Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Niinpä valitsi. Ja eiköhän kymmenen vuoden seukkaus jo anna aika vahvaa pohjaa tunteille ja päätöksille olla yhdessä ja solmia liitto, saada lapsia ja työskennellä hovissa?
Onhan niiden täytynyt keskustella ja harkita asiaa kaikista näkökulmista (kimppakämppiksinäkin), vaikka taisi rakastuminen olla pohjana tässä kuitenkin. Miksi William olisi tuhlannut johonkin vähäpätöiseen naikkoseen vuosia, ellei tunteet sanoneet, että klik, tämä se nyt on, kuten Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille joka sanoi että ko kommentoija keskittyy liikaa negatiivisuuteen: mitä, huomaatko nyt itsekin miten noloja ja ilkeitä tuollaiset kuvaukset ovat? Alkoiko hävettää ja siksi yrität nyt mitätöidä tuhansien viestien pahantahtoisuuden? Hyvinhän tuo oli kiteytetty kommeteista "joissa kukaan täällä ei ole ilkeä vaan kaikki haluavat pelkkää hyvää".
Aina on sinunlaisia tuulimyllyjä vastaan taistelevia... On vain niin, että ihmisiä ja mielipiteitä on monia. Venäjällä mielipidevapautta ei ole, sekö on ihanne. Mitenhän rajoittaminen onnistuisi, ihmiset kun näkevät ja ajattelevat tavallaan. Kauneus ja kauheus on aina katsojan silmissä, varmaan sinunkin puoliso on nähnyt sinut kauniina, vaikka "serkkunsa" nähnyt taas eri tavoin jne. Ihmisiä nuokin ovat virheineen, miksi heitä tarvitsisi paapoa. Lapset voi jättää rauhaan, noloa kun aikuiset käy lasten kimppuun.
Luitko sinä sen kommentin johon joku vastasi negatiiviseen keskittymisellä? Sinusta on ihan ok että tuollaisia kirjoitellaan vaikka itsekin kuitenkin sanot ettei ulkonäöstä ja lapset tulisi jättää rauhaan? Tosin en ymmärrä kuinka ne raskaat syytökset ja julistukset persoonista&käytöksestä pelkästään sen takia että jostakusta nyt vaan "tuntuu siltä" tai salaperäinen sisäpiirilähde/mannermedia/vloggaaja on niin vihjaillut olisivat sen hyväksyttävämpiä - vaikka kuinka ihmiset ovat erilaisia ja mielipiteitä monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Catherinen aatelittomuus on niin pöyristyttävän kamala asia? Onhan niitä puolisoita muissakin hoveissa ja ketään ei hetkauta. Emme muuten voi tietää oliko äidillänsä kunnianhimoinen suunnitelma naittaa tyttärensä hoviin mutta vaikka olisikin ollut, ei se olisi onnistunut jos William ei olisi itse kiinnostunut Catherinesta, ihastunut ja rakastunut. Eikä se mistään läpinäkyvästä mekosta johdu, kyllä siihen on sisältynyt paljon muutakin kun on tyttöön tutustunut ja viehättynyt.
Hollannin kuninkaan Willemin puoliso Maxima on tavis. Tanskan kuninkaan Frederikin puoliso Mary on tavis. Espanjan kuninkaan Felipen puoliso Letizia on tavis. Ruotsin tulevan kuningattaren Victorian puoliso Daniel on tavis. Norjan tulevan kuninkaan Haakonin puoliso Mette-Marit on tavis. Monacon ruhtinaan Albertin puoliso Charlene on tavis...
Mutta onhan se tosiaan järkyttävää, että Britan
Ja Ruotsin nykyinen kuningatar on tavis - eikä edes ruotsalainen (ei tosin Hollannissa eikä Tanskassa eikä Monacossakaan ole oman maan syntypräinen kansalainen puolisona hallitsijoilla) toisin kuin Kate on britti, hyvämaineinenkin vielä, eikä se liene ollut koskaan kenellekään mikään ongelma. Mutta se Kamala Kate..
Niin mitäs logiikasta tai realiteeteista kun on se sananvapaus. Muissa hoveissa tavispuoliso hyvä, Englannissa katastrofi.Ja tosiaan, ilman muuta sananvapauden nimissä saa surutta väittää toisia mur haajiksi jne. Kun on oikeus mielipiteeseen. Se vain että automaattisesti se oma mielipide ei ole = fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Catherinen aatelittomuus on niin pöyristyttävän kamala asia? Onhan niitä puolisoita muissakin hoveissa ja ketään ei hetkauta. Emme muuten voi tietää oliko äidillänsä kunnianhimoinen suunnitelma naittaa tyttärensä hoviin mutta vaikka olisikin ollut, ei se olisi onnistunut jos William ei olisi itse kiinnostunut Catherinesta, ihastunut ja rakastunut. Eikä se mistään läpinäkyvästä mekosta johdu, kyllä siihen on sisältynyt paljon muutakin kun on tyttöön tutustunut ja viehättynyt.
Hollannin kuninkaan Willemin puoliso Maxima on tavis. Tanskan kuninkaan Frederikin puoliso Mary on tavis. Espanjan kuninkaan Felipen puoliso Letizia on tavis. Ruotsin tulevan kuningattaren Victorian puoliso Daniel on tavis. Norjan tulevan kuninkaan Haakonin puoliso Mette-Marit on tavis. Monacon ruhtinaan Albertin puoliso Charlene on tavis...
Millä tavalla kamala? Olisikohan Katen kannattanut valita prinssi Williä. En ihmettele, jos olisi tullut katumapäälle. No ei lasten takia, mutta muuten.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitäs logiikasta tai realiteeteista kun on se sananvapaus. Muissa hoveissa tavispuoliso hyvä, Englannissa katastrofi.Ja tosiaan, ilman muuta sananvapauden nimissä saa surutta väittää toisia mur haajiksi jne. Kun on oikeus mielipiteeseen. Se vain että automaattisesti se oma mielipide ei ole = fakta.
Katleena Kortesuo kutsuu tätä "puberteettiseksi yhteiskunnaksi" jossa päätöksiä ja päätelmiä tehdään tunteen pohjalta eikä faktoihin perustuen. Tunne ei välttämättä aina pohjaudu totuuteen, esimerkiksi asioita voi pelätä ilman oikeaa syytä. Sen lisäksi ihmiset ajattelevat että heidän tunteensa oikeuttaa heitä toimimaan joskus huonosti tai vähän hölmösti. Esimerkkinä vaikka ihmiset jotka haastavat ravintolan oikeuteen koska ruoka oli kuumaa. Ei siis tarvitse välittää terveestä järjestä tai muista, koska sinusta tuntuu joltakin. Tässä tapauksessa se oma mutu tuntuu sen verran hyvältä ja Walesit jotenkin niin tympeiltä että tottakai kaikki heistä kirjoitettu ikävä juttu on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katleena Kortesuo kutsuu tätä "puberteettiseksi yhteiskunnaksi" jossa päätöksiä ja päätelmiä tehdään tunteen pohjalta eikä faktoihin perustuen. Tunne ei välttämättä aina pohjaudu totuuteen, esimerkiksi asioita voi pelätä ilman oikeaa syytä. Sen lisäksi ihmiset ajattelevat että heidän tunteensa oikeuttaa heitä toimimaan joskus huonosti tai vähän hölmösti. Esimerkkinä vaikka ihmiset jotka haastavat ravintolan oikeuteen koska ruoka oli kuumaa. Ei siis tarvitse välittää terveestä järjestä tai muista, koska sinusta tuntuu joltakin. Tässä tapauksessa se oma mutu tuntuu se
Ja tässä ketjussa laumasieluisten joukkohysteria ruokkii juuri tämänkaltaista käytöstä. Yksi toisensa jälkeen kirjoittaa vielä edellistä raaempaa tekstiä, kuin olisi joku kisa päällä. Kummallista hurmosta, jossa terve järki katoaa kokonaan, mikä näkyy näissä kalmoissa ja naamioissa sun muissa älyttömyyksissä. Ihan kuin olisivat jotain sieniä syöneet.
Vierailija kirjoitti:
William käyttäytyy kuin sinkkuisä, otetaan hänestä kuvia ties missä pienissäkin tilaisuuksissa mutta Catherine on jätetty jonnekin sivuun.
No osittainhan William onkin sinkkuisä, koska Kate varmasti ei pysty ihan samalla tavalla osallistumaan perheen rientoihin. Kiva että pyrkivät järkkäämään lapsille noita normaalielämän kokemuksia, minulle tuli Taylor Swiftin konsertista ainakin Diana-vibat positiivisessa mielessä. Hänhän vei lapsia huvipuistoihin ja muihin ja oli täysillä hauskanpidossa mukana. Uskon että lapsilla oli kivaa ja videosta päätellen Williamillakin oli hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan se tosiaan järkyttävää, että Britan
Sikäli jos et ole huomannut, niin Letiziasta, Danielista ja Charlenesta ei ole kirjoiteltu mitenkään arvostavasti viime vuosina. Päin vastoin, voisi suorastaan ajatella että heitä ollaan ajamassa ulos hoveistaan Meghanin ja Harryn kokeman esimerkin mukaisesti. Mary puolestaan voitti oman taistelunsa, ainakin toistaiseksi. Aika näyttää kuinka siinäkään lopulta käy. Ja Mette-Maritin kohdalla sairauden odotetaan selvästi hoitavan asian riittävän ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä valitsi. Ja eiköhän kymmenen vuoden seukkaus jo anna aika vahvaa pohjaa tunteille ja päätöksille olla yhdessä ja solmia liitto, saada lapsia ja työskennellä hovissa?
Onhan niiden täytynyt keskustella ja harkita asiaa kaikista näkökulmista (kimppakämppiksinäkin), vaikka taisi rakastuminen olla pohjana tässä kuitenkin. Miksi William olisi tuhlannut johonkin vähäpätöiseen naikkoseen vuosia, ellei tunteet sanoneet, että klik, tämä se nyt on, kuten Ruotsissa?
Mutta myös toisinpäin voi kysyä ihan perustellusti. Miksi William olisi jättänyt Katen useampia kertoja, ellei hän olisi ollut tyytymätön valintaansa?
Taitaa spekuloijia nyt harmittaa kun oikeasti on kyse vain tylsästä asiasta että Kate on toipumassa syövästä ja perhe on hänen tukenaan vaikeana aikana. Se ei mene läpi vaan silti pitää vääntää kokoajan jotain sairaita juttuja.
Tuolla just joku rankkasi salaliittoteoriitikot laumasieluiksi. Pieleen meni. Asiahan on juuri päinvastoin. Valtamediaan uskovat ovat juuri näitä laumasieluja (mitä olen ennenkin sanonut), he eivät uskalla erottautua vallitsevasta valtavirta-ajattelusta. Se vaatisi rohkeutta ja vähän enemmän älyäkin. Itsenäistä ajattelua. Laumasielut eivät siedä poikkeavaa ajattelua. Pahimmassa tapauksessa toisinajattelijat leimataan mielisairaiksi (havaittu myös tässä ketjussa). Tai esim. Venäjän trolleiksi. Minäkään en voisi olla kauempana trollista. Kukaan ei ajatteluani eikä kirjoittelua ohjaa eikä minulle mistään makseta. Aivan naurettava ajatuskin. Seuraan asioita ja teen omia johtopäätelmiä. Olkoon sitten vääriä, mutta kukaan ei ole ostanut minua. Muutakin voisin kirjoittaa, mutta mitä turhia. Tämäkin kirjoitus saa sata alapeukkua, mutta ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa spekuloijia nyt harmittaa kun oikeasti on kyse vain tylsästä asiasta että Kate on toipumassa syövästä ja perhe on hänen tukenaan vaikeana aikana. Se ei mene läpi vaan silti pitää vääntää kokoajan jotain sairaita juttuja.
Miten siitä voi toipua, jollei syöpää ole ollutkaan. Kirjoitanpa ihan kiusallani näin, niin saan kimppuuni jonkun fiksun raivottaren heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muutkin olivat samaa mieltä, niin sitten minäkin olen. Kun ne väittää että koko perhe on kloonattu, niin sitten minä uskon. Jos joku huomauttaa, että olen sekopäinen, niin sille minä sanon, että hallitse vihasi. Kun enhän minä itse huomaa, että seonnut olen. Minä vain peesailen tässä mitä luen ja väitetään, tottahan sen täytyy olla. Mitäpä minä omilla aivoilla tekisinkään.
Jos minä olen sitä mieltä, ja 5 miljoonaa on samaa mieltä, niin eikö ole aika todennäköistä että asia on niin. Jos sinä et sitä suostu huomaamaan, se on sinun asiasi.
On sinulla melkoinen fanijoukko :) Laskit imeväisikäisetkin mukaan
Luulet olevasi fiksu vaikka et näköjään tiedä että maapallolla on 8 miljardia ihmistä!
Vierailija kirjoitti:
Katen esiintyminen Trooping the colourissa oli jotenkin liiankin itsevarmaa. Katen esiintyminen on aina herttaista, maanläheistä, jokseenkin virallista. Nyt hänessä puuttui tietynlainen nöyryys ja silmistä oli kadonnut lämpö. Jos olette nähneet vanhoja videoita Katesta hänen silmistään huokuu juuri se lämpö ja ystävällisyys. Nyt hän näytti 10 vuotta nuoremmalta ilkeältä äitipuolelta. Rypyt silottuneet, ei merkkiäkään siitä että sairastaa syöpää. Se oli kuin 'lyönti palleaan' siitä että mitä kuvittelitte, että olen muka sairas, pyh... olen terveempi kuin ikinä!
Vaistoan helposti ihmisten välistä energiaa joten jotain outoa heidän välillään oli, kaikki olivat kireitä. Voi johtua myös siitä että kaikki olivat kuin kissa pistoksissa Catherinen ensimmäisestä esiintymisestä mutta mielestäni siinä oli kyllä jotain muutakin outoa.
Koska oli sijaisnäyttelijä maskissa, oikea Kate on kuollut jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katleena Kortesuo kutsuu tätä "puberteettiseksi yhteiskunnaksi" jossa päätöksiä ja päätelmiä tehdään tunteen pohjalta eikä faktoihin perustuen. Tunne ei välttämättä aina pohjaudu totuuteen, esimerkiksi asioita voi pelätä ilman oikeaa syytä. Sen lisäksi ihmiset ajattelevat että heidän tunteensa oikeuttaa heitä toimimaan joskus huonosti tai vähän hölmösti. Esimerkkinä vaikka ihmiset jotka haastavat ravintolan oikeuteen koska ruoka oli kuumaa. Ei siis tarvitse välittää terveestä järjestä tai muista, koska sinusta tuntuu
Ja tässä ketjussa laumasieluisten joukkohysteria ruokkii juuri tämänkaltaista käytöstä. Yksi toisensa jälkeen kirjoittaa vielä edellistä raaempaa tekstiä, kuin olisi joku kisa päällä. Kummallista hurmosta, jossa terve järki katoaa kokonaan, mikä näkyy näissä kalmoissa ja naamioissa sun muissa älyttömyyksissä. Ihan kuin olisivat jotain sieniä syöneet.
Ei ihme että uskot kaikki hovin feikkivalokuvat ja feikkivideot aidoiksi kun et tajua että aidon näköisiä naamioita tehdään 3D.llä silikonista. Haukut sitten muita tyhmiksi! Tällaisten kanssa sitten pitäisi keskustella järkevästi aiheesta.
Hovirotat raivostui kun hammaskuvatkin osoitti että kyseessä oli sijaisnäyttelijä, alapeukuttivat raivoissaan. Ei se mitään, jatkakaa alapeukutusta mutta hampaat eivät silti olleet aidon Katen paraatissa.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt edes päättää että onko se Kate kuollut vai onko ne eroamassa...
Kuollut kuten jo aikoja sitten fiksut ihmiset ovat tajunneet. Joitakin voi huijata kaiken uskomaan että on elossa.
Mutta onhan se tosiaan järkyttävää, että Britannian tulevan kuninkaan Williamin puoliso Catherine on tavis :)