Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
22241/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt edes päättää että onko se Kate kuollut vai onko ne eroamassa...

Minä olen se, joka kirjoitti hänen olevan eroamassa. En millään voi päättää, että hän olisi kuollut, mutta myöskään en katso, että minulla olisi oikeutta päättää kenenkään muun mielipidettä.

Joten pyydän anteeksi, etten voi miellyttää sinua, mutta tuskinpa toiveesi toteutuu ainakaan ennen kuin jompi kumpi tieto varmistetaan. Eikä välttämättä sittenkään jokainen ole samaa mieltä.

Vierailija
22242/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, joku on asunut Katen kanssa nämä viimeiset kuukaudet!!! Mikä kunnia! Miten hän oikeasti voi? Kerropas lisää!

Vai ei ole Williamin kanssa olleet missään tekemisissäkään? Miten kun taisi hovikin jo tiedottaa, että perheenä menivät Anmer Hall'iin? Oletkohan ollut väärässä residenssissä? Vai kloonihörhöilyäkö oli tämäkin taas?

Ainakin niin lämpimät katseet välittyivät parvekkeelta, kun toisiaan katsoivat, ettei niistä voinut erehtyä.

Voi voi, kun se ero ei vaan tule? Kerropas vielä sekin, miksi heidän pitäisi erota? Millainen tyydytys siitä tulisi sinulle?

Sinulle nähtävästi kaikki hovielämä näyttää pelkältä ihanalta sadulta? 

Ei syöpä mikään satu taida olla. Ja sinä uskot klooneihin?

Aika ikävää levitellä täällä

Sekoitat minut johonkin toiseen. En ole levitellyt kenenkään avioliitosta mitään juttuja enkä toivonut avioeroa. Meitä hörhöjäkin on täällä monta kirjoittamassa.  Yhtä lailla kuin teitä fiksujakin haukkumassa vastapuolta. - En tiedä enää mitä uskoa, on nämä jutut hovista sen verran sakeaa settiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22243/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katen esiintyminen Trooping the colourissa oli jotenkin liiankin itsevarmaa. Katen esiintyminen on aina herttaista, maanläheistä, jokseenkin virallista. Nyt hänessä puuttui tietynlainen nöyryys ja silmistä oli kadonnut lämpö. Jos olette nähneet vanhoja videoita Katesta hänen silmistään huokuu juuri se lämpö ja ystävällisyys. Nyt hän näytti 10 vuotta nuoremmalta ilkeältä äitipuolelta. Rypyt silottuneet, ei merkkiäkään siitä että sairastaa syöpää. Se oli kuin 'lyönti palleaan' siitä että mitä kuvittelitte, että olen muka sairas, pyh... olen terveempi kuin ikinä! 

Vaistoan helposti ihmisten välistä energiaa joten jotain outoa heidän välillään oli, kaikki olivat kireitä. Voi johtua myös siitä että kaikki olivat kuin kissa pistoksissa Catherinen ensimmäisestä esiintymisestä mutta mielestäni siinä oli kyllä jotain muutakin outoa. 

Vierailija
22244/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kielipuoli vaihtanut tyyliä? Yhtäkään tuttuun tapaan kirjoitettua spekukommenttia ei ole tullut vaikka uhosi juhannuksen ajan spekuilevansa rauhassa tässä ketjussa, malttaisiko muka pysyä vallan poissa?

Harmittaako, ettei ole ketään haukuttavaa? Ehkä muista ketjuista löytyy?

Ei harmita. Olen iloinen että kipeitä häirikköviestejä ei ole tullut. Minulla(kaan) ei ole tarvetta haukkua ketään mutta se tyyppi oli kaiken kritiikin ansainnut.

Vierailija
22245/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutkin olivat samaa mieltä, niin sitten minäkin olen. Kun ne väittää että koko perhe on kloonattu, niin sitten minä uskon. Jos joku huomauttaa, että olen sekopäinen, niin sille minä sanon, että hallitse vihasi. Kun enhän minä itse huomaa, että seonnut olen. Minä vain peesailen tässä mitä luen ja väitetään, tottahan sen täytyy olla. Mitäpä minä omilla aivoilla tekisinkään.

Jos minä olen sitä mieltä, ja 5 miljoonaa on samaa mieltä, niin eikö ole aika todennäköistä että asia on niin. Jos sinä et sitä suostu huomaamaan, se on sinun asiasi.

Meillä oli kouluaikoinani lehden sponsoroima kilpailu, pääpalkintona koko luokalle tutustumismatka lehden kirjapainoon, ostoksilla käynti ja lounas hienossa ravintolassa. Joka luokalta oli 4 edustajaa, tulimme toisiksi. Viimeisessä osassa olimme tasoissa, minä olin eri mieltä muun joukkueen kanssa oikeasta vastauksesta, naapurijoukkue ei ollut tiennyt, mutta he olivat valinneet minun vaihtoehtoni, perustelu: jos emme tiedä, todennäköisemmin X tietää. Tietäminen ei ole enemmistöpäätös. 

Vierailija
22246/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

William käyttäytyy kuin sinkkuisä, otetaan hänestä kuvia ties missä pienissäkin tilaisuuksissa mutta Catherine on jätetty jonnekin sivuun. 

Vierailija
22247/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William käyttäytyy kuin sinkkuisä, otetaan hänestä kuvia ties missä pienissäkin tilaisuuksissa mutta Catherine on jätetty jonnekin sivuun.

Tarkoitus on kai edustaa, eli tehdä niitä töitäkin, ja onhan Williamilla myös yksityiselämä. Kate vetäytyi jatkamaan sairauslomaa ja on siis toipilas edelleen. Uskoisin, että ei halua nyt mitään kuvauksia, vaan lopultakin toipua, toipua ja toipua, normaaliin arkeen ja elämään.

Miten heidän elämänsä voi olla joillekin noin tärkeää, joku linkkasi kuvia eri vuosilta jopa hampaistakin, melkoista. Samaan hengenvetoon väitetään, että ovat niin pirun tylsiä, eikä ketään kiinnosta. Jo tämä viimeinen paradoksi kertoo jonkinasteisista mielenterveysongelmista.

Vierailija
22248/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun muutkin olivat samaa mieltä, niin sitten minäkin olen. Kun ne väittää että koko perhe on kloonattu, niin sitten minä uskon. Jos joku huomauttaa, että olen sekopäinen, niin sille minä sanon, että hallitse vihasi. Kun enhän minä itse huomaa, että seonnut olen. Minä vain peesailen tässä mitä luen ja väitetään, tottahan sen täytyy olla. Mitäpä minä omilla aivoilla tekisinkään.

Jos minä olen sitä mieltä, ja 5 miljoonaa on samaa mieltä, niin eikö ole aika todennäköistä että asia on niin. Jos sinä et sitä suostu huomaamaan, se on sinun asiasi.

Meillä oli kouluaikoinani lehden sponsoroima kilpailu, pääpalkintona koko luokalle tutustumismatka lehden kirjapainoon, ostoksilla käynti ja lounas hienossa ravintolassa. Joka luokalta oli 4 edustajaa, tulimme toisiksi. Viimeisessä osassa olimme tasoiss

Aivan. Eikä se vanha sanonta tuulesta temmattu ole, "joukossa tyhmyys tiivistyy", enemmistö ei todellakaan ole aina oikeassa. On niin helppo mennä massan mukana ajattelematta itse ja varsinkin jotkut "pelkäävät" olla eri mieltä kuin muut, pitää kuulua laumaan. Epäitsenäisiä yksilöitä.

Vierailija
22249/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei isommat lapset Taylor Swiftin keikalle synttärin kunniaksi. Ei kai siinä sen kummempaa? Parikin kaveriani oli omien lasten kanssa Tukholman keikalla, puolisot kotona katsomassa pienempien perään. En usko että hekään ovat eroamassa tai kuolleita. 

Vierailija
22250/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vei isommat lapset Taylor Swiftin keikalle synttärin kunniaksi. Ei kai siinä sen kummempaa? Parikin kaveriani oli omien lasten kanssa Tukholman keikalla, puolisot kotona katsomassa pienempien perään. En usko että hekään ovat eroamassa tai kuolleita. 

Mutta jos ovatkin klooneja?

Vierailija
22251/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tarve joillain saada tehtyä Williamista itsekäs hirviö, jopa sarjamurhaaja, oman perheensä tappaja. Niin ja vaimon suvun myös.Mistähän se mahtaisi johtua?

Vierailija
22252/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton tarve joillain saada tehtyä Williamista itsekäs hirviö, jopa sarjamurhaaja, oman perheensä tappaja. Niin ja vaimon suvun myös.Mistähän se mahtaisi johtua?

Niin, kun kaikki ottaa näköjään päähän tuossa perheessä. Täältä poimittua:

Isoin poika on ruma ja silmänaluset ovat mustat, on myös introvertti ja varmaan siis jotenkin poikkeava, ei ainakaan kuningasainesta.

Tytär on homssuinen ja hampaat ovat yhtä kauheat kuin isällään ja irvistelee inhottavasti, tukka sotkuinen, ja epäkelpo äitinsä ei kiharra sitä. Lisäksi ei älyä laittaa tyttärelleen puhvihihoja ja palleriinoja. Tyttö on myös raivokas pomottaja, joka kiusaa pikkuveljeään, joka taas on nepsylapsi.

Kaikki lapset siis jotenkin erityislapsia?

William on pettäjä, alkoholisti ja väkivaltainen tap.paja, ei myöskään kuninkaaksi sopiva. Pitänyt salaista suhdetta yllä avioliiton solmimisesta saakka, ja tälle toiselle naiselle on myös 3 lastakin tehtynä. Omat lapset sen sijaan ovat Williamin murhaaman Tomas Kingstonin, jolla pitkä salasuhde Catherineen.

Ja entäs Kate sitten :D Pitkäselkäinen, ruma, patalaiska, tyylitön, mielenkiinnoton, tylsä, lahjaton, tyhmä, oikeasti kouluttautumaton ja AATELITON pyrkyri, jonka äitinsä kiristi hoviin. Niin, ja valehtelija myös, kun syöpää ei ole.

Ja näistähän ei oltu kiinnostuneita... 

Vierailija
22253/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin poika on ruma ja silmänaluset ovat mustat, on myös introvertti ja varmaan siis jotenkin poikkeava, ei ainakaan kuningasainesta.

Tytär on homssuinen ja hampaat ovat yhtä kauheat kuin isällään ja irvistelee inhottavasti, tukka sotkuinen, ja epäkelpo äitinsä ei kiharra sitä. Lisäksi ei älyä laittaa tyttärelleen puhvihihoja ja palleriinoja. Tyttö on myös raivokas pomottaja, joka kiusaa pikkuveljeään, joka taas on nepsylapsi.

William on pettäjä, alkoholisti ja väkivaltainen tap.paja, ei myöskään kuninkaaksi sopiva. Pitänyt salaista suhdetta yllä

Niin, mistä se vihamielinen mustamaalaaminen johtuu? Kyseinen perhe on tyylikäs, sivistynyt, ei ole aiheuttanut skandaaleja, vaikuttaa aidosti läheisyyttä ja rakkautta sisältävältä sekä vanhempien että vanhempien&lasten kesken, kaikki ovat kauniita, hyvin käyttäytyviä.. Jotain mätää Britannian maalla nyt.

Vierailija
22254/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William on pettäjä, alkoholisti ja väkivaltainen tap.paja, ei myöskään

Ei britit ajattele noin, viestin pääsisältö tulee muualta, 'mannermediasta' ja sussex-squadilta - miksi, mikä tarve mustamaalaukseen on - ja käytetäänkö sussexeja hyväksi tässä kampanjassa - kuinka suuri osa kampanjasta on vaikutus yritystä ja kuinka paljon rahastusta, minkä verran rahastuksesta on aitojen yksityishenkilöiden toimia ja minkä verran menee trollitehtaiden piikkiin. 

Vierailija
22255/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katen esiintyminen Trooping the colourissa oli jotenkin liiankin itsevarmaa. Katen esiintyminen on aina herttaista, maanläheistä, jokseenkin virallista. Nyt hänessä puuttui tietynlainen nöyryys ja silmistä oli kadonnut lämpö. Jos olette nähneet vanhoja videoita Katesta hänen silmistään huokuu juuri se lämpö ja ystävällisyys. Nyt hän näytti 10 vuotta nuoremmalta ilkeältä äitipuolelta. Rypyt silottuneet, ei merkkiäkään siitä että sairastaa syöpää. Se oli kuin 'lyönti palleaan' siitä että mitä kuvittelitte, että olen muka sairas, pyh... olen terveempi kuin ikinä! 

Vaistoan helposti ihmisten välistä energiaa joten jotain outoa heidän välillään oli, kaikki olivat kireitä. Voi johtua myös siitä että kaikki olivat kuin kissa pistoksissa Catherinen ensimmäisestä esiintymisestä mutta mielestäni siinä oli kyllä jotain muutakin outoa. 

Minunkin silmiin hän oli hämmästyttävän itsevarma seisoessaan Williamin vierellä, oikein ryhdikkäänä, rinta rottingilla, nauroi koko hampaistollaan leveää hymyä, suorastaan  naurua. Voitonvarmaksi voisi sanoa mikäli olisi kysymys kilvoittelusta. Lapset jäivät parvella aivan häneltä huomiotta, tai hänelle tyypillistä lasten huomioimista ja läsnäoloa ei näkynyt. ( Ja nyt on turha kirjoittaa, ettei pahoinvoinniltaan jaksanut kuin keskittyä itseensä.) Hän jutteli kyllä paljon Charlesin kanssa, sekin vähän erikoista, mikä teki hänestä niin iloisen ja vilkkaan, Camillakin jäi kirkkaasti paitsioon, vaikka on kuningatar. Eikä Catherinen ja Camillan välillä näkynyt mitään kontaktia. Muutkaan parvella seisovat eivät näyttäneen vilkuilevan Catherineen päinkään, kuin luulisi kiinnostuksesta, miten hän voi tai myötätunnosta, ilosta, että hän on paikalla. Mikäli olisin saippuaoopperan käsikirjoittaja, kirjoittaisin Catherinen ja Camillan kilvoittelun Charlesista, Catherinen muuttuessa yhä enemmän Dianan kaltaiseksi hiuksia myöten;D Tiedän, että juoni menisi pitkälle mutta hauskaa spekuloida. Välillä kun tuli mieleen, kuin Diana olisi seisonut Charlesin vierellä, näillä kun on niin samantyyppinen vartalo ja silloin kun Catherinen kasvoja ei juuri näkynyt. Ehkä samoja alitajuntaisia mielikuvia tuli muillekin. Ja tästä nyt ei pidä kenenkään loukkaantua!!! Ei voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

Vierailija
22256/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinäkään loukkaannu, jos arvelen, että katsot salkkareita ja kaunareita pääsääntöisesti telkkarista.

Vierailija
22257/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin että viimeinen puoli vuotta kaikkine shokkiuutisineen ja elämän ja kuoleman kysymyksineen syövän takia on saanut Katen pohtimaan asioita ja elämää ja omaa "rooliansa" hyvinkin pohjia myöten ja siksi moinen itsevarmuus. Toisin kuin jotkut kokevat, minä kuitenkin näin lämpöä ja kontaktia lapsiin yms. Mutta siis, vakava sairaus usein herättää ihmisessä ajatuksia ja moni muuttuu ihmisenä - ainakin joksikin aikaa. Voi myös olla että Kate ei ollut lainkaan niin itsevarma miltä vaikutti, ehkä joutui tsemppaamaan tosi paljon että selviää ja siksi käytös oli (joidenkin mielestä) ns outoa ja epätyypillistä hänelle.

Vierailija
22258/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate loisti poissaolollaan

- Ascotista

- Williamin syntymäpäivillä. William oli jo etukäteen ilmoittanut että juhlii ilman Katen seuraa

Onko hovifaneilla selityksiä tälle? Näyttäytyi ja hävisi kuin pieru Saharaan.

No johtuisko siitä mitä sanottiinkin: Kate osallistuu tilaisuuksiin vointinsa sallimissa rajoissa?

Trooping the Colour on niin merkittava tilaisuus, että on hyvinkin mahdollista, että hoitoja on jaksotettu nimenomaan niin, että Katella olisi mahdollisuus osallistua, ja sit seuraavana arkipäivänä alkaa taas uusi kierros (kemoja), jolloin odotettavissa on, ettei pysty osallistumaan. Tätä tukee sekin, että William pystyi jo etuköteen sanomaan, että Kate ei juhli hänen synttäreitään julkisesti.

William uutisoi etukäteen että järjestää synttärinsä ilman Katea! Onko Kate niin sairas ettei voi tulla yhteen perhevalokuvaan? Vaikka oli niin hyväkuntoinen paraatissa, kukaan ei usko syöpäpotilaaksi!

Sukulainen on koko kevään käynyt sytostaattihoidoissa. On hyväkuntoinen ollut ennen hoitoja ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta hyväkuntoinen hoitojen jälkeenkin. Olemme säännöllisesti käyneet patkoimassa metsässä. Jaksaa siis liikkua, mutta on myös väsynyt erityisesti henkisestä taakasta mitä sairaus aiheuttaa. Metsä on henkisesti parhaita paikkoja kulkea, hän ei vaaranna terveyttään liikkumalla suurissa tapahtumissa ja tapaa vain lähipiiriä.

Jos oikeasti luulet, että kaikki sairastaa saman kaavan mukaan, niin olet väärässä. Voi olla sellaisia päiviä ettet jaksa mitään ja hyvänä päivänä näytät siltä ettei mitään sairautta olisikaan.

Vierailija
22259/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaistoan helposti ihmisten välistä energiaa joten jotain outoa heidän välillään oli, kaikki olivat kireitä. Voi johtua myös siitä että kaikki olivat kuin kissa pistoksissa Catherinen ensimmäisestä esiintymisestä mutta mielestäni siinä oli kyllä jotain muutaki

Pitipä sinunkin tulla tänne sanomaan jotain.

Vierailija
22260/32325 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sinulla melkoinen fanijoukko :) Laskit imeväisikäisetkin mukaan

Ketju on lukittu.