Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (31998)
Nyt oli onneksi löytänyt vähän tummemman ja paremman peruukin.
Tuollainen muhkea kampaustyyli on nyt muotia, ei siinä sen kummemmasta tarvi olla kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen muhkea kampaustyyli on nyt muotia, ei siinä sen kummemmasta tarvi olla kysymys.
Lukuisten hiusalan ammattilaisten mielestä kyseessä ei ole peruukki vaan Katen omat hiukset, mutta hän on käyttänyt jotain hiuslisäkettä saadakseen volyymia kampaukseensa. Tässä muutaman hiusexpertin mietteitä:
Wig designer Shani Lechan, who runs luxury brand Shani Wigs, suggested Kate may have used extensions or a hairpiece to achieve the fuller look.
Beauty Club London hair expert Shady Harb: Kate's fresh take on her iconic hair was a "seasonally appropriate" decision & "incredibly flattering for her skin tone".
Hair color & extension expert Tatiana Karelina suggested that Kate may have had extensions added."This lighter tone complements her complexion beautifully - it makes her look younger, fresher & more care free.
It's her own hair, but Kate may have had some help for volume.
Kate was wearing "expensive & well-fitted extensions.
Katella viimeisimmissä kuvissa peruukki
Ei tuo tummempi lookki miltään peruukilta näytä vaan uusi sävy hiuksissa. Upealta näyttää Catherine.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen hiukset kolminkertaistuvat paksuudeltaan 20 ja 45 ikävuoden välillä, se on vain muotia.
Vierailija kirjoitti:
Alhaisten mässäilijöiden klubi näköjään kokoontuu täällä, ja jokainen haluaa olla oman elämänsä onkologi, suurta sankaruutta ilmassa.
Kun minä tiedän, ja mun tutulla oli, ja sen täytyy olla, olen varma että se on, peruukki sillä on, takaraivolla oli joku pomppu, ei sillä hiuksia enää voi olla, on se niiiin laihtunut, ryppyjäkin on, minä tiedän paremmin, minä minä...
No sehän tässä just naurattaakin, kun Catherine tulee vaan entistä upeampana takaisin edustamaan ja eilen vierailivat Williamin kanssa rugbymatsissa, koska ovat muistaakseni kyseisen lajin suojelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhaisten mässäilijöiden klubi näköjään kokoontuu täällä, ja jokainen haluaa olla oman elämänsä onkologi, suurta sankaruutta ilmassa.
Kun minä tiedän, ja mun tutulla oli, ja sen täytyy olla, olen varma että se on, peruukki sillä on, takaraivolla oli joku pomppu, ei sillä hiuksia enää voi olla, on se niiiin laihtunut, ryppyjäkin on, minä tiedän paremmin, minä minä...
No sehän tässä just naurattaakin, kun Catherine tulee vaan entistä upeampana takaisin edustamaan ja eilen vierailivat Williamin kanssa rugbymatsissa, koska ovat muistaakseni kyseisen lajin suojelijoita.
No näköjään näin. Nyt on ollut edustamista enemmänkin. Silti solvaaminen vaan jatkuu. Eivät nämä onnettomat näykkijät näköjään jätä rauhaan millään.
Yksikään kuninkaallinen ei ole noin jahdattu, vaikka ihan samalla tavalla "kansa kaikkia elättää" ja upeissa iltapuvuissa ja koruissa esiintyvät. Matkoilla käydään. Monacossakin se ruhtinaspari kylpee rahassa, Albert hallitsee ihan kaikkea kuin ylimys ja määrää.
Tuo vaatimaton brittinainen on kuin punainen vaate suomijunttien silmissä. Syöpääkään ei saisi rauhassa sairastaa.
Miten te jaksatte pohtia jotain niin merkityksetöntä asiaa kuin Katen hiukset? Eikö teillä ole omaa elämää lainkaan johon keskittyä.
Peruukki tai ei, blondi tai brunette, mitä väliä???
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte pohtia jotain niin merkityksetöntä asiaa kuin Katen hiukset? Eikö teillä ole omaa elämää lainkaan johon keskittyä.
Peruukki tai ei, blondi tai brunette, mitä väliä???
Olisi mielenkiintoista seurata muodin uusia tuulia ja kaikenlaista monarkiaan liittyvää, tapahtumia, arvovieraita, lasten elämää, Katen toipumista ja elpymistä, mutta joillain ei ole mitään muuta kuin kytätä toisen ihmisen tukkaa aamusta iltaan. Eikä yhtään itseä huolestuta tällainen olotila? Jopa syöpäosaston hoitajakin käy innoissaan ilkkumassa, kuinka niin kovin tekisi mieli saada selville toisen ihmisen yksityisasiat :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näköjään näin. Nyt on ollut edustamista enemmänkin. Silti solvaaminen vaan jatkuu. Eivät nämä onnettomat näykkijät näköjään jätä rauhaan millään.
Yksikään kuninkaallinen ei ole noin jahdattu, vai
Katsotaan mitä jatkossa tapahtuu eli käykö niin, että Catherine itse menee elämässään etiäppäin ja edustaa siellä sun täällä ja netissä vaan länkytetään jotain syöpäjuttuja. Sehän tarkoittaisi sitä ettei nykyinen tilanne miellytä, vaan mieluummin pyöritään menneessä :(
Jos ja kun hän ei enempää anna potilastietoja itsestään, vaan noilla mennään, niin ei häntä jätetä rauhaan, vaan kokoaikainen kyttäys vaan tiivistyy.
Ollaan näkevinään patteja siellä ja hiustenlähtöä täällä, laihtumista, rupsahtamista, tiedän mikä syöpä, tiedän että avanne, tiedän että peräsuolessa, kyllä se on kohtu, tiedän ihan kaiken, olen asiantuntija... jankuti jankuti, kuinkahan monta vuotta nämä jaksaa, jaksaa, jaksaa????? Osa huutelee vielä kalmoa ja sijaisia :o
Toivottavasti hän alkaa elää aivan toisenlaisessa "maailmassa" ja viis veisaa noista perässä vainoavista kusipäistä. Voi melkein verrata tähän Temosen vainoon jo.
Katselin yleisurheilukisoja ja kyllä oli korkeushyppääjä Ella Mikkola siro ja hoikka. Voi se vyötärö, Kateakin hoikempi. Mutta niin kaunis ja aivan varmasti ei anorektikko hyppää riman yli noissa korkeuksissa. Turhaa yrittää sellaista väittää.
Samoin kaikki nuo pituutta loikkaajat, kuin gaselleja. Ja nuoko sairaita? Kaikkea sitä täytyy suoltaa. Katsoo sinne omaan peiliin vaan, ja hoitaa omat asiansa. Siinä on elämää. Se siitä.
Näyttää väsyneeltä kuvissa, hymyilee, mutta hymy ei saavuta silmiä, kuten hänelläkin normaalisti.
Ollut aina säihkysilmä, nyt on kovin väsyneen näköinen. Silmistä puuttuu ilo.
No mitä sä heidän elämäänsä mietit, jokaisen sairastaminen on oma asia. Entäs jos itseäsi kytättäis noin? Siellä hän edustaa tyylillä, hovi on pystyssä, jouduitko jotakin maksamaan vai oliko sinulta jotakin pois hänen sairaslomansa?
Vierailija kirjoitti:
On meidän mökillä etelä-Karjalassa. Lupasi tyhjentää p*skahuussin, tehdä saunapuut ja korjata puuliiterin vuotavan katon. Me tarjotaan sitten saunakaljat ja -makkarat.
Ovatko tämän tason kommentit kenestäkään - paitsi sanojasta itsestään - hauskoja? Ymmärtäisin ehkä jos näitä keksisi joku yläkoululainen mutta aikuinen ihminen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meidän mökillä etelä-Karjalassa. Lupasi tyhjentää p*skahuussin, tehdä saunapuut ja korjata puuliiterin vuotavan katon. Me tarjotaan sitten saunakaljat ja -makkarat.
Ovatko tämän tason kommentit kenestäkään - paitsi sanojasta itsestään - hauskoja? Ymmärtäisin ehkä jos näitä keksisi joku yläkoululainen mutta aikuinen ihminen..
Minä luulen, että niitä nimenomaan keksii joku teinipoika.
Onneksi Suomessa on olemassa lait yksityisyyden suojasta, puhelimista, sähköposteista jne. täällä ei muuten olisi mitään rajaa tällaisille ahnaille juoruakoille. Ilkeitä, pirullisia muiden elämän tonkijoita, kuin jollain haaskalla uhria repimässä, raatokärpäset.