Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32014)

Vierailija
341/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati siellä kiukuttelloo ku ei piässyt ennen Kamillaa kuningattareksi.

Vierailija
342/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihmetellyt, miksi puhutaan Kate Middletonista ja Camilla Parker-Bowlesista. Onko nää pitäneet omat sukunimensä naituaan kuninkaalliset puolisonsa?

Nuo Diivat ei ole koskaan oikeita kuninkaallisia.

Tavallisia tallaajia olleet alkujaan, makuuhuoneen kautta hoviin-eukkoja.

Onko myös esimerkiksi prinsessa Annen mies mennyt makuuhuoneen kautta hoviin? Vai haukutaanko näin vain naisia?

Aila moni: Philip, Mapelli-Mozzi, Annen mies ja Lady Gabriellan mies (se joka kuoli tällä viikolla). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ihmetellyt, miksi puhutaan Kate Middletonista ja Camilla Parker-Bowlesista. Onko nää pitäneet omat sukunimensä naituaan kuninkaalliset puolisonsa?

Onko myös esimerkiksi prinsessa Annen mies mennyt makuuhuoneen kautta hoviin? Vai haukutaanko näin vain naisia?

Aila moni: Philip, Mapelli-Mozzi, Annen mies ja Lady Gabriellan mies (se joka kuoli tällä viikolla). 

Mitä tässä haetaan takaa? Philip nyt ainakaan ei ollut Elizabethin kanssa avoliitossa ennen häitä. Ja oli aatelinen.

Vierailija
344/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt ihan varma, kuuluiko Lady Gabriellan mies hoviin ollenkaan. Britanniassa hänet taidettiin tuntea lähinnä Pippan exänä. Mutta kieltämättä on valinnut kohtalaisen tunnettuja naisia.

Vierailija
345/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen karma. Karma kostaa nyt niille jotka ajoivat Meghanin ja Harryn pois hovista.

Vierailija
346/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä haet

Eikös Philip ollut jo valmiiksi Kreikan ja Tanskan prinssi, joten ei sikäli voi verrata noihin muihin. 

Vierailija
347/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut tuota Philipiä. Hän raivosi Elisabetille olevansa kirottu ameeba ja ainoa mies Englannissa, joka ei saanut antaa omaa sukunimeään lapsilleen. Tosiasiassa eihän Philipillä ollut mitään sukunimeä, kuten ei isälläänkään. Hän käytti äitinsä saksalaisen sukunimen englantilaista muunnosta. Eli ihan turhaa ininää, hänen isänsä joutui kokemaan täysin saman. 

Vierailija
348/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin Esso baarissa että olisi kuulemma tippunut vessanpönttöön ja ei pääse irti. Kuulemma syöttävät ja pesevät pöntöllä häntä ja katselee televisiota, samalla kun odottelevat että pönttö kuluu ympäriltä pois pikku hiljaa.

Vierailija
349/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän hän on. Syötiin äsken iltapalaa, ruisleipää ja banaanijugurttia. Nyt vielä katsotaan kymmeneen asti televisiota ja sitten mennään nukkumaan. Aamuyöstä aion hieman lähennellä, toivottavasti lämpenee.

Vierailija
350/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee mieleen karma. Karma kostaa nyt niille jotka ajoivat Meghanin ja Harryn pois hovista.

"Finding freedom"? Pariskunta on moneen kertaan itse sanonut halunneensa Amerikkaan. Sitä ennen halusivat Kanadaan. Miten voi olla mahdollista että silmiisi ei ole palstalla sattunut sellaiset asiat, kuin Elisabetin kielto monarkialla rahastuksella puheenaiheena, koska sellaista nyt vaan ei tehdä. Et sinäkään saa myydä työnantajasi salaisia asioita jne. ja ottaa niistä rahaa.

He haluavat miljoonia, ja sellaista ei saanut hovissa, joten miten itse olisit ratkaissut ongelman? Kun ei kaikkea voi saada, vaikka onkin prinssi Harry ja Meghan Markle.

Vierailija
351/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys Katella varmaan sakkaa. Onhan tuo nyt rankkaa kun kahtena kolmena päivänä viikossa käy puoli tuntia avaamassa kirjastoa tms. Lomaa kyllä monta kuukautta, mutta ilmeisesti liian vähän. 

Vierailija
352/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha saa aina palkkansa. Toivottavasti oppii nyt olemaan ja tajuaa läksynsä. 

Vierailija
353/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän hän on. Syötiin äsken iltapalaa, ruisleipää ja banaanijugurttia. Nyt vielä katsotaan kymmeneen asti televisiota ja sitten mennään nukkumaan. Aamuyöstä aion hieman lähennellä, toivottavasti lämpenee.

Ei kuulemma anna helposti. Saanut tarpeekseen seksistä, vaihdevuodet varmaan alkaneet.

Vierailija
354/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut lauteitten alla.

Oletko varma? Hänet sekoittaa alastomana niin helposti lautaan joten katsopa uudestaan.

Vierailija
355/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati voi ottaa ihan rauhallisesti nyt, että paranee joskus, edes ensi jouluksi.

Sanoo hän, jolla ei ole pienintäkään hajua sairauden laadusta ;D 

Psyykkistä se on enimmäkseen. 

Tottahan toki. Sinähän sen asian kenties kokemuksella tiedät :D

Kyllä, tein pitkän uran mielisairaanhoitajana joten tunnistan sellaiset äärihelposti. 

Vierailija
356/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkko kiristyy Katjuskan ja Willen ympärillä. 

Vierailija
357/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate halusi avioeron, hänelle ei sitä myönnetty. Tuli riitaa ja hän tippui, pyöri portaat alas. Joutui sairaalaan ja nyt pidetään koomassa, ettei totuus paljastuisi...

Vierailija
358/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveys Katella varmaan sakkaa. Onhan tuo nyt rankkaa kun kahtena kolmena päivänä viikossa käy puoli tuntia avaamassa kirjastoa tms. Lomaa kyllä monta kuukautta, mutta ilmeisesti liian vähän. 

Loppujen lopuksi tuollainen jatkuva edustaminen on varmasti raskasta. 

Vierailija
359/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kuulemma jäänyt hiekkaa vasemman sisemmän häpärin taakse ja nyt sitä koitetaan saada pois.

Vierailija
360/32014 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate tutustui suomalaiseen mammakulttuuriin ja samaistui siihen niin ettei suostu lähtemään enää makuuhuoneestaan. Siellä se nyt vaan makaa sängyssä palstailemassa ja mässyttää suklaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi