Puoliso alkanut hikoilemaan peitot ja itsensä ja minut öisin
Liimautuu minuun kiinni ja kastelee minut ja itsensä ja loukkaantuu kun yritän ottaa oman peiton tai otan vähän etäisyyttä.
Hikoilee niin paljon että itse olen myös ihan märkä. Turhauttaa koska loukkaantuu kun vedän peittoa meidän väliin ja hänelle tulee siitä paha mieli kun haluaa olla kiinni, itse en halua, mutta ahdistaa myös kun loukkaan.
Kommentit (37)
Onko hän mies vai nainen. Vai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Hikoiluun voi olla monta syytä:
-Uniapnea
-Yksinkertaisesti vain liian kuuma
-Hormonitoiminta sekaisin
-Diabetes pistää hikoilemaan jos sokeri laskee liian alas
-Jotkut hikoilee muuten vaan herkästi
Muita oireita? Voi olla oire muustakin, vakavammasta. En ala maalailla piruja seinille mutta itse kyllä ottaisin yhteyttä lääkäriin jos noin voimakas hikoilu alkaisi yllättäen.
Vaihdevuosioire, menee gynekologille
Laita se vinkuva ja hikoileva sika lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kumppani on mies.
Onko aloittanut jonkun uuden lääkkeen? Etenkin masennuslääkkeissä tuo on erittäin tyypillinen sivuvaikutus.
Lääkäriin. Tuollainen hikoilu on epänormaalia.
Taitaa olla HIV. Onnea nuorelle parille.
Jopa 50 - 80 %:lla uuden HIV-tartunnan saaneista esiintyy ohimeneviä ensitaudin oireita. Ensitaudissa HIV-vasta-aineet voivat olla vielä negatiiviset. Yleisimpiä raportoituja oireita ovat kuume, väsymys, lihas- ja nivelkivut, ihottuma, päänsärky, nielukipu, imusolmukkeiden suureneminen, yöhikoilu ja ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kumppani on mies.
AP on aina homo.
-vanha viidakon sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Sä et saa kysyä tuota!
Kumpikin omiin sänkyihin ja peittoihin. Ei siihen nyt muuta apua ole äkkiseltään.
Mieheni laittoi sänkynsä erilleen kun aloin jo esi vaihdevuosissa yö hikoileen niin että petivaateet aamulla kosteina. Sellainen ongelma jollekka ei mitään mahda. Kurjaa sitten hikoilemattoman sellaisessa hikilammikossa nukkua.
Laita se sohvalle nukkumaan, joku muovi istuimen suojaksi.
Yöhikoilu on lymfooman tyyppioire.