkään poissa == psykoosissa? Monesti kun itse tuumailen niin pohjaan niitä tietämiini asioihin ja teen niiden pohjalta oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pääse näkemään Katen "kortisonin turvottavaa naamaa", kuten joku jo kirjoittikin, tai peruukkia päässä, sekä väsynyttä ja sairasta, laihtunuttakin olemusta, pitää kostaa noin, eli diagnosoida itse psykoottiseksi ja mielenterveysongelmaiseksi. "Koska mä olen vaan huolissani, ja ihan hyvällä ,mä vaan...ja mulla on oikeastaan psyk
------------
Olisiko esiintynyt tuossa kunnossa lapsilleen? Miksi ei olisi? Kaipa lapset äitinsä luona ovat. Ei se sitä tarkoita, jos ei pärstäänsä muille näytä, että olisi lapsensa hylännyt.
On joillain sairas into saada nähdä sairastava ihminen. Ja tällaiset vielä tuumailevat jotain psykooseja ja mielenterveysongelmia. Mutta eihän mieleltään sairas itse tajua, että kahjo on. Ilmankos näitä psykooseja täällä jaellaan.
Meghanhan nimenomaan korostaa olevansa herttuatar, eipä sillä muuta olekaan. Joku vanha Suits ei leipää pöytään tuo.
Et sitten ole lukenut että Meghan saa residuals = uusintapalkkion, joka kerta kun Suitsia esitetään jossain päin maapalloa.
Meghanillahan vasta niitä taitoja onkin, osaa pitää puheita ilman papereita. Williamilla seisoo silmät päässä ja Katen kadet tuppasivat vapisemaan kun luki puhetta paperista.
Harrysta nakyy että on kotona harjoiteltu esiintymistä ja vuorosanojen muistamiskeinoja. Sulavaa menoa.
Jos pitää paikkansa ne naapureiden kertomukset ja jos Kate on ollut seuraamassa lasten harrastuksia, niin olisiko hän silloin esiintynyt julkisesti ihan tuossa kunnossa heillekään? Mietipä sitä.
Mä taas spekuloin että sairaanakin sitä haluaisi pitää ainakin jostain normaalin elämän rippeistä kiinni, käydä jossain lasten jutuissa jne vaikka näyttäisikin sairaalta. Mutta se priva elämä on eri juttu julkinen elämä ja työt ja ehkä niiden kohdalla myös tuntuu että pitää yltää tiettyihin kriteereihin, etenkin noissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tuumailla omaa psykoosiaan? Antaa hänen puhua, eihän mielenterveys enää mikään stigma ole. Ja ihan tässä vain tuumailen, ei mitenkään faktana.
Älä käy kanssakeskustelijaa solvaamaan, jos joku ei ole samaa mieltä kanssasi.