Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32046)
Vierailija kirjoitti:
Kuvia vatsaa pitelevästä Katesta ei sitten kuitenkaan ole löytynyt?
Toki niitä löytyy, kun laittaa Googlen kuvahakuun Kate Middleton holding her stomach. Nämä kyseiset kuvat sinisessä puvussa marraskuun lopulta ovat vain jäävuoren huippu. Löytyy muun muassa 20 eri vatsanpitelykuvan sarjoja.
Yleensä noissa tapauksessa on tiedetty tällä palstalla kertoa, että vatsan pitely on joko yletöntä huomion vaatimusta omaa raskautta kohtaan tai sitten vinkki siitä, että tyyny on putoamassa. Kate, tuo huomioharakka!
Maailman turhin julkkis. Se on käynyt kuromassa vatsanahkaa tiukemmalle ja tästä on nyt hössötetty kohta muutama kuukausi. Ei sitä mikään vaivaa muu kuin narsismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten yksinäisyys kyllä liikuttaa. Viimeksi kirjoitin tähän ketjuun maanantaina. Nyt tänään perjantaina kirjoitin kaksi viestiä, ja vastaukseksi tuli välittömästi viisi viestiä, joissa minua jankkaajaa sääliteltiin.
Varmaan minun täytyisi käydä täällä useammin, jotta voisin omalta osaltani tuota kanssaihmisten yksinäisyyttä ja seuran kaipuuta lievittää. Silti mieluummin keskustelisin Katesta.
Mikäs sinua on estänyt tai estää Katesta keskustelemasta?
Ja se, että kommentoi täällä, ei tarkoita, että koko elämä kuluisi palstalla.
Ei se kulu telkun ääressäkään, jos satunnaisen ohjelman silloin tällöin katsoo. Pari puhelua päivässä ei myöskään tee kenestäkään luurin orjaa. Alkoholistiksikaan ei luokitella ihmistä, joka ottaa kerran viikossa saunakaljat jne.
On olemassa sanonta 'kohtuus kaikessa'. Tätä voisi eräs
Mitä jos pidettäisiin se kohtuus tässä ketjussa sellaisena, että puhuttaisiin itse aiheesta, eikä hyökkäiltäisi satunnaisia paikalle eksyjiä kohtaan. Itse ainakin kirjoittaisin tänne paljon useammin, jos vastaukseksi tulisi asiallista ja aihetta koskevaa pohdintaa, eikä nälvintää jotakuta kohtaan, joksi minua joku luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki niitä löytyy, kun laittaa Googlen kuvahakuun Kate Middleton holding her stomach. Nämä kyseiset kuvat sinisessä puvussa marraskuun lopulta ovat vain jäävuoren huippu. Löytyy muun muassa 20 eri vatsanpitelykuvan sarjoja.
Yleensä noissa tapauksessa on tiedetty tällä palstalla kertoa, että vatsan pitely on joko yletöntä huomion vaatimusta omaa raskautta kohtaan tai sitten vinkki siitä, että tyyny on putoamassa. Kate, tuo huomioharakka!
Eipä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Maailman turhin julkkis. Se on käynyt kuromassa vatsanahkaa tiukemmalle ja tästä on nyt hössötetty kohta muutama kuukausi. Ei sitä mikään vaivaa muu kuin narsismi.
Miksi ihmeessä seuraat maailman turhinta narsistia? Vaihtoehtoja löytyy, ihan varmasti sinullekin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tuossa, rullaa riittävän alas: Prince William and Kate Middleton look overjoyed to receive standing ovation amid naming row (gbnews.com)
9405, en tiedä oletko sinä se joka "suri" palstalaisten yksinäisyyttä. Nälvimistähän se juuri oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seuraat maailman turhinta narsistia? Vaihtoehtoja löytyy, ihan varmasti sinullekin sopiva.
Tässä ketjussa keskustellaan hänestä. Miksi yrität estää sitä?
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee kyllä nopeastikin montakin paljon turhempaa julkkista. Eikä tuollaista diagnosointia ole tehty, muuta kuin jotkut tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanista ja Harrysta jankkaava voisi siirtyä ketjuun, joka on omistettu Sussexeille.
En tiedä ketä jankkaajaa tarkoitat mutta mielestäni tänään lehdessä ollut tieto Mexun ja Hartsan innokkuudesta saada hovista tietoa Catherinen operaatiosta ja kunnosta kuuluu ilman muuta tähän Cate ketjuun.
Ovat varmaankin jo tehneet sopimuksen jonkin tahon kanssa siitä että heti kun joltain hoviin kuuluvalta jotain tietoa tulee sen luovuttavat sopivaa summaa vastaan, Kiire on, aika käy vähiin sillä pian Cate itse julkistaa kuulumisensa ja siihen loppuu mahdollisuus tienata noilla tiedoilla.
Kylläpä täällä osataan olla ilkeitä. Ymmärrän hyvin, että voi huolettaa, jos perheenjäsenestä ja hänen kunnostaan ei meinaa saada tietoa. Luulisi jokaisen tämän ymmärtävän
Niin luulisi ja suurin osa jos ei kaikki sen varmasti ymmärtävätkin. Mutta Sussexien oma käytös ei vain herätä kauheasti luottamusta vilpittömään huolestumiseen, historiansa on jo osoittanut heidät paljastusten myyjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee kyllä nopeastikin montakin paljon turhempaa julkkista. Eikä tuollaista diagnosointia ole tehty, muuta kuin jotkut tällä palstalla.
Olen eri, mutta kyllä sekä Williamin että Katen osalta asiaa on pohdittu ja perusteitakin esitetty puolesta ja vastaan monenlaisilla keskustelufoorumeilla eri maissa. Diagnoosia ei tietenkään voi tehdä kuin ammattilainen silloin kun häneltä sitä pyydetään. Mutta todellakaan tämä palsta ei ole ainoa paikka, missä asiaa on pohdittu.
-eri.
Britit ovat nokkelia. Walesit tunnetaan nykyään nimillä Will-I-Am-Or-Am-I ja Dupli-Kate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kyllä sekä Williamin että Katen osalta asiaa on pohdittu ja perusteitakin esitetty puolesta ja vastaan monenlaisilla keskustelufoorumeilla eri maissa. Diagnoosia ei tietenkään voi tehdä kuin ammattilainen silloin kun häneltä sitä pyydetään. Mutta todellakaan tämä palsta ei ole ainoa paikka, missä asiaa on pohdittu.
-eri.
Seikkailin tuolla maailmoilla ketjuissa siellä pohditaan näitä samoja w&cate piiloleikkiä pidetään selvänä myös vahvasti että feikkicate is dead by William ja Kingstonym. liittyy asiaan jotain pahaa joka tapauksessa ontämän alla.Siellä ei silvota toisia pohdiskelijoita.H&M loistavat poissa olollaan.Kovaa tekstiä luotto mennyt hoviin edes livenä feikkicate ei korjaa tilannetta hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Britit ovat nokkelia. Walesit tunnetaan nykyään nimillä Will-I-Am-Or-Am-I ja Dupli-Kate.
Millainen sää on Puolassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri.
Pohdittu, tuossahan se annettiin varmana tietona. Keskustelufoorumeilla pohditaan kaikenlaista, julkkikset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on taas ulalla.kalkkarokäärme ja mangnusta vetää täysillä ja myrkyttää tän ketjun.Höpöti höö.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu kertakaikkiaan.
Minusta ei, ei millään lailla mysteerinen. Outoa on vain suhtautuminen siihen ja kauhea melske ja myrsky mikä sitä kohtaan on synnytetty.
Mitä helvettiä. 471 sivua keskustelua missä Kate on? Oletteko te jotenkin jälk e e n jä ä ne itä k e h a r e i ta?
Mikäs sinua on estänyt tai estää Katesta keskustelemasta?
Ja se, että kommentoi täällä, ei tarkoita, että koko elämä kuluisi palstalla.
Ei se kulu telkun ääressäkään, jos satunnaisen ohjelman silloin tällöin katsoo. Pari puhelua päivässä ei myöskään tee kenestäkään luurin orjaa. Alkoholistiksikaan ei luokitella ihmistä, joka ottaa kerran viikossa saunakaljat jne.
On olemassa sanonta 'kohtuus kaikessa'. Tätä voisi eräs asianomainen soveltaa myös Katen työnteosta jankuttamiseenkin, eli kyllä se pari viestitä päivässä riittää hyvin hänen solvaamiseensakin.