Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielipuoli ei sitten vieläkään tajua tai ainakaan tunnusta että on solvannut kanssakeskustelijoitaan. Hovinkin solvaamisen hän hienosti kääntää yleväksi intiaaninimien antamiseksi. Se on niin helppo olla ymmärtämättä muiden viestien sisältöä kun on "ulkomaalainen".
Kyllä se ihan kotimaisessa hoitolaitoksessa on, mitä nyt huoneensa on täynnä unisieppareita, taikakaluja ja intiaaniaihein sisutettu. Kävelee käytävillä päällikkönä sulkapäähineessään ja hokee sarvipääpässiä, huutaen vahvassa lääkityksessään selkäpiitä karmivan sotahuudon, kun ateria on myöhässä.
Minä olen pitänyt häntä ehtana Diana-fanina ja olettanut, että häneltä löytyy suuri muotokuva Dianasta.
Kyllä sellainenkin löytyy
Muuten ehkä niin, mutta paljastuskirjoja hän ei ole lukenut - Harryn kirjaa sanoi selailleensa ja kuulleensa siitä referaatin - muita kirjojakaan ei ole käsittääkseni lukenut.
Lukenut siis Dianan salaisen paljastuskirjan (Andrew Morton).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielipuoli ei sitten vieläkään tajua tai ainakaan tunnusta että on solvannut kanssakeskustelijoitaan. Hovinkin solvaamisen hän hienosti kääntää yleväksi intiaaninimien antamiseksi. Se on niin helppo olla ymmärtämättä muiden viestien sisältöä kun on "ulkomaalainen".
Kyllä se ihan kotimaisessa hoitolaitoksessa on, mitä nyt huoneensa on täynnä unisieppareita, taikakaluja ja intiaaniaihein sisutettu. Kävelee käytävillä päällikkönä sulkapäähineessään ja hokee sarvipääpässiä, huutaen vahvassa lääkityksessään selkäpiitä karmivan sotahuudon, kun ateria on myöhässä.
Minä olen pitänyt häntä ehtana Diana-fanina ja olettanut, että häneltä löytyy suuri muotokuva Dianasta.
Kyllä, ja jostain syystä yhdistää Dian
Mulle tuli mieleen että William saattaa myös kunnioittaa äitiänsä niin paljon/ rakkaus häntä kohtaan ja suru ovat niin henkilökohtaiset ettei halua jakaa niitä maailmalle, tavallaan pilata tai `saastuttaa` niitä. On hänkin jotain sanonut ja kertonut kuinka järkytys ja kipeä asia kuolema oli ja kaipaa äitiään mutta ei tuolla tavalla mässäillen ja hyväksikäyttäen kuin veljensä. On ihan viisasta pitää joitain asioita yksityisinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kanssakeskustelijoita doorknobeiksi haukkuva ansaitsee itse nimityksen bellend. (Sitä Mike Tindall käytti Harrysta.)
Mike Tindallhan on rahvasta muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ruotsin kuningashuoneessa kaikki todellakin niin täydellistä? Miksi supistaan, ettei Estellen biologinen isä olisikaan Daniel?
Estelle ei ole missään iässä näyttänyt Danielilta, eikä Danielin vanhemmilta tai siskolta. Voihan ulkonäkö tulla kauempaakin suvusta, mutta kyllä asia ihmetyttää. Myös Estellen hiusväri kummastuttaa! Molemmat vahemmat brunetteja. Isovanhemmat myös tummia. Siihen nähden Estellellä on oudon vaaleat hiukset. Yksi juttu on myös Estellen luonne! Eihän hän vaikuta psyykkisiä ominaisuuksiakaan perineen Danielilta. Pikkuveri Oscar sen sijaan on ulkonäön ja luonteen osalta Danielin oloinen eli vähän jäyhä, hymyjään säästelevä, taustalla viihtyvä ja varautunutkin.
Oheisessa lehtijutussa kuvataan Estellen luonnetta:
- iloinen, avoin ja spontaani
- myönteinen
- tavanomaiseen tapaansa hyväntuulinen
- äitinsä kaltainen
- "yhtäkkiä Estelle kääntyi ja yritti saada kuningasta mukaan tanssimaan"
- "Estelle nähtiin myös halaamassa lämpimästi kuningatar Silvian kanssa konsertin kuluessa"
- "kuninkaallisasiantuntija Sten Hedman on kehunut pikkuprinsessan lämpöä"
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/b7240094-a614-49fe-966a-1786d…
Eihän se luonne useinkaan suoraan vanhemmilta periydy. Estellessä saattaa olla brasilialaista spontaaniutta ja iloisuutta. Jos itseä saa esimerkkinä käyttää, omassa perheessä molemmilla vanhemmilla ja vanhemmilla sisaruksilla lähes musta tukka, minulla ei edes vaaleanruskea vaan vaalea. Isovanhemmatkin molemmin puolin tummia, toisen mummon sisko oli vaalea. Niin ne geenit vain menee miten "sattuu". Siskoni on kuin äidin kopio, minä näytän täysin isältäni, paitsi väritys.
Oliko Kaarle Kustaa nuorena kovin tumma? Madeleinekin oli paljon vaaleampi kuin kukaan perheestänsä ja luonteeltaan ihan erilainen kuin muut. Ei se noin yksinkertaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kanssakeskustelijoita doorknobeiksi haukkuva ansaitsee itse nimityksen bellend. (Sitä Mike Tindall käytti Harrysta.)
Mutta tuntee Harryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, kun ainoastaan Tindall on rahvasta, mutta yleensä muut huippu-urheilijat kunnioitettavaa ja arvostettua porukkaa. Meillä Suomessa kansaedustajiksikin valitaan heti, kun olet jonkun lajin mestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: suurin osa täälläkin on "rahvasta" tuolla määritelmällä. Mike kuitenkin on melkoisen vauras ja naimisissa prinsessan tyttären kanssa joten ehkä karvan verran vauva-palstalaisia ylempänä. Tai mistäpä minä tiedän millainen eliitti täällä kirjoittelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ruotsin kuningashuoneessa kaikki todellakin niin täydellistä? Miksi supistaan, ettei Estellen biologinen isä olisikaan Daniel?
Estelle ei ole missään iässä näyttänyt Danielilta, eikä Danielin vanhemmilta tai siskolta. Voihan ulkonäkö tulla kauempaakin suvusta, mutta kyllä asia ihmetyttää. Myös Estellen hiusväri kummastuttaa! Molemmat vahemmat brunetteja. Isovanhemmat myös tummia. Siihen nähden Estellellä on oudon vaaleat hiukset. Yksi juttu on myös Estellen luonne! Eihän hän vaikuta psyykkisiä ominaisuuksiakaan perineen Danielilta. Pikkuveri Oscar sen sijaan on ulkonäön ja luonteen osalta Danielin oloinen eli vähän jäyhä, hymyjään säästelevä, taustalla viihtyvä ja varautunutkin.
Oheisessa lehtijutussa kuvataan Estellen luonnetta:
- iloinen, avoin ja spontaani
- myönteinen
- tavanomaiseen tapaansa hyväntuulinen&nbs
No jaa, toisaalta Madeleine on vaalea ja kuninkaan sisaretkin vaaleahko a, eiköhän ne geenit sieltä tule.
Voi olla että muistelen omiani mutta mielestäni kun Estelle oli vauva, sellainen ehkä parivuotiaaksi asti, hänessä oli kyllä molempien vanhempien näköä. Ja häntä- ihan totta!- moitittiin siitä ettei hymyillyt valokuvaajille vaan oli aina totinen, miltei vihaisen näköinen. Että oli sitä jäyhyyttä ja ujoutta/sisäänpäinkääntyneisyyttä joskus. Mutta siis, karmeaa että pikkulasta moitiaan siitä ettei poseeraa ja hymyile kuvissa! Oudot ihmiset ympäröi kameroidensa ja salamoidensa kanssa niin ei mikään ihme. Nyt muuten jotkut moittivat nimenomaan hymyilystä ja "esittämisestä" medialle, on se kuninkaallislla rankkaa kun AINA, olet miten päin vaan joku haukkuu ja moittii. Ei käy kateeksi.
Eipä Harryn äiti, isä, veli tai isovanhemmat olleet punatukkaisia. Eno toki mutta ei se ydinperhe ole ainoa jolta ulkonäköpiirteet periytyy. Onhan Madeleinen ja Chrisinkin nuorin lapsi täysin eri puusta veistetty kuin vaaleat sisaruksensa, tulee Silvian äidin suvusta ne piirteet, tukanlaatu ja värit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette nyt taida käsittää kielioppisen ajatuskulkua. Totta kai Lousille pitää tulla traumat koska se vahvistaisi sitä että Harry on traumatisoitunut koska häntä on lapsena, teininä ja vielä aikuisenakin aina kohdeltu kaltoin. Hänhän kirjoitti siitä vallan omakohtaisen kirjankin, hänellä on oikeus kertoa mitä on kokenut ja kuinka kamala isä ja veli hänellä on. Äiti oli pyhimys kun kuoli nuorena. Eli Lousin kohtelu todistaa että hovissa suositaan esikoisia ja muut eivät ole mitään, jostain syystä se epämiellyttävä isänsä näköinen Charlotte kuitenkin on jotain mutta se varmaan vaan voimistaa sitä kuinka julmasti Louisia kohdellaankaan, vain koska hän on nuorin. Ilkeän hovin ilkeä tapa.
Tuossa on pitkälti totuutta laitettu tulemaan. On totta että perheissä on ns. tasa luku sarja. Esikoinen poika ja tyttö(poika/poika), sitten seuraavat jotain loisia, jotka kuuluvat renke
Jos käyttää termiä loinen puhuttaessa ihmisistä, tuntee Suomen 1800-luvun historiaa aika hyvin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: suurin osa täälläkin on "rahvasta" tuolla määritelmällä. Mike kuitenkin on melkoisen vauras ja naimisissa prinsessan tyttären kanssa joten ehkä karvan verran vauva-palstalaisia ylempänä. Tai mistäpä minä tiedän millainen eliitti täällä kirjoittelee...
Tuossa olet oikeassa et tiedä millaista köyhtynyttä siniverisyyttä täällä kehissä on. Tindall osoittaa moukkamaisuutensa vain tuolla nimityksellä. En yleensä käytä sanaa rahvas. Se on niinkö luokitus. Suomessa noita on suurinosa kun briteissä näitä ns. parempi verisiä on paljonkin. Suurin osa köyhtyyntyneitä.
Mitä muuta Tindall osaisi sanoa Harrysta. En usko että William team tykkäisivät, jos hän kehuisi Harryn nike- lenkkareita. Ruodussa hänkin pysyy. Tindal ei halua kokea samaa mitä H&M.
Kallen perheen,suvun hiusväri, on kylläkin ollut vaalea, joka periytyy Viktorian kautta, hänkin oli vaalea lapsena. Jos nyt jätettäis nämä isyys asiat ihan dna tasolle. Tindall,kate,Charles vitseiksi ei niistä kukaan loukkaannut. Sehän kuuluu sivistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katea haukutaan ihan hirveästi ja naurettavista syistä - kun ei todellisia aiheita keksitä. Mutta hyvin hän sopii Williamin vaimoksi, täydentävät toisiaan ja ovat tasapainoinen pari, ei parempaa puolisoa eikä tulevaa kuningatarta rinnalleen olisi William voinut löytää.
Kyllä, ihan naurettava, tai ennemminkin kauhistuttava, ajatus että joidenkin mielestä Harry ja Meghan olisivat paljon paremmat kuningas ja kuningatar. Karmea skenaario.
Harry voisi ehkä menetellä, jos hänen vaimonsa olisi rooliin sopiva.
Turha Pelko. H&M eivät halua tuota pestiä. Harrylta tuota kysytty vastaus oli selkeä EI! Joten olisko turhaa spekua.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että muistelen omiani mutta mielestäni kun Estelle oli vauva, sellainen ehkä parivuotiaaksi asti, hänessä oli kyllä molempien vanhempien näköä. Ja häntä- ihan totta!- moitittiin siitä ettei hymyillyt valokuvaajille vaan oli aina totinen, miltei vihaisen näköinen. Että oli sitä jäyhyyttä ja ujoutta/sisäänpäinkääntyneisyyttä joskus. Mutta siis, karmeaa että pikkulasta moitiaan siitä ettei poseeraa ja hymyile kuvissa! Oudot ihmiset ympäröi kameroidensa ja salamoidensa kanssa niin ei mikään ihme. Nyt muuten jotkut moittivat nimenomaan hymyilystä ja "esittämisestä" medialle, on se kuninkaallislla rankkaa kun AINA, olet miten päin vaan joku haukkuu ja moittii. Ei käy kateeksi.
Muistat varmasti väärinpäin. Se oli Oscar, jota moitittiin hymyttömäksi ja totiseksi vauvaksi. Estelle sen sijaan on ollut vauvasta lähtien vauhdikas hymysuu. Alla on otsikko Ilta-Sanomista seitsemän vuoden takaa.
"Kruununprinsessa Victoria paljastaa: Estelle, 5, ja Oscar, 1, ovat luonteiltaan kuin yö ja päivä"
Linkki: https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005265706.html
Vierailija kirjoitti:
Eipä Harryn äiti, isä, veli tai isovanhemmat olleet punatukkaisia. Eno toki mutta ei se ydinperhe ole ainoa jolta ulkonäköpiirteet periytyy. Onhan Madeleinen ja Chrisinkin nuorin lapsi täysin eri puusta veistetty kuin vaaleat sisaruksensa, tulee Silvian äidin suvusta ne piirteet, tukanlaatu ja värit.
Chris oli nuorena hyvännäköinen ja hiuksetkin tummat ja aika kiharat. Isänsä näköä minusta siinä Adriennessa on. Ja löytyy hyvin myös Madeleinen nuoruudenaikaista söpöyttä. Nykyään Madde yhä kaunis, mutta "aikuisella" tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pitänyt häntä ehtana Diana-fanina ja olettanut, että häneltä löytyy suuri muotokuva Dianasta.<
DIANA fani olen ollut koko ajan ja tulevaisuudessa.
Harry voisi ehkä menetellä, jos hänen vaimonsa olisi rooliin sopiva.