Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin ei enää kerro matkoistaan somessa lehdistön arvostelun vuoksi?

Vierailija
28.02.2024 |

No nyt voidaan kaikki olla sitten tyytyväisiä. Media saavutti tavoitteensa! 😂

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on menneet ilmastosaarnat perille, eikä kukaan enää buukkaa puhumaan, koska ilmaston pilaaminen lentämällä😂

Vierailija
2/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Tiiätkö, joskus muutamia vuosia sitten poliiseilla oli tapana esiintyä ammattinsa puolesta somessa. Mutta sitten tästä esiintymisestä ja julkaisuista alkoi tulla niin paljon hankaluuksia jopa siviilielämän puolelle, että aika moni lopetti somejulkaisut.

Että kyllä se suomalainen osaa.

Mutta toisaalta, kyllähän tuo Marin sai vähän satikutia jo siellä Britanniassakin, kun vaan esitteli ympäristövaikutuksiltaan kyseenalaisiksi luokiteltavia reissujaan ympäri maailmaa... ihmettelivät myös, että milloin hän sitten tekee töitä jos vaan jatkuvasti näyttää kuvia luksusluokan lomailuun viittaavista puuhistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näin myös tapahtuu,kiitos siitä.

Vierailija
4/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisit sinäkin muuta kuin klikkiotsikoita, niin tietäisit missä Marin nyt on ja mitä tekee.

Vierailija
5/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ilmoittaisi lehdistölle asiakseen? Oletko vähän tyhmä?

Vierailija
6/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraisit sinäkin muuta kuin klikkiotsikoita, niin tietäisit missä Marin nyt on ja mitä tekee.

No missä? 

Vierailija
7/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Hirveää myötähäpeää, näin biologina myös luonnonrauskaus 1.0 -fiiliksiä kokenut tuosta takinkääntö-öyhötyksestä

Vierailija
8/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt noloa kun suomen kansa näkee kuinka entinen pääministeri ei itsekään suostu siihen mitä itse koko Suomen kansalle vaati ilmaston nimissä

Vierailija
9/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska se luo uraa influensserina. Daa 

Vierailija
10/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on menneet ilmastosaarnat perille, eikä kukaan enää buukkaa puhumaan, koska ilmaston pilaaminen lentämällä😂

Haista nyt pentu paska. Täällä miljoonittain ihmisiä päivässä lentomatkustamassa. Kuka työn, kuka minkäkin vuoksi. Itku saarnaa sinä pukille.. Marinilla on hyvin töitä ja lentää töitten vuoksi edelleen.. Onnea Marin elämääsi... 🏖🎶💗👠👠🍷🍷🌹🌹🌹

Vierailija
11/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siinä Ukraina-työryhmässä? Siksi radiohiljaisuus. Myöskään Tuulia Pitkäseltä ei ole kuulunut mitään. 

Vierailija
12/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt noloa kun suomen kansa näkee kuinka entinen pääministeri ei itsekään suostu siihen mitä itse koko Suomen kansalle vaati ilmaston nimissä

Olihan se noloa kun koko Suomen kansa sai tietääHallon 8v.pöökimisen vieraissa. 😝🤣🤣🤣🤣

Vierailija
13/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku Sannan läheinen kertonut sille että hänen matkustelua paheksutaan koska se aiheuttaa valtavasti päästöjä ilmakehään. Sanna itse vielä käski suomalaisia ilmastotalkoisiin ja hän kertoi että suomi tekee kunnianhimoista ilmastopolitiikkaa. Itse Sanna ei ilmastoa suojele vaan se aiheuttaa päästöjä valtavasti enemmän kuin tavan kansalainen. 

Se yksi lento eurooppaan aiheuttaa jo sellaiset päästöt että oksat pois. 

Eiköhän Sanna yhä lennä lentokoneella mutta se tekee sen salaa.

Vierailija
14/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on mielettömän hyvä palkkainen työ. Lue. Käykö kateeksi. 😄

Vierailija
15/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko siinä Ukraina-työryhmässä? Siksi radiohiljaisuus. Myöskään Tuulia Pitkäseltä ei ole kuulunut mitään. 

Veetäkö kuuluu mulle tai sulle. Seuraa sinä vieläkö Jussi nus...i.vieraita.

Vierailija
16/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu suomea, iigori.

Vierailija
17/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se noloa kun koko Suomen kansa sai tietääHallon 8v.pöökimisen vieraissa. 😝🤣🤣🤣🤣

Miksi se ei käyttänyt kortonkia., kun kun kun se piti panna paksuksi.. Myötähäpeää.. 

Vierailija
18/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persuilla on pakkomielle seurata Marinin somea?

Vierailija
19/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä arvostelun? Toimittajathan on ihan intopiukeana fanittamassa kuin ihanasanna on nyt siellä ja huomenna tuolla.

Vierailija
20/53 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joku Sannan läheinen kertonut sille että hänen matkustelua paheksutaan koska se aiheuttaa valtavasti päästöjä ilmakehään. Sanna itse vielä käski suomalaisia ilmastotalkoisiin ja hän kertoi että suomi tekee kunnianhimoista ilmastopolitiikkaa. Itse Sanna ei ilmastoa suojele vaan se aiheuttaa päästöjä valtavasti enemmän kuin tavan kansalainen. 

Se yksi lento eurooppaan aiheuttaa jo sellaiset päästöt että oksat pois. 

Eiköhän Sanna yhä lennä lentokoneella mutta se tekee sen salaa.

Luuletko että miljoonat ihmiset salaa lentää. Ei varmasti salailee lentojaan sinunlaisten eikä kenenkään vuoksi. Älä keksi tommosta tyhjän paskaa..  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi