Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32026)
Vaikka brittimedia onkin tunnettu spekulaatiohalustaan ja röyhkeydestään, niin pakko sanoa, että on kyllä vikaa niissä kuninkaallisissakin. He on ihan itse osallistuneet tällaisten ikivanhojen juttujen vaalimiseen ja keinotekoisen lonarkian ylläpitämiseen ja samalla hyväksyneet oman asemansa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaikuttavat ottavan aika henkilökohtaisesti kaiken Williamiin ja Kateen kohdistuvan arvostelun.
Rajansa kaikella. Vai onko tällainen, jo tuohtuneita, syytteleviä ja melkeinpä uhriutuvia (Kate on itsekäs, kun minulle ei kerrota, joten kohta suutun) sävyjä sisällään pitävä jankkaus, sinusta sitten normaalia? Ja asiasta kun nimenomaan on tiedotettu, eli ainoa syy on vaan päästä lukemaan ne potilasasiakirjat, kun niin syyhyttää, niin syyhyttää...
Mulle on periaatteessa ihan sama, mikä Katella on. Mutta se ärsyttää, että Kensingtonin palatsi selvästi muuntelee totuutta, ja sitten melkein naurattaa, että miten tuollainen iso viestintätiimi hoitaa asiat noin huonosti.
Hoitaa huonosti kun Kate on koomassa väkivallan seurauksena jonka William on aiheuttanut. Ei tuollaista oikein pysty mitenkään hyvin selittämään suurelle yleisölle, kun totuus tulee ilmi jossain vaiheessa kuitenkin. Parempi kun ei selitä mitään.
Mielestäni hovi on ihan itse kylvänyt jotain sellaista mitä eivät nyt haluaisi niittää. Hovi toimii erittäin jäykästi eikä mitenkään ole kyennyt pysymään nyky-yhteiskunnassa mukana. Ei tuollainen monarkia enää vaan ole tätä päivää. Moni muu maa on onnistunut tekemään monarkiastaan modernimman, mutta tämä hovi on tiukasti istunut samalla pallilla vuosikymmeniä ja vuosisatoja.
Hoviin on liitetty myös tietynlainen tunteettomuus. Esimerkiksi silloin kun Diana kuoli ja hautajaisia ytettiin telkkarissa niin vanhempani kauhistelivat, miten tuolloin 13v juuri äitinsä menettänyt Harry oli laitettu edustamaan muiden kanssa kaiken median ja miljoonien ihmisten eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaikuttavat ottavan aika henkilökohtaisesti kaiken Williamiin ja Kateen kohdistuvan arvostelun.
Rajansa kaikella. Vai onko tällainen, jo tuohtuneita, syytteleviä ja melkeinpä uhriutuvia (Kate on itsekäs, kun minulle ei kerrota, joten kohta suutun) sävyjä sisällään pitävä jankkaus, sinusta sitten normaalia? Ja asiasta kun nimenomaan on tiedotettu, eli ainoa syy on vaan päästä lukemaan ne potilasasiakirjat, kun niin syyhyttää, niin syyhyttää...
Mulle on periaatteessa ihan sama, mikä Katella on. Mutta se ärsyttää, että Kensingtonin palatsi selvästi muuntelee totuutta, ja sitten melkein naurattaa, että miten tuollainen iso viestintätiimi hoitaa asiat noin huonosti.
Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Viimeaikojen suurin PR moka. Nyt alkaa kaikki jutut Harryn ja Omidin kirjoissa näyttää yhä uskottavammilta. Tässä jutussa ei nyt ollut mitään Harryn tekosia heittää savuverhoksi ja nyt kansa näkee asioiden todellisen laidan.
"Kansa näkee asioiden todellisen laidan", kun kaksi sairasta ei halua kaikkein arimpia yksityiskohtia terveydentilastaan koko maailman päivällispöytään ;D
Ja molemmat kertoivat syyn; syöpä ja vatsaleikkaus. Avoimesti.
Kansa näkee asioiden oikean laidan kun kuninkaan poika tuuraa isäänsä mutta ei jaksa kun kerran viikossa leikata silkkinauhaa. Maan keulakuva on Camilla, reittä pitkin kiivennyt ja vihdoinkin tilanteessa jossa voi näyttää pitkää nenää muille hovin taviksille.
Muistojumalanpalvelukseen perheen marssitti Andrew, Fergie vierellään, leveät hymyt molempien naamalla.
Kaunis nainen tämä Catherine. Ovat kuin toisesta todellisuudesta tämä pariskunta. Pitkiä ja näyttäviä ihmisiä. Se Harryn vaimo näyttää ihan hyönteiseltä heidän rinnallaan. Naamassa jotain ihme juttuja, onko sillä joku ihosairaus. Nenänpää on kuin Michael Jacksonilla, ihan erivärinen. Ilmeisesti ei enää veri kierrä? Voiko mennä kuolioon tuolainen nokanpää. Michaelin nenähän tipahti pois ja joutui lääkekoukkuun raukka. Harry näyttää niiltä munkeilta, joiden hiukset oli ajeltu päältä kaljuksi ja sieltä sivuilta pelle hermanniksi.
Mummo 85 vuotta.
Yksi sekopää jatkaa jankuttamista muunnellusta totuudesta kun oikea totuus ei kelpaa. Keksii vielä salaliittoteoriota. Ihme kun ufot eivät kaapanneet prinsessaa..
Vierailija kirjoitti:
Yksi sekopää jatkaa jankuttamista muunnellusta totuudesta kun oikea totuus ei kelpaa. Keksii vielä salaliittoteoriota. Ihme kun ufot eivät kaapanneet prinsessaa..
Mitä on muunneltu totuus tässä tapauksessa?
Hei kaikki spekulaatiot Katen voinnista voidaan unohtaa, ilmeisesti kaikki onkin hyvin. William ja Kate ovat julkaisseet työpaikkailmoituksen, jossa etsivät kesäksi puutarhuria!
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tämä Catherine. Ovat kuin toisesta todellisuudesta tämä pariskunta. Pitkiä ja näyttäviä ihmisiä. Se Harryn vaimo näyttää ihan hyönteiseltä heidän rinnallaan. Naamassa jotain ihme juttuja, onko sillä joku ihosairaus. Nenänpää on kuin Michael Jacksonilla, ihan erivärinen. Ilmeisesti ei enää veri kierrä? Voiko mennä kuolioon tuolainen nokanpää. Michaelin nenähän tipahti pois ja joutui lääkekoukkuun raukka. Harry näyttää niiltä munkeilta, joiden hiukset oli ajeltu päältä kaljuksi ja sieltä sivuilta pelle hermanniksi.
Mummo 85 vuotta.
Kaikki nuo ruunupäät täysin jonninjoutavia turhakkeita :( Kansanelättejä ja loisia. Rumia ne ovat ja tyylittömiä, ikäviä ihmisiä, etuoikeutettuja parasiitteja, ei siis kiinnosta mitenkään, oikeesti. Mutta kun mä niiin haluan tietää noiden naisten kuukautiskierrot, ehkäisymenetelmät, seksiasennot ja kuinka monta krt viikossa jne. Lisäksi tahtooo niiden brittiläiset Omakannat mun käyttöön ja hammaskartat myös.
Kun asia on niin, että hovin tiedotuksessa on nyt mokattu, ja vain, siis ainoastaan, sen takia haluan tietäää!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssiajot.
Vierailija kirjoitti:
"Kansa näkee asioiden todellisen laidan", kun kaksi sairasta ei halua kaikkein arimpia yksityiskohtia terveydentilastaan koko maailman päivällispöytään ;D
Siinä onkin kaksi varsin erilaista tapaa sairastaa. Charles on jatkanut töitään -syöpähoidoista huolimatta, on kiitellyt huomiosta ja pyydellyt anteeksi menojen peruuntumisia. Vaimonsa on nähty sairaalan ovella monta kertaa miehensä luona käymässä, ja myös eri edustustehtävissä. Eturauhasen höyläys on kerrottu kansalle jo kahteen eri otteeseen.
Ja sitten on tämä Katen tyyli. Välillä Kensingtonin palatsi näpäyttää, että älkääpä puhuko prinsessasta. Siinäpä sitä modernia viestintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssiajot.
Kyllä siitä tuolla muilla keskustelupalstoilla puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki spekulaatiot Katen voinnista voidaan unohtaa, ilmeisesti kaikki onkin hyvin. William ja Kate ovat julkaisseet työpaikkailmoituksen, jossa etsivät kesäksi puutarhuria!
Lisäksi William kertoi että Kate on kovasti huolissaan antisemitismistä. Ei anna faneilleen mitään elonmerkkiä, ei kiitä huomiosta, ei julkaise söpöä filtteröityä valokuvaa itsestään sohvalla toipumassa. Sen sijaan on kovasti huolissaan antisemitismistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä syöpä sillä Charlesilla on/oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne on muunnelleet? Se "suunnittelu leikkaus" tarkoittaa vain että kyseessä ei ollut hätäleikkaus. Muuten saattoi tapahtua lyhyellä varoitusajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne on muun
Suunniteltu leikkaus, jonka vuoksi suunnitellut työtehtävät piti perua. Tosi uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi William kertoi että Kate on kovasti huolissaan antisemitismistä. Ei anna faneilleen mitään elonmerkkiä, ei kiitä huomiosta, ei julkaise söpöä filtteröityä valokuvaa itsestään sohvalla toipumassa. Sen sijaan on kovasti huolissaan antisemitismistä.
Smooth Brain William.