Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta , mitenkähän Meghan liittyy yhtään mihinkään? Hän jos kuka tietää hovin asioista ja ovat erimaata Katen kanssa.
Mitä se tietää hovin asioista?
Onhan se asunut hovin piirissä niin kai tietää yhtä sun toista. Itseäni kiinnostaisi se, oliko Meghanilla yhtään ystävää hovin piireissä tai työntekijöissä?
Missä se on asunut hovin piirissä? Se oli ylipäätään Englannissa kaksi sekuntia, ei vaivautunut tutustumaan kehenkään, eikä opettelemaan mitään eikä ottamaan mistään selvää. Pelkkä kansallislaulukin oli jo liian vaikea omaksuttava.
Ei ole.
&
Se amerikkalainen noita-akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camillan menneisyys ei niin kovin siveellinen kakkosnaisena naimisissa olevan miehen kanssa petipuuhissa ole. Katella sen sijaan ei tahroja taustallaan."
Oletko täysin unohtanut "the year of Italian waiters" ja muut menot aina kun William laittoi välit poikki?
Oletko sinä ollut Katen makkarissa katsomassa? Ja kai sinkut saa tehdä mitä haluttaa?
Ja edelleen, on kerrottu, että yksi lyhytaikainen ero on heillä ollut. Todisteet vaan sitten tiskiin noista väitteistäsi. Katesta et mitään horoa saa tehtyä, hänet on kelpuutettu hoviin tulevaksi kuningattareksi. Ja jos on Camillakin, niin tietenkin Charles sen sinne halusi, kun itse oli toinen osapuoli. Ja hienosti toisilleen sopivatkin, eipä siinä mitään, mutta maineesta oli nyt kyse.
Niin ovat kaikki muutkin hoveihin naidut bilettäneet yllin kyllin.
Kyllä oli lööppi poikineen aikoinaan
Charlien ensimmäinen vaimo tarvitsi gynen todistuksen neitsyydestään. Toinen on sitten second hand quality.
Ei Dianan neitsyydestä mitään todistusta tarvittu. Hän kävi ihan tavallisessa lääkärintarkastuksessa, että kaikki on suunnilleen kohdillaan. Samanlaisessa kävi varmasti Katekin.
Se oli Grace Kelly, joka pistettiin hakemaan neitsyystodistusta, ja hän maksoi lääkärille tiskin alta saadakseen neitsyen paperit, mikä olikin ihan oikein Rainierille, joka kehtasi tuollaisia papereita vaatia.
Kyllä se Camalin noita-akka on ihan Lontoosta.
Mitä kaikkea on saanutkin aikaan Lizzyn kuoltua kun ei ole kukaan lakia lukemassa. Nyt on Andrewin tuhoaminen menossa.
Kyllä ootte sekoja!! Onkhan täällä suomalaisia kuinka paljon höpött'mässä tätä paskaa!
Kiusaajat ovat sairaita!
Valehtelijat ovat sairaita!
Tämä koko ketju on sairas!
Onkohan täällä oikeasti monta keskustelijaa vai keskusteleeko täällä yksinään joku, siltä vähän vaikuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea on saanutkin aikaan Lizzyn kuoltua kun ei ole kukaan lakia lukemassa. Nyt on Andrewin tuhoaminen menossa.
Andrew on ihan itse vastuussa kohtalostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ootte sekoja!! Onkhan täällä suomalaisia kuinka paljon höpött'mässä tätä paskaa!
Kiusaajat ovat sairaita!
Onkohan täällä oikeasti monta keskustelijaa vai keskusteleeko täällä yksinään joku, siltä vähän vaikuttaa!
Joko kävit Harlinien ketjussa myös lakia lukemassa? Tällaista tämä on, kun ei moderointia ole.
Aika monta täällä taitaa olla. Ja sekojakin on varmasti, mutta eihän sitä tiedä vaikka itse kuuluisi joukkoon. Tänään esim. on jankattu Katen hampaista. Hain kuvat viime vuoden ja tämän vuoden paraatista, en minä isoa eroa huomannut, mutta se lienee tyhmyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä älyä edes hävetä. Luin jostain, että viettäisi aikaa pimeässä huoneessa toosaa katsellen. Ja sitäkö se ei millään voi tehdä Frogmoressa? Kallis kymmenien huoneiden Royal Lodge pitää olla. Kate ja Will asuvat suht pienessä talossa, oliko peräti vain 4 makkariakin...
Vierailija kirjoitti:
Aika monta täällä taitaa olla. Ja sekojakin on varmasti, mutta eihän sitä tiedä vaikka itse kuuluisi joukkoon. Tänään esim. on jankattu Katen hampaista. Hain kuvat viime vuoden ja tämän vuoden paraatista, en minä isoa eroa huomannut, mutta se lienee tyhmyyttäni.
No ei todellakaan. Minä myös näen ihan saman Katen. Aluksi katsoin Trooping the Colourissa ensin kuinka sileä hänen ihonsa on, mutta kuvissa sitten näkyi, ettei mitään liftingiä ole tehty, juonteet tallella ja samanlaiset hampaat kuin aina ennenkin.
Hänen isänsä silmien väriäkin on syynätty. Ruskeanvihreät silmät näyttävät eri valossa hyvin erilaisilta, joskus jopa tummansinisiltä tai tummanharmailta. Näin oli exälläni. Eipä sillä ukolla muuta hienoa ollutkaan kuin ne upeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä älyä edes hävetä. Luin jostain, että viettäisi aikaa pimeässä huoneessa toosaa katsellen. Ja sitäkö se ei millään voi tehdä Frogmoressa? Kallis kymmenien huoneiden Royal Lodge pitää olla. Kate ja Will asuvat suht pienessä talossa, oliko peräti vain 4 makkariakin...
Hän oli äitinsä kultapoika joka kuvitteli olevansa koskematon ja muiden yläpuolella.
Walesit asuvat kauniissa mutta pienessä talossa Windsorissa. Toki siellä maaseutukodissa on tilavampaa mutta arkikoti on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Missä "hyi" nyt piileksii?
Tuliko ihan ikävä? En tiennyt olevani niin kaivattu. "Hyin" piti mennä liikenteeseen asioita hoitamaan ja samalla kävin pyörälenkillä. - Kertoo jotain sinustakin, kun anteeksipyyntöä ei noteerattu. Mistä oikeastaan tiedät mitä ajattelen koko keissistä? Meitä hörhöjäkin on täällä monella tavalla ajattelevia. Esim.en tykkää Katen huorittelusta. Ym. Mutta mitä näitä nyt kannattaa tässä luetteloida, olet jo nähtävästi muodostanut minusta tietyn käsityksen ja pidät siitä kiinni. Ihan sama mitä sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Minä myös näen ihan saman Katen. Aluksi katsoin Trooping the Colourissa ensin kuinka sileä hänen ihonsa on, mutta kuvissa sitten näkyi, ettei mitään liftingiä ole tehty, juonteet tallella ja samanlaiset hampaat kuin aina ennenkin.
Hänen isänsä silmien väriäkin on syynätty. Ruskeanvihreät silmät näyttävät eri valossa hyvin erilaisilta, joskus jopa tummansinisiltä tai tummanharmailta. Näin oli exälläni. Eipä sillä ukolla muuta hienoa ollutkaan kuin ne upeat silmät.
Minäkin katsoin ensimmäisistä kuvista, että on hehkeä, mutta päivän mittaan muutokset katosivat. Olen joskus juhlia ennen tehnyt kasvojen kohotuksen kinesioteipillä ja siksi oletan,, että Kate olisi tehnyt myös, vaikutus hiipuu.
Kultapoikapa hyvinkin, kyllä. Mutta pöyhkeydestä ja röyhkeydestä ei pääse näköjään millään. Itsessään ei näe mitään moitittavaa. Äitinsä maksoi valtavan summan poikansa nainneista. Fiksu olisi jo häipynyt maan alle, tai vaikka muuttanut maasta. Onneksi kansalla on pitkä muisti.
Katea haukutaan kansan elätiksi, mutta kultapojun panoista on ihan jees ilmeisesti pulittaa noin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin
Tuo teippaus oli mulle ihan uusi juttu. Voisin todellakin itse tarvita :D Kate näytti ilahduttavan hyvältä. Olin varautunut vaikka mihin. Ilmankos William sanoi, että "Me voidaan ihan ok"...
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat ovat sairaita!
Minun puolestani vaikka koko ketju poistoon.
Oletko sinä ollut Katen makkarissa katsomassa? Ja kai sinkut saa tehdä mitä haluttaa?
Ja edelleen, on kerrottu, että yksi lyhytaikainen ero on heillä ollut. Todisteet vaan sitten tiskiin noista väitteistäsi. Katesta et mitään horoa saa tehtyä, hänet on kelpuutettu hoviin tulevaksi kuningattareksi. Ja jos on Camillakin, niin tietenkin Charles sen sinne halusi, kun itse oli toinen osapuoli. Ja hienosti toisilleen sopivatkin, eipä siinä mitään, mutta maineesta oli nyt kyse.
Niin ovat kaikki muutkin hoveihin naidut bilettäneet yllin kyllin.
Kyllä oli lööppi poikineen aikoinaan Charlesista ja Camillasta, paljastuskirjaa, tamponinauhoitusta ja vaikka mitä. Kaksi avionrikkojaa siinä.