Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
22301/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovirotat raivostui kun hammaskuvatkin osoitti että kyseessä oli sijaisnäyttelijä, alapeukuttivat raivoissaan. Ei se mitään, jatkakaa alapeukutusta mutta hampaat eivät silti olleet aidon Katen paraatissa.

https://imgur.com/NSKvAzP

Ja hänhän ei voi käydä hammaslääkärissä hankkimassa uutta purukalustoa... Mm. Englannin Sophien ja Ruotsin Sofian hampaathan kyllä on laitettu kokonaan uuteen uskoon.

Vierailija
22302/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutkin olivat samaa mieltä, niin sitten minäkin olen. Kun ne väittää että koko perhe on kloonattu, niin sitten minä uskon. Jos joku huomauttaa, että olen sekopäinen, niin sille minä sanon, että hallitse vihasi. Kun enhän minä itse huomaa, että seonnut olen. Minä vain peesailen tässä mitä luen ja väitetään, tottahan sen täytyy olla. Mitäpä minä omilla aivoilla tekisinkään.

Jos minä olen sitä mieltä, ja 5 miljoonaa on samaa mieltä, niin eikö ole aika todennäköistä että asia on niin. Jos sinä et sitä suostu huomaamaan, se on sinun asiasi.

Meillä oli kouluaikoinani lehden sponsoroima kilpailu, pääpalkintona koko luokalle tutustumismatka lehden kirjapainoon, ostoksilla käynti ja lounas hienossa ravintolassa. Joka luokalta oli 4 edustajaa, tulimme toisiksi. Viimeisessä osassa olimme tasoissa, minä olin eri mieltä muun joukkueen kanssa oikeasta vastauksesta, naapurijoukkue ei ollut tiennyt, mutta he olivat valinneet minun vaihtoehtoni, perustelu: jos emme tiedä, todennäköisemmin X tietää. Tietäminen ei ole enemmistöpäätös. 

Taas yksi hovirotta joka ei tajunnut viestiä! Suurin osa yleisöstä on yleensä väärässä koska suurin osa ihmisistä on aivopestävissä. Jos yksi postaus saa 5 miljoonaa kommenttia joissa sanotaan että oli feikkiKate, niin löytyy moninkertainen määrä jotka uskoivat sijaisnäyttelijän olevan aito. Kyllä, joukossa tyhmyys tiivistyy. 80% ihmisistä otti myös kokeellisen koronapiikin flunssaan aivopestyiksi tultuaan. Montako otit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22303/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerro nyt itse, ei tarvitse kysyä 5 miljoonalta kaveriltasi, että miten Katen kuolleista nouseminen tapahtui?

Jeesus on ainut joka on noussut kuolleista! Kate on edelleen kuollut. Tilalla oli repliKate. Sijainen 3D-silikonimaskissa, tällainen:

Jokin tuossa nyt ei täsmää. Mihin katoavat maskin hiukset? Ne ovat erilaiset kuin tällä naisella. Ja pää tuntuu katoavan hetkeksi maskia pois ottaessa. 

Tässä ohjeet miten jokainen voi tehdä 99% täsmäävän 3D-silikonimaskin jokaista ihohuokosta myöten, ei ole vaikeaa ammattilaiselle:

Vierailija
22304/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hassua on siinä jos William esiintyy julkisesti lapsensa/lastensa kanssa ilman Catherinea? Hänen vaimonsa kun on yhä sairaslomalla ja saa hoitoja. Olisitteko muka tyytyväisiä jos pyyhältäisi yksinään siellä sun täällä, ilman lapsia? Tähän astihan on itketty ja "spekuttu" että lapset on tapettu/viety ulkomaille/tyrmään kun heitä ei näy. Miljoona kertaa todettu, mikään mitä he tekevät ei ole oikein eikä hyvä, joka asiassa halutaan nähdä outouksia ja pahuutta. Ei avioeroa tarvitse, edes kuninkaallisten, minkäänlaisen vuoden kestävän käsikirjoituksen ja teatterin kautta tehdä, jos eroavat niin eroavat mutta minä en ole nähnyt mitään merkkejäkään siihen suuntaan. Tietysti jos vakaasti uskoo kuten ne 5 miljoonaa että kate on totaalisen terve ja syöpää ei ole vaan on vain feikkicaten feikkisyöpä niin sitten voi tietysti uskoa mihin vain.

Tuo 5 miljoonaa oli aika

Tuskin eron partaalla oleva pariskunta katselisi lämpimin katsein parvekkeella, liikkuisi yhdessä lastensa kanssa rannalla, kuvaisi hauskoja kuvia jne. Aika viileää on eroon päätyneiden elämä ja sen näkee katseista ja kärsivästä olemuksesta. Ei tuollaista oikein peittääkään voi, rooli päällä ei pitkään jaksa elää, ja aina joku näkee naamion taakse.

Lapset myös oireilisivat, mutta ainakin nuo pirpanat suorastaan huokuvat iloisuutta ja hyvää oloa. Klooniuskovaiset älkööt vaivautuko kommentoimaan...

Rantakuvat olivat feikkejä, fotoshopattuja kuten jopa valtamediassakin kerrotaan, mutta ethän sinä tietenkään usko tai tajua kun et ymmärrä miten se toimii.

Lapset oireilivat, tämän näkivät ihmiset jotka osaavat lukea kehonkieltä ja tuntevat energioita. Feikki-Katen ja lasten kehonkieli oli pielessä, täysin. Oli sitten sijaisnäyttelijä tai klooni, ei ollut Kate koska Kate on kuollut. Netissä on muuten paljon videoita kloonitehtaista, ei ehkä youtubessa mutta muilla alustoilla. Ilmiantajat kertovat että tehtaita on 8 kaikkiaan, kloonista käytetään nimitystä human sleeve, sillä hakusanalla löytyy materiaalia. Älkää takertuko tähän klooni-sanaan, vaikka se on yksinkertaisille varmaan vaikeaa. Pointti on siinä että parveekkeella ei ollut Kate, vaan joku muu!

Vierailija
22305/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa spekuloijia nyt harmittaa kun oikeasti on kyse vain tylsästä asiasta että Kate on toipumassa syövästä ja perhe on hänen tukenaan vaikeana aikana. Se ei mene läpi vaan silti pitää vääntää kokoajan jotain sairaita juttuja. 

AI-video kertoi että Kate sairastui syöpään, joten se on totta?!? Sinä se jaksat uskoa hovin valeita kuukaudesta toiseen.

Vierailija
22306/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla just joku rankkasi salaliittoteoriitikot laumasieluiksi. Pieleen meni. Asiahan on juuri päinvastoin. Valtamediaan uskovat ovat juuri näitä laumasieluja (mitä olen ennenkin sanonut), he eivät uskalla erottautua vallitsevasta valtavirta-ajattelusta. Se vaatisi rohkeutta ja vähän enemmän älyäkin. Itsenäistä ajattelua. Laumasielut eivät siedä poikkeavaa ajattelua. Pahimmassa tapauksessa toisinajattelijat leimataan mielisairaiksi (havaittu myös tässä ketjussa). Tai esim. Venäjän trolleiksi. Minäkään en voisi olla kauempana trollista. Kukaan ei ajatteluani eikä kirjoittelua ohjaa eikä minulle mistään makseta. Aivan naurettava ajatuskin. Seuraan asioita ja teen omia johtopäätelmiä. Olkoon sitten vääriä, mutta kukaan ei ole ostanut minua. Muutakin voisin kirjoittaa, mutta mitä turhia. Tämäkin kirjoitus saa sata alapeukkua, mutta ei haittaa.

Nyt on hyvin yksinkertaistettua ja mustavalkoista ajattelua. Totta on ettei valta- eikä mitään mediaa kannata sokeasti uskoa, omaa ajattelua ja mediakriittisyyttä kannattaa käyttää aina. Mutta ei se niinkään ole että jos uskoo mitä ei-valtamedia kirjoittaa on fiksu ja itsenäinen ajattelija, yhtälailla lähdekritiikki on tärkeää ja huomioitavaa, ei valtavirrasta poikkeamonen automaattisesti ole totuutta tai edes viisautta. Jos joku on ihan itse päätellyt että kalmo, klooni, kasoisolento kasvoproteesilla on niin sitten hän on jostain syystä tullut siihen tulokseen ja osaa varmaan perustella näkemyksensä. Mikäli taas lähtee noihin skenaarioihin kun joku sellaisia esittää eikä pidä hovia uskottavana ei se kuvin suurta ajattelua vaadi. Mitä ihmettelen on se, että tässä ketjussa on moni ja useaan kertaan selittänyt miksi pitää Catherinen sairastamista uskottavana niin sitä ei noteerata mitenkään, on saatu päähän yksi ajatus, hoetaan vain lampaita ja hovirottia yms, ei tuo oikein vakuuta suuresta ajattelukyvystä ja joustavasta mielestä.

Vierailija
22307/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovirotat raivostui kun hammaskuvatkin osoitti että kyseessä oli sijaisnäyttelijä, alapeukuttivat raivoissaan. Ei se mitään, jatkakaa alapeukutusta mutta hampaat eivät silti olleet aidon Katen paraatissa.

Ja hänhän ei voi käydä hammaslääkärissä hankkimassa uutta purukalustoa... Mm. Englannin Sophien ja Ruotsin Sofian hampaathan kyllä on laitettu kokonaan uuteen uskoon.

Katen hampaat laitettiin uuteen uskoon jo paljon aiemmin. Kävikö hän ottamassa myös kasvojen kohotuksen, nenäleikkauksen, leukaleikkauksen, kulmakarvojen kohotuksen? Syöpäpotilaalle ei daa tehdä leikkauksia ellei ole kysymys elämästä ja kuolemasta, ja sinähän uskot että kate on "syöpäpotilas", koska AI-video kertoi niin.

Vierailija
22308/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katen hampaat laitettiin uuteen uskoon jo paljon aiemmin. Kävikö hän ottamassa myös kasvojen kohotuksen, nenäleikkauksen, leukaleikkauksen, kulmakarvojen kohotuksen? Syöpäpotilaalle ei daa tehdä leikkauksia ellei ole kysymys elämästä ja kuolemasta, ja sinähän uskot että kate on "syöpäpotilas", koska AI-video kertoi niin.

Hammaslääkärissähän voi käydä useamminkin kuin kerran

Vierailija
22309/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla just joku rankkasi salaliittoteoriitikot laumasieluiksi. Pieleen meni. Asiahan on juuri päinvastoin. Valtamediaan uskovat ovat juuri näitä laumasieluja (mitä olen ennenkin sanonut), he eivät uskalla erottautua vallitsevasta valtavirta-ajattelusta. Se vaatisi rohkeutta ja vähän enemmän älyäkin. Itsenäistä ajattelua. Laumasielut eivät siedä poikkeavaa ajattelua. Pahimmassa tapauksessa toisinajattelijat leimataan mielisairaiksi (havaittu myös tässä ketjussa). Tai esim. Venäjän trolleiksi. Minäkään en voisi olla kauempana trollista. Kukaan ei ajatteluani eikä kirjoittelua ohjaa eikä minulle mistään makseta. Aivan naurettava ajatuskin. Seuraan asioita ja teen omia johtopäätelmiä. Olkoon sitten vääriä, mutta kukaan ei ole ostanut minua. Muutakin voisin kirjoittaa, mutta mitä turhia. Tämäkin kirjoitus saa sata alapeukkua, mutta ei haittaa.

a mustavalkoista ajattelua. Totta on ettei valta- eikä mitään mediaa kannata sokeasti uskoa, omaa ajattelua ja mediakriittisyyttä kannattaa käyttää aina. Mutta ei se niinkään ole että jos uskoo mitä ei-valtamedia kirjoittaa on fiksu ja itsenäinen ajattelija, yhtälailla lähdekritiikki on tärkeää ja huomioitavaa, ei valtavirrasta poikkeamonen automaattisesti ole totuutta tai edes viisautta. Jos joku on ihan itse päätellyt että kalmo, klooni, kasoisolento kasvoproteesilla on niin sitten hän on jostain syystä tullut siihen tulokseen ja osaa varmaan perustella näkemyksensä. Mikäli taas lähtee noihin skenaarioihin kun joku sellaisia esittää eikä pidä hovia uskottavana ei se kuvin suurta ajattelua vaadi. Mitä ihmettelen on se, että tässä ketjussa on moni ja useaan kertaan selittänyt miksi pitää Catherinen sairastamista uskottavana niin sitä ei noteerata mitenkään, on saatu päähän yksi ajatus, hoetaan vain lampaita ja hovirottia yms, ei tuo oikein vakuuta suuresta ajattelukyvystä ja joustavasta mielestä.

Suuri ajattelija presidentti Abraham Lincoln sanoi kerran: Voit huijata

- kaikkia jonkin aikaa

- joitakin kaiken aikaa

- mutta et voi huijata kaikkia kaiken aikaa

Kuulut ilmiselvästi tuohon keskimmäiseen joukkoon ja hovin valeet uppoavat aina vaan.

Vierailija
22310/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuvatko ns kriittiset ajattelijat järkeväksi keskusteluksi sitä että öyhötetään, solvataan ulkonäköä, haukutaan luonteet, nimitellään muita hovirotiksi ja aivottomiksi lampaiksi, ei kuunnella mitä toisin ajattelijat perustelevat vaan jankutetaan tekoälyvideota, feikkikuvia  jne? Sekö on järkevää ja älyllistä keskustelua?

Vierailija
22311/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jospa SINÄ Abraham Lincolnia lainaava oletkin se, jota voi huijata kaiken aikaa?

Vierailija
22312/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista eikä mitenkään kriittistä ajattelua on sekin että salaliittoteoreetikot päättelevät että jos uskoo Katen olevan syöpäsairas mutta elossa, on automaattisesti ottanut koronapiikit. Minä en ottanut yhtäkään, minulla on omat epäilykseni koko keissistä eikä ollut työpaikalla helppoa olla ainut, en ole laumasielu ja kaiken aikaa huijattavissa. Katsos, minä käytän omia aivojani ja tilannekohtaisesti analysoin asioita monelta kantilta. Hölmöä on sekin että aina kuvittelee jonkin asian olevan valhe jos virallinen totuus sitä tukee. 

Vierailija
22313/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, että Katen hampaat näkyy enemmän kuin ennen. Se on totta, vuonna 2022 Katen todettiin käyneen oikaisuhoidossa + valkaisemassa hampaansa. Silloin komm3ntoitiin, että Katen hymy on "epätäydellisen täydellinen", eli kaikkein viehättävin hymy. Siihen liitttyi se, että hymyillessä näkyi 8-10 ylähammasta.

Ei koskaan kannata kaivella vain yhtä vertailukuvaa, jos saatavilla on runsaasti materiaalia.

Vierailija
22314/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerro nyt itse, ei tarvitse kysyä 5 miljoonalta kaveriltasi, että miten Katen kuolleista nouseminen tapahtui?

Jeesus on ainut joka on noussut kuolleista! Kate on edelleen kuollut. Tilalla oli repliKate. Sijainen 3D-silikonimaskissa, tällainen:

Jokin tuossa nyt ei täsmää. Mihin katoavat maskin hiukset? Ne ovat erilaiset kuin tällä naisella. Ja pää tuntuu katoavan hetkeksi maskia pois ottaessa. 

Tässä ohjeet miten jokainen voi tehdä 99% täsmäävän 3D-silikonimaskin jokaista ihohuokosta myöten, ei ole vaikeaa ammattilaiselle:

Kohta tulee taas joku vähä-älyinen hovirotta toteamaan että "iuuu, kauheat ihohuokoset, en voi katsoa" ja jos en voi katsoa niin ei ole totta!

Vierailija
22315/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joidenkin syöpähoitojen aloittamista pitää potilaan suu olla kunnossa, hampaat, ikenet, limakalvot. Mikäli ei ehditä korjata ennen hoitoja ne poistetaan. Huom! En väitä tietäväni että näin oli Katen kohdalla, minä spekuloin, on täysin mahdollista että hampaat korjattiin talvella ja siksi erilaiset. En ole itse kuvia tutkinut, ei kiinnosta joten en osaa sanoa mielipidettäni siitä onko nykyään eroa viime vuoden hampaisiin vai ei. Minulle tämä asia ei ole pakkomielle eikä elämän ja kuoleman kysymys vaikka ketjua luenkin ja välillä kommentoin.

Vierailija
22316/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa spekuloijia nyt harmittaa kun oikeasti on kyse vain tylsästä asiasta että Kate on toipumassa syövästä ja perhe on hänen tukenaan vaikeana aikana. Se ei mene läpi vaan silti pitää vääntää kokoajan jotain sairaita juttuja. 

AI-video kertoi että Kate sairastui syöpään, joten se on totta?!? Sinä se jaksat uskoa hovin valeita kuukaudesta toiseen.

Ja sinä se jaksat olla ymmärtämättä mitä sinulle vastataan. Tuskin kukaan ei ole perustellut sillä videolla miksi uskoo syöpään vaan ihan muin argumentein. Mutta kun ei sitten millään mene tajuntaan, siitä ylivoimaisesta ajattelukyvystä huolimatta.

Vierailija
22317/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärissähän voi käydä useamminkin kuin kerran

Joo ja kasvojen kohotuksessa vaikka se onkin kiellettyä syöpäpotilailta. Ehjien hampaidenkin muokkaaminen on varmaan prioriteetti numero yksi "syöpäpotilaalle", ainakin hovirotan mielestä!

Vierailija
22318/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä se jaksat olla ymmärtämättä mitä sinulle vastataan. Tuskin kukaan ei ole perustellut sillä videolla miksi uskoo syöpään vaan ihan muin argumentein. Mutta kun ei sitten millään mene tajuntaan, siitä ylivoimaisesta ajattelukyvystä huolimatta.

Eli hovin jatkovaleisiin jotka alkoivat AI-syöpävideolla!

Vierailija
22319/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jospa SINÄ Abraham Lincolnia lainaava oletkin se, jota voi huijata kaiken aikaa?

Hovi on jäänyt kiinni jo monta kertaa feikkikuvista ja feikkivideoista! Associated Press luokitteli heidän luotettavuuden olevan Pohjois-Korean luokkaa! Mutta aivopesty hovirotta jatkaa hovin valeiden uskomista!

Kuinka tyhmä  olet? Missä olit kun älyä jaettiin?

Vierailija
22320/32325 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katen hampaat laitettiin uuteen uskoon jo paljon aiemmin. Kävikö hän ottamassa myös kasvojen kohotuksen, nenäleikkauksen, leukaleikkauksen, kulmakarvojen kohotuksen? Syöpäpotilaalle ei daa tehdä leikkauksia ellei ole kysymys elämästä ja kuolemasta, ja sinähän uskot että kate on "syöpäpotilas", kosk

Mistä sinä tiedät miten ehjät hänen hampaansa on? Moni sairaus vaikuttaa myös hampaiden terveyteen. Ja mehän emme ole nähneet häntä julkisuudessa kuin jouluna 2023. Sen ja maaliskuun lopussa oli aika, jolloin hän ei ollut julkisuudessa, mutta ei myöskään syöpäsairas.

Ketju on lukittu.