Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
16201/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsitelty monta kertaa. Suotakoon Katellekin inhimillisyyttä, jos hän halusi laittaa kauniin iloisen kuvan niin mitä sitten? Pikkuisen eri asia kuin joku Pohjois-Korean propagandakuva. Mutta pahantahtoiset ovat anteeksiantamattomia vaikka mikä olis ja Katekin itse pyytänyt anteeksi, mielestäni ei olisi tarvinnut. En muuten yhtään usko etteikö esim Ruotsin Madeleine muokkaisi kuvia tai vähän enemmänkin.

>> Madeleine voi muokata kuviaan, kuten haluaa, samoin muut julkkikset. Hehän laittavat kuvansa jakoon itse, so what? Lähtökohta nykyään on, että kuvia on käsitelty ja näkeehän sen kuvista.

Mutta, ja tämä on kerrottu täällä jo lukuisia kertoja, kun VIRALLISELTA mediaosastolta, (Kensingtonin palatsi tässä tapauksessa) lähetetään infoa, kuvia tai mitä tahansa, on kuvien, tekstien oltava käsittelemättömiä eli suomeksi sanottuna tot

Minä ymmärrän sen että Kate halusi antaa kauniin ja iloisen äitienpäivätervehdyksen. Paljon mahdollista että shokkitilassa (sairauden takia) ei kyennyt ajattelemaan selkeästi ja mikä seuraus siitä voisi olla. On itse selittänyt asian ja pyytänyt anteeksi - miksi sitä ei voi hänelle anteeksi antaa? Ainoa mitä keksitte on kirkua siitä kuvasta, kaikki muu vaikka kuinka selkeä ja looginen sivuutetaan täysin ja erehtymisestä pidetään kynsin hampain kiinni. Hienoja ihmisiä olette.

Vierailija
16202/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsitelty monta kertaa. Suotakoon Katellekin inhimillisyyttä, jos hän halusi laittaa kauniin iloisen kuvan niin mitä sitten? Pikkuisen eri asia kuin joku Pohjois-Korean propagandakuva. Mutta pahantahtoiset ovat anteeksiantamattomia vaikka mikä olis ja Katekin itse pyytänyt anteeksi, mielestäni ei olisi tarvinnut. En muuten yhtään usko etteikö esim Ruotsin Madeleine muokkaisi kuvia tai vähän enemmänkin.

>> Madeleine voi muokata kuviaan, kuten haluaa, samoin muut julkkikset. Hehän laittavat kuvansa jakoon itse, so what? Lähtökohta nykyään on, että kuvia on käsitelty ja näkeehän sen kuvista.

Mutta, ja tämä on kerrottu täällä jo lukuisia kertoja, kun VIRALLISELTA mediaosastolta, (Kensingtonin palatsi tässä tapauksessa) lähetetään infoa, kuvia tai mitä tahansa, on kuvien, tekstien oltava käsittelemättömiä eli suomeksi sanottuna totta. 

Sinä siis uskot että Ruotsin (tai minkä tahansa muun) hovin virallisella sivustolla julkaistaan vain täysin käsittelemättömiä kuvia? Ja olet olevinasi fiksu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16203/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä ilmestymisten ja kuvien vaatijat itse tietoisia miksi he niitä niin kiihkeästi haluavat? Miksi heille on niin tärkeää nähdä omin silmin että Kate on elossa? Niin miksi??

Siksi, kun pahimmillaan Katelle on voitu tehdä jotain pahaa. Toivoisi olevansa väärässä. Dianan kuolemaan liittyy jotain hämärää. Eikö se ole jo tarpeeksi?

Dianan kuoleman syy saattoi olla ihan oikea auto-onnettomuus ilman järjestelyjä miltään taholta. Koko Williamin ja Catherinen suhde on muuten ihan eri pohjalla ja eri tavalla rakentunut kuin Charlesin ja Dianan, he ovat itse toisensa valinneet ja kauan toisiinsa tutustuneet ennen avioliittoa. Lisäksi yhteisissä "esiintymisissänsä" näkyy edelleen aitoa lämpöä ja ihailua puolin ja toisin.

Vierailija
16204/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nyt ihan tosissaan uskoo, pelkää tai epäilee että Katelle olisi tapahtunut jotain pahaa niin kuinka ei ota huomioon että vaikka William tai joku kuninkaallisista olisi siihen syyllinen olisi pimitys voitu toteuttaa paljon yksinkertaisimmilla tavoilla kuin tämä syöpäteatteri. Tai että Katen vanhemmat, sisarukset ja eno eivät taatusti olisi mukana peittelyssä. Kurjaa että se ajatusten syöttö uppoaa joihinkin ihmisiin noin helposti ja on sitten tiukassa ja pysyy, ei enää kyetä näkemään mitään muita mahdollisuuksia vaikka ne olisivat järkevämpiä ja uskottavampia kuin syötetyt valheet. Joita omiksi ajatuksiksi luullaan.

Vierailija
16205/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hänelle on tehty jotain pahaa niin mitä sinä tai kukaan täällä sille mitään voi? Asiat ovat kuten ovat. Tosin itse olen sitä mieltä että sairas on ja toipumassa kotonansa turvassa pahalta maailmalta.

Vierailija
16206/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hänelle on tehty jotain pahaa niin mitä sinä tai kukaan täällä sille mitään voi? Asiat ovat kuten ovat. Tosin itse olen sitä mieltä että sairas on ja toipumassa kotonansa turvassa pahalta maailmalta.

"Turvassa pahalta maailmalta." 😅😅

Vierailija
16207/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine voi muokata kuviaan, kuten haluaa, samoin muut julkkikset. Hehän laittavat kuvansa jakoon itse, so what? Lähtökohta nykyään on, että kuvia on käsitelty ja näkeehän sen kuvista.

Mutta, ja tämä on kerrottu täällä jo lukuisia kertoja, kun VIRALLISELTA mediaosastolta, (Kensingtonin palatsi tässä tapauksessa) lähetetään infoa, kuvia tai mitä tahansa, on kuvien, tekstien oltava käsittelemättömiä eli suomeksi sanottuna totta. 

Sinä siis uskot että Ruotsin (tai minkä tahansa muun) hovin virallisella sivustolla julkaistaan vain täysin käsittelemättömiä kuvia? Ja olet olevinasi fiksu?

Kensingtonin palatsi, muiden vastaavien ohessa, julkaisee varmasti käsiteltyjä kuvia.

Nyt oli kyseessä kuva, jonka KP:n mediaosasto LÄHETTI suurille mediataloille julkaistavaksi. Ja olet olevinaan fiksu?

Luovutan. Tämä on pään hakkaamista seinään teidän pölvästien kanssa. Ette ymmärrä asiasta mitään, mutta vastaan panette jankuti jankuti. 

Vierailija
16208/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, ja tämä on kerrottu täällä jo lukuisia kertoja, kun VIRALLISELTA mediaosastolta, (Kensingtonin palatsi tässä tapauksessa) lähetetään infoa, kuvia tai mitä tahansa, on kuvien, tekstien oltava käsittelemättömiä eli suomeksi sanottuna tot

Eikö tässä nyt ihan hiljattain maristu kunkun ja Silvian Meksikon kuvista että olivat "paranneltuja" vaikka siis ihan ihka oikean kuvaajan ottamia olivatkin? Kuvausolosuhteet - kirkas auringonpaiste ns. väärästä suunnasta vain aiheutti sen että valokuvaaja joutui tekemään taikoja jotta saatiin onnistunut valokuva julkaistavaksi. Kyllähän tätä tehdään siellä sun täällä, Katelle nyt vain tuli turhan monta mokaa editoinnissa. Kuva sinällään lienee aito, siis kuvaustilanne tapahtui ja kaikki ihmiset olivat siinä läsnä, lähinnä tuossa on säädetty asentoja sun muita. Omasta kokemuksesta voin sanoa että neljän ihmisen kuvaaminen on jo vaikeaa kun kaikkien ilmeet ja asennot pitäisi saada samaan aikaan kohdalleen ja homma vaan vaikeutuu kun mukana on lapsia, jotka eivät oikein malttaisi olla paikoillaan. Muistelen muuten että joku julkkis oli photoshopannut lapsensa joulukorttikuviin mukaan koska lapsi oli riehunut varsinaisena kuvauspäivänä, se jo minusta olisi feikkiä mutta koska kyse on vain joulukortista niin liekö tuo niin vakavaa?

Ja muuten, monet niistäkin julkkiksista jotka nauroivat Katen mokalle, muokkaavat kuviaan ja ovat jääneet siitä kiinni. Monesti on kavennettu vyötäröä tai kasvoja, asiasta on kirjoitettukin jonkin verran koska nuo kuvat lisäävät myös ulkonäköpaineita ennenkaikkea nuorille. Kun se oikeastikin hoikka julkkis kuvankäsittelyllä nappaa monta senttiä pois vyötäröltään niin kukapa tuohon enää pystyykään. 

Vierailija
16209/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri. Läheistensä luona. Pahuuttahan moni kommentti tässäkin ketjussa edustaa.

Vierailija
16210/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine voi muokata kuviaan, kuten haluaa, samoin muut julkkikset. Hehän laittavat kuvansa jakoon itse, so what? Lähtökohta nykyään on, että kuvia on käsitelty ja näkeehän sen kuvista.

Kensingtonin palatsi, muiden vastaavien ohessa, julkaisee varmasti käsiteltyjä kuvia.

Nyt oli kyseessä kuva, jonka KP:n mediaosasto LÄHETTI suurille mediataloille julkaistavaksi. Ja olet olevinaan fiksu?

Luovutan. Tämä on pään hakkaamista seinään teidän pölvä

Ymmärsin sun pointin, kuva oli käsitelty ja siksi ei käy mediataloille. Mutta sama asia on todettu jo kai pariinkin kertaan? Ainoa kuva josta on kai puhuttu on se kovan onnen äitienpäiväkuva. Se on jo käsiteltykin. Miksi tästä pitää veivata edelleen?

Vierailija
16211/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutan. Tämä on pään hakkaamista seinään teidän pölvä

Eli vaikka Kate pyysi anteeksi ja selitti miksi oli kuvaa käsitellyt niin sitä ei missään nimessä voi hänelle anteeksi antaa, rikos on tapahtunut, suurempaa syntiä ei kukaan olisi voinut tehdä, kivitettäköön häntä ja muistutettakoon kaikkia asiasta aina ja ikuisesti. Pölvästit eivät näe tai myönnä että asialle on annettu liioitellut mittasuhteet. Mutta päästiinpähän vihdoinkin haukkumaan sitä vihattua nousukasta!!!

Vierailija
16212/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä kerran Camilla otettiin esimerkiksi siitä, miten Walesin prinsessan ei tarvitse olla jatkuvasti esillä, niin kerrotaan nyt kuitenkin tasapuolisuuden vuoksi, että Camilla nimenomaan kertoi avoimesti menevänsä kohdunpoistoon, ja palasi sieltä julkisuuteen ilmoitetun ajan jälkeen.

Eli kyllä Katen salaperäinen vatsaleikkaus oli alusta saakka hyvin eri tavalla hoidettu kuin Camillan terveysasiat. Puhumattakaan sitten näistä feikkikuvista ja muista. Jos Katella on kaikki hyvin ja toipuminen käynnissä, ovat kyllä harvinaisen hyvin onnistuneet kokonaisuutena viestimään jotain aivan muuta.

Ihmiset ovat yksilöitä ja reagoivat terveydentilaansa eri tavoin. Kate on paljon nuorempi, asia voi olla hänelle vaikeampi kuin Camillalle. Ja iäkkäälle ihmiselle kohdunpoisto ei liene henkisesti valtava suru. Muutenkin Camilla taitaa olla rempseämpi ihminen kuin Kate, ei kuninkaallis

Tuohon voisi lisätä että Camilla oli leikkauksessaan aikana jolloin tekoäly ja kaikenmoinen somevaikuttaminen oli aika mitätöntä ja kun hän ei tosiaan tuolloinkaan ollut suosituimpien kuninkaallisten listalla, niin ei varmaan saanut mediahuomiota asialleen. Kate kiinnostaa koska on nuori ja nätti ja pienten lasten äidin sairastuminen tietysti tuntuu traagiselta.

Vierailija
16213/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että kohu ja anteeksiantamattomuus ko kuvasta on liian pitkäkestoista ja suorastaan julmaa. Voin hyvin minäkin kuvitella että syöpädiagnoosin saatuaan on halunnut laittaa soman kuvan itsestään ja lapsistaan, se on voinut olla osa psyykkistä prosessia sairauden sulattelussa ja käsittämisessä. Kovin on kovia ihmisiä maailmassa.

Vierailija
16214/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittihovi ei myöskään ole sanonut että William ei ole murhaaja. Se ei silti tarkoita että olisi. On fiksua ja ylevää olla lähtemättä tuohon leikkiin, jos osa kansasta spekuloi ja kuvittelee ties mitä niin kuvitelkoon. Hovi elää elämäänsä ja Katesta on asianmukaisesti tiedotettu. Jos joku on tolkuttoman utelias ja haluaa nähdä syvästi henkilökohtaisia kuvia ei se hovin ongelma ole - kuten jo sanottu.

Joku kirjoittaa:

"Brittihovi ei ole väittänyt, että Kate olisi elossa. Sen takia toivoisin näkeväni hänestä päivitetyn aidon filmin. Syvästi masentunut ihminen on MONESTI PAHEMMAN NÄKÖINEN kuin kemoterapiaa saava hlö. Katella on ollut masennusta ennenkin"...

Tässäpä taas tolkutonta uteliaisuutta, naamioituna huolestuneisuudeksi. Ja vielä erikseen kerrotaan, kuinka masentunut on monesti PAHEMMAN näköinen, eli ulkonäköähän tässä ollaan kyttäämässä ja uteliaana odottamassa, eikä mitään elossa oloa. Oikein päivitetty filmi pitäisi näyttää.

Uskookohan tämä kirjoittaja  itsekin vielä näihin sepityksiinsä? Pitääkö kuninkaallisten kuinka usein väittää, että elossa me ollaan täällä, jotta av-mamman huoli kaikkoaa? Voi juku tätä huolestuneisuuden määrää :D

Ja näistä on hovi tietoinen. Kuvia ei tule, eikä mitään filmejä. Jonkun kesä meni nyt persiilleen...

Vierailija
16215/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai kuvaustilanteita on muokattu aina.

Kuopus on syntynyt lokakuun alkupuolella. Otimme joulukorttiin kuvan kimaltelevalla valkoisella velboalla peitetyn säkkituolin päällä istuvasta tonttupojasta. Kortin saatuaan anoppi piti saarnan: lapsi sairastuu, kun palellutan lumihangessa. Anteeksi petostani en saanut, olin tahallani huiputtanut vanhaa ihmistä. 

Ystäväpariskunta juhli yhdessä pyöreitä. Ennen juhlia he otattivat kuvaamossa itsestään seepian sävyisen muotokuvan, vintiltä löytyneissä vaatteissa. Kutsuttuja pyydettiin tuomaan kehystettyjä valokuvia joko vanhemmista tai isovanhemmista. Niistä sitten arvuuteltiin illan mittaan ketä kuvissa oli. Kuvan sävytys riitti harhauttamaan, eikä kaikki vieraat huomanneet isäntäparin potrettia.

Vierailija
16216/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä ilmestymisten ja kuvien vaatijat itse tietoisia miksi he niitä niin kiihkeästi haluavat? Miksi heille on niin tärkeää nähdä omin silmin että Kate on elossa? Niin miksi??

Koska raateluhammasta kolottaa, ja uudet solvaukset vaativat hänen julkituloaan jotta ulkonäköä päästään rääpimään.

Jos hän näyttää sairaalta, niin se on siinä! Onko peruukki, vai eikö ole, millaiset ovat kulmakarvat jne. Tätä nyt odotellaan kiihkeästi, ja turha odottelu purkautuu muiden kimppuun hyökkäyksinä ja naurettavina puolustuspuheina huolissaan olosta, ja Kate on feikki ja kuvat ovat feikkejä. Lasten hampaatkin on tutkittu moneen kertaan, samoin villapaidan vinot kuviot, mikä on maanpetoksen vankkumaton merkki!!!! Harmituksen ja loukkaantumisten määrä nousee koko ajan.

Hovi on pettänyt pahemman kerran ja luottamuskin on mennyttä. Tätä ne nyt hovissa joutuvat käsittelemään. Pian saadaan av-palstalle pahoittelut, filmi Katesta, sairaskertomus ja jatkohoitosuunnitelmat,  sekä nöyrät anteeksipyynnöt. On ollut myös puhetta 24/7 -livekamerasta heidän residenssiinsä. Vaatii vielä parlamentin hyväksynnän.

Vierailija
16217/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mikä siinä niin huvittavaa on? Turvassa korppikotkilta joita ketjussakin riittää.

Vierailija
16218/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että heidän turvajärjestelynsä ovat aiheettomia?

Vierailija
16219/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saa kemoterapiaa ja on sairaslomalla, miksi pitäisi näyttäytyä. 

Miten vaikea on ymmärtää, että ihmisiä kiinnostaa tulevan kuningattaren tilanne? Jos vaikka Ruotsin Victoria häviäisi puoleksi vuodeksi näkymättä kertaakaan missään, olisi se kyllä todella outoa. Hyssyteltäisiin vaan tilannetta ja pistettäisiin valekuva tai kuvia mediaan..

Miten vaikeaa on ymmärtää että hän ei ole kadonnut mihinkään? On sairastunut syöpään, saa nyt hoitoa ja on pitkällä sairaslomalla. Tämä on selkeästi tiedotettu. Ja sen tulisi riittää. Jos syöpäpotilas ei halua näyttäytyä, ei livenä eikä kuvissa, hänellä on siihen oikeus ja se on jopa hyvin ymmärrettävää (normaalien ihmisten mielestä) vaikka kuinka olisi tuleva kuningatar. Tämäkin on muuten aika monta kertaa ketjussa selit

Minusta kuningashuone (tai mikä nyt sitten vaan Kensingtonin palatsi) se oli, joka tämän farssin käynnisti. Saisivat syyttää itseään ja heidän faninsa voisivat myös miettiä, etteivät syytä väärää tahoa.

Ensinnäkin alkuvuoden ensimmäiset tiedotukset olivat ihan outoja. Samaan aikaan samaan sairaalaan päätyminen oli turhan outoa. Sitten seliteltiin, mikseivät lapset käy katsomassa ja miksi Williamkin käy vierailulla vain harvoin. Miksi seliteltiin yhtään mitään? Varsinkaan ennen kuin yleisö oli edes kiinnostunut aiheesta suuremmin. Sitten saatiin kaksi syöpädiagnoosia perä perään, mikä oli toinen uskomaton juttu. Eihän asiat vaan mene minkään todennäköisyyden perusteella näin. Sitten se kauhea äitienpäiväkuva, jonka vielä väitettiin olevan Williamin kuvaama. Miksi eivät voineet laittaa vaikka jotain vanhaa, mutta aitoa, kuvaa äitienpäivänä. Varmasti olisi löytynyt joku kuva, jota ei oltu aiemmin julkaistu. Liitteeksi teksti, että prinsessa toipuu, eikä ole nyt valokuvaustuulella. Mutta miksi kaikki nämä feikit ja oudot selittelyt ynnä muut?????

Vierailija
16220/32325 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten, kun vuosi tästä eteenpäin eikä Katea näy?  Vieläkö sanotaan, että toipumassa?  (Sama vähän kuin ilmastouskovaiset. Vaikka tänne tulisi Siperian lämpötilat, niin edelleen se ilmasto heidän mielestä olisi lämpenemässä).

Ehkä tässä on nimenomaan samasta lahkosta kyse. Charles on tunnettu ilmastouskovainen ja myös William on ottanut ilmastokriisin sydämen asiakseen.

Ketju on lukittu.