Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate loisti poissaolollaan
- Ascotista
- Williamin syntymäpäivillä. William oli jo etukäteen ilmoittanut että juhlii ilman Katen seuraa
Onko hovifaneilla selityksiä tälle? Näyttäytyi ja hävisi kuin pieru Saharaan.
No johtuisko siitä mitä sanottiinkin: Kate osallistuu tilaisuuksiin vointinsa sallimissa rajoissa?
Trooping the Colour on niin merkittava tilaisuus, että on hyvinkin mahdollista, että hoitoja on jaksotettu nimenomaan niin, että Katella olisi mahdollisuus osallistua, ja sit seuraavana arkipäivänä alkaa taas uusi kierros (kemoja), jolloin odotettavissa on, ettei pysty osallistumaan. Tätä tukee sekin, että William pystyi jo etuköteen sanomaan, että Kate ei juhli hänen synttäreitään julkisesti.
William uutisoi etukäteen että järjestää synttärinsä ilman Katea! Onko Kate niin sairas ettei voi tulla yhteen perhevalokuvaan? Vaikka oli niin hyväkuntoinen paraatissa, kukaan ei usko syöpäpotilaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau, joku on asunut Katen kanssa nämä viimeiset kuukaudet!!! Mikä kunnia! Miten hän oikeasti voi? Kerropas lisää!
Vai ei ole Williamin kanssa olleet missään tekemisissäkään? Miten kun taisi hovikin jo tiedottaa, että perheenä menivät Anmer Hall'iin? Oletkohan ollut väärässä residenssissä? Vai kloonihörhöilyäkö oli tämäkin taas?
Ainakin niin lämpimät katseet välittyivät parvekkeelta, kun toisiaan katsoivat, ettei niistä voinut erehtyä.
Voi voi, kun se ero ei vaan tule? Kerropas vielä sekin, miksi heidän pitäisi erota? Millainen tyydytys siitä tulisi sinulle?
Sinulle nähtävästi kaikki hovielämä näyttää pelkältä ihanalta sadulta?
Ei syöpä mikään satu taida olla. Ja sinä uskot klooneihin?
Aika ikävää levitellä täällä tuollaisia valheita muiden ihmisten avioliitosta. Oma hovisatusi ei nyt toiveistasi huolimatta taida päättyä avioeroon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että William julkaisi paljon kuvia Ascotista, kaikista muista oli paljon kuvia mutta ei yhtään kuvaa Middletoneista! Oma veikkaukseni on että he olivat todellakin kaksoisolentoja, eikä siksi halunnut jakaa kuvia heistä.
Tässä video aiheesta:
William ei julkaissut yhtäkään kuvaa Middletoista Ascotissa, kaikista muista kyllä paljon kuvia. Miksi tätä faktaa alapeukutetaan? Ottaako se noin koville?
Ja silti viettivät aikaa yhdessä nauraen. Voisiko olla että some ja todellinen elämä ovat eri asioita? En minäkään julkaise kaikista ihmisistä kuvia somessa, mutta silti välitän heistä ja nautin seurastaan.
Mother-in-law, father-in-law, appivanhemmat, läheistä sukua, "rakkaan" vaimon vanhemmat, eikä yhtään kuvaa heistä! Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas muokatut kuvat (Williamin synttäreiden kunniaksi)?
Eihän tuossa ole enää mitään järkeä.
Mitäs näissä on nyt muokattu? Charlotten shortsit vai?
Vaatteiden värit ja Charlotten shortsit. Ks. aiemmat kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muutkin olivat samaa mieltä, niin sitten minäkin olen. Kun ne väittää että koko perhe on kloonattu, niin sitten minä uskon. Jos joku huomauttaa, että olen sekopäinen, niin sille minä sanon, että hallitse vihasi. Kun enhän minä itse huomaa, että seonnut olen. Minä vain peesailen tässä mitä luen ja väitetään, tottahan sen täytyy olla. Mitäpä minä omilla aivoilla tekisinkään.
Jos minä olen sitä mieltä, ja 5 miljoonaa on samaa mieltä, niin eikö ole aika todennäköistä että asia on niin. Jos sinä et sitä suostu huomaamaan, se on sinun asiasi.
No mitäs sinä ja nuo muut 5 miljoonaa olette mieltä surkuttelemastanne murhatusta kalmosta, joka edusti tyylikkäänä Charlesin syntymäpäiväjuhlassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas muokatut kuvat (Williamin synttäreiden kunniaksi)?
Eihän tuossa ole enää mitään järkeä.
Miksi kuvia ei saisi parannella? Jos alkuperäiset julkaisevat, niin kauhea räkytys, kuinka Kate ei osaa kuvata. Sormet, varpaat, vaatteet ja hiukset jne. on korjattava parempaan asentoon, muuten täällä alkaa rinkirunkkaus ja kauhea älämölö. Kun tuota vastenmielistä ja laiskaa elättiperhettä on vaan päästävä haukkumaan.
Niin ne muokkaavat muutkin. Kai omilla kanavillaan saa näyttää mitä haluaa, kunhan on asiallista sisältöä. Ja eihän niitä mikään pakko ole katsoa.
Jopa otti koville 🤣
Ja sinä sait aikaiseksi vain kuluneen kliseen. Älä hyvä ihminen tuijota niitä kuvia, kun onnellinen perhe aihe
"Onnellinen perhe", jonka vaimo oli sijaisnäyttelijä 3D-maskissaan. Lapset olivat kuin maansa myyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaunukuvassa, kun Kate suoraan kameraan katsoo, silmät näyttävät tyhjiltä. Helpompi uskoa johonkin feikki-Kate juttuihin, kun katsekaan ei sano mitään.
Se yksi still-kuva jossa "Kate" katsoo suoraan kameraan, silmät ovat suuret ja kuva on suorastaan kammottava, ei yhtään Katen näköinen. Sitä katsoessa kavahtaa taaksenpäin. Yritin etsiä sitä taas netistä mutta ei enää taida löytyä.
Eipä sinulle enää voi muuta sanoa, kuin vaikka että Herran huomaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaunukuvassa, kun Kate suoraan kameraan katsoo, silmät näyttävät tyhjiltä. Helpompi uskoa johonkin feikki-Kate juttuihin, kun katsekaan ei sano mitään.
Kun ihminen miettii jotain, ja on ns. "muissa maailmoissa", voi katse olla suunnattuna jonnekin, ilman että on edes tarkoitus katsoa kyseistä kohdetta. Voisi olettaa, että Katen päässä pyöri tuolloin monenlaisia ajatuksia.
Mutta usko sinä feikkeihin, klooneihin, muumeihin ja menninkäisiin. Joulupukkikin kai käy vielä teillä?
Aidon näköiset silikonimaskit kopioivat naaman 99%:sti, ihohuokosia myöten. Ei tartte uskoa joulupukkiin tietääkseen tämään.
Vierailija kirjoitti:
tuo uusin kuva (käsikädessä hyppävät) todellakin on PHOTOSHOPATTU. Jokainen joka on tehnyt muutamia kertoja sitä, tunnistaa merkit.
Kerron tässä ne:
1. tausta on vaihdettu toiseen.Tiedän sen koska se tausta kuvan kohde eli puska alla on isompi kuin ihmiset. Irtileikattua kuvan kokoa voi säätää mutta C on mokannut tässä.
2. ihmisten rajat on osittain muutamassa kohdassa suttuiset, Se automaattinen cut out toiminto tekee joskus näin, jos irti leikattava kohde on samaa väriä kun tausta.Myös ihmisten rajat on tummat joissain kohdin.
3 joku muu huomasi että värit on voimakkaammat irtileikatussa kuvassa (ihmiset) kuin taustassa. Ja texture myös.
4. Jos lapset olisi hypänneet tuon puskan yli, juosten sen takaa, asennot olisi toisenlaiset, eikä pikkuinen Louis olisi pystynyt hyppäämään tuossa asennossa noin korkealle. Muutenkn pudotus alas , 2 m olisi hänelle hengenvaarallinen.
Huomaa selvästi. Oikeasti luultavasti hyppineet trampoliinilla. Kuvat siirretty rantamaisemaan, kun isänpäiväkuvatkin. Miksei voi ottaa aitoja kuvia???
No, kerro nyt itse, ei tarvitse kysyä 5 miljoonalta kaveriltasi, että miten Katen kuolleista nouseminen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan katsonut ihmistä, joka kärsii kivuista? Se katse on tyhjä, kun etsii voimia kestää ne.
Mistä kivuista?
Enhän minä sitä tiedä, mutta tyhjän katseen tunnistan. Esim. saattohoidossa siitä tietää, että kipulääkkeen vaikutus hiipuu.
Ai hän on nyt saattohoidossa? Kuule se syöpä leikattiin pois jo tammikuun operaatiossa,
Niinpä! Jos uskoo feikkivideon syöpätarinan, niin sen mukaan syöpä tosiaan saatiin kokonaan pois. Miksi olisi kipuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan katsonut ihmistä, joka kärsii kivuista? Se katse on tyhjä, kun etsii voimia kestää ne.
Mistä kivuista?
Enhän minä sitä tiedä, mutta tyhjän katseen tunnistan. Esim. saattohoidossa siitä tietää, että kipulääkkeen vaikutus hiipuu.
Ai hän on nyt saattohoidossa? Kuule se syöpä leikattiin pois jo tammikuun operaatiossa,
Etkö osaa sisäistää lukemaasi? ESIM. saattohoidossa näkee tyhjän katseen. Oli kyse katseesta ja kipulääkityksestä, pointti ei ollut saattohoito. eri
Kate ei kuitenkaan ole saattohoidossa, "syöpä" saatiin kokonaan poistettua. Mistä ne kivut sitten johtuu? Miksi kipulääkkeen teho loppuisi heti alkumetreillä? Miksi ei ota lisää? Epätoivoista selittyä hovin palvojilta.
Vierailija kirjoitti:
No, kerro nyt itse, ei tarvitse kysyä 5 miljoonalta kaveriltasi, että miten Katen kuolleista nouseminen tapahtui?
Jeesus on ainut joka on noussut kuolleista! Kate on edelleen kuollut. Tilalla oli repliKate. Sijainen 3D-silikonimaskissa, tällainen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kivuista?
Ai hän on nyt saattohoidossa? Kuule se syöpä leikattiin pois jo tammikuun op
Hovirotan huutelijalle:
Tuo sinun nimittelysi tässä epätoivoista on, sen lisäksi, että puhut jostain "syövästä". Niin kauan kuin ihminen kertoo itse, että hänellä on syöpä, niin sillä mennään. Somessa riekkujat ja solvaajat eivät varmaankaan tiedä yhtään mitään totuudesta?
Ja alun perin ei ollut kyse syöpäleikkauksesta, vaan "vatsan alueen leikkauksesta", jonka yhteydessä sitten tehtiin löydöksiä.
Kertoi aloittavansa hoidot. Ja nehän eivät ilmeisesti koskaan ole mitään lasten leikkiä, vaikka kehittyneitä ovatkin. Täällä on jokunen aika asiantuntevan oloinen kertonut, sekä jopa itse syöpää sairastaneet, kokemuksiaan.
Koska täällä ei taida pahemmin nuo onkologit vierailla spekuloimassa ammatillisesti, niin kaikki perustuu talonpoikaisjärjellä ajatteluun ja päättelyyn. Kukaan ei tosin voisi diagnoosia antaakaan tai valaista asiaa faktoina, koska sairauskertomus ei ole tiedossa.
Voisi ihan hyvin kuvitella, että sairastavalla ja toipuvallakin olisi kipuja ja kaikenlaista ongelmaa. Kudokset paranevat leikkauksen jäljiltä ja siihen sitten vielä joitain myrkkyjä tungetaan mukaan. Ja koska hoidot näyttävät yhä jatkuvan, "besserwisserien" someraivosta huolimatta, ei tämä tilanne taida mikään pikkuruinen kakunpala olla.
Mutta ehkä nuo klooni- ja kasvonaamiomölinät voisi jo pikku hiljaa lopetella...
Laitoin epähuomiossa "Hovin palvojan" tilalle Hovirotan, pahoitteluni. Valitettavasti en ole kumpikaan, vaikka vastasin kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että William julkaisi paljon kuvia Ascotista, kaikista muista oli paljon kuvia mutta ei yhtään kuvaa Middletoneista! Oma veikkaukseni on että he olivat todellakin kaksoisolentoja, eikä siksi halunnut jakaa kuvia heistä.
Miksi tätä faktaa alapeukutetaan? Ottaako se noin koville?
William julkaisi somessaaan 5 kuvaa tilaisuudesta, 1 kuva hänestä yksin, 1 kuvan Edwardin ja Sophien kanssa, 1 kuva toisen ihmisryhmän kanssa, 1 kuva kisoista, 1 kuva voittajajockeystä. Ei varsinaisesti suuri määrä, ja tuosta jäi monta muutakin pois, mm. Charles. Miksi ei jakanut kuvaa itsestään ja Charlesista, tai vaikka lempiserkustaan Zarasta? Ovatko hekin kaksoisolentoja? Annekin jäi vaille kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate loisti poissaolollaan
- Ascotista
- Williamin syntymäpäivillä. William oli jo etukäteen ilmoittanut että juhlii ilman Katen seuraa
Onko hovifaneilla selityksiä tälle? Näyttäytyi ja hävisi kuin pieru Saharaan.
No johtuisko siitä mitä sanottiinkin: Kate osallistuu tilaisuuksiin vointinsa sallimissa rajoissa?
Trooping the Colour on niin merkittava tilaisuus, että on hyvinkin mahdollista, että hoitoja on jaksotettu nimenomaan niin, että Katella olisi mahdollisuus osallistua, ja sit seuraavana arkipäivänä alkaa taas uusi kierros (kemoja), jolloin odotettavissa on, ettei pysty osallistumaan. Tätä tukee sekin, että William pystyi jo etuköteen sanomaan, että Kate ei juhli hänen synttäreitään julkisesti.
William uutisoi etukäteen että järjestää synttärinsä ilman Katea! Onko Kate niin sairas ettei voi tulla yhteen perhevalokuvaan? Vaikka oli niin hyväkuntoinen paraatissa, kukaan ei usko syöpäpotilaaksi!
Kate otti sen perhevalokuvan. Oli vähän erilainen potretti, ei aina tylsää pönötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä video aiheesta:
William ei julkaissut yhtäkään kuvaa Middletoista Ascotissa, kaikista muista kyllä paljon kuvia. Miksi tätä faktaa alapeukutetaan? Ottaako se noin koville?
Ja silti viettivät aikaa yhdessä nauraen. Voisiko olla että some ja todellinen elämä ovat eri asioita? En minäkään julkaise kaikista ihmisistä kuvia somessa, mutta silti välitän heistä ja nautin seurastaan.
Mother-in-law, father-in-law, appivanhemmat, läheistä sukua, "rakkaan" vaimon vanhemmat, eikä yhtään kuvaa heistä! Haloo!
Otetaanko teillä jokaisesta tilanteessa jossa tavataan valokuva joka tuupataan someen? Jos kanssakäyminen on viikkottaista tai useammin, niin eipä sitä nyt joka hetkestä oteta kuvaa ja laiteta someen. Ei hän ottanut kuvaa myöskään Charlesin kanssa.
Jos minä olen sitä mieltä, ja 5 miljoonaa on samaa mieltä, niin eikö ole aika todennäköistä että asia on niin. Jos sinä et sitä suostu huomaamaan, se on sinun asiasi.