Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako naista pyytää kahville jos ei ole vielä kunnolla juteltu ja haluaa tutustua paremmin?

Vierailija
28.02.2024 |

Miten on?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen nainen on sinusta kiinnostunut, hän tekee kyllä aloitteen. Mua pyydetään kahville, tms. vähän väliä ja koen pakkien antamisen tosi kiusallisena, sillä toisinaan näen ilmiselvästi kysyjän pettymyksen:(

Saako kysyä että millaisissa tilanteissa tai millaiset miehet sinua pyytävät kahville?

Sellaiset tosi mukavat ja kunnolliset miehet, jotka ovat yleensä tulleet tutuiksi mun töiden kautta. Siinä vaiheessa, kun on todennäköistä, ettemme enää tapaa, he yleensä pyytävät mua treffeille. Koen pakkien antamisen niin hirveän ikävänä juttuna, että asia saattaa vaivata mua jälkikäteen tosi pitkään:(

Vierailija
22/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen nainen on sinusta kiinnostunut, hän tekee kyllä aloitteen. Mua pyydetään kahville, tms. vähän väliä ja koen pakkien antamisen tosi kiusallisena, sillä toisinaan näen ilmiselvästi kysyjän pettymyksen:(

Vain muutama hassu prosentti naisista tekee milloinkaan aloitteen.

De Facto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

De Facto.

Mutta miten ihmeessä silloin voi saada haluamansa miehen?:D

Vierailija
24/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä että millaisissa tilanteissa tai millaiset miehet sinua pyytävät kahville?

Sellaiset tosi mukavat ja kunnolliset miehet, jotka ovat yleensä tulleet tutuiksi mun töiden kautta. Siinä vaiheessa, kun on todennäköistä, ettemme enää tapaa, he yleensä pyytävät mua treffeille. Koen pakkien antamisen niin hirveän ikävänä juttuna, että asia saattaa vaivata mua jälkikäteen tosi pitkään:(

Eli epätoivoiset viimetingan miehet.

Ymmärrän miksi annat niin usein pakit.

Ne ovat kyllä säälittäviä miehiä. Kyttäilevät salaa vuosikausia ja onanioivat kotonaan fanasioiden kiimaista seksiä kanssasi. 

Hyi shaathana !

Vierailija
25/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla juteltu(lue naitu) vink vink hahhaaa..

Vierailija
26/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

De Facto.

Eihän ne saakkaan ja siksi yh äitejä pettymyksineen onkin niin paljon. Myöhemmin sitten joku miespolo kiinnostuu hänestä ja joutuu paikkailemaan naispolon traumoja ja kohtaamaan naisen harhaisen miesvihan sekä jatkuvat epäilyt pettämisestä ym ym.

Surullista. Ehkä naisten pitäisi rohkeammin lähestyä miehiä jotka oikeasti kiinnostavat heitä ja lopettaa tyytyminen niihin

" ihankivoihin" yksilöihin.

Vierailija
27/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahville?

Ole luova ja tarjoa jotain muuta. Jotain ei niin kliseistä ja tylsää. Vaikka lähdetkö mäkkärin happy meal aterialle,ois kiva nähdä hymy sun silmissä. Jos ei lähde, niin saatpa ainakin hymyn.

Vierailija
28/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyytää nätisti. Sanoo vaikka että haluaisi tutustua. Ja kahvit hyvin julkisessa paikassa, keskustan kuppilassa.

Ja jos tyttö ottaa superkaakaon ja paninin niin unohda. 

Vierailija
29/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kehtaa. Kunhan sitten maksat naisen kahvin ja paninin, koska treffit on tosiaan kaupallinen transaktio, jossa mies ostaa palveluita naiselta.

Paninin? Kyllä  saa munkkikahvit kelvata siinä missä muillekin . Mikä into lihottaa toista joka muutenkin kärsii ylipainosta??

Ei kai lady vaan ole keliaakikko? Ne pullat on vähän kalliimpia. Tosin tavispullakin nykyään niin kallista kahvilassa että ero on pieni. 

Pyydä viinille. 

Vierailija
30/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti nätti:)

Vierailija
31/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kehtaisi? Kasvotustenhan oikeat ihmiset keskustelevat ja viettävät aikaa. Tämä nykyajan älynörtteily on aivan kamalaa, kun tällainenkin perusasia luo näemmä vaan eripuraa ja luuloharhoja.

Tottakai järki mukana kahvitteluun liittyen. Voihan sitä jutella edes puhelimitse ensiksi pari sanaa, jotta saa vaikutelman toisesta henkilöstä.

Vierailija
32/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä. Ystävällisesti, hyväntuulisesti, kerran. Ja yhtä tärkeää on uskoa myös kieltävä vastaus heti.

Ei siis perustelujen kysymistä saati jälkipuheita ja työpaikalla tms kiukutteluja. Äläkä pyydä mitään yhteystietoja naiselta.

Me naiset keskimäärin ahdistumme aika helposti. Mutta kyllä fiksut ja hyvätapaiset ihmiset ymmärtävät ja osaavat eron ahdistelun ja normaalin treffikutsun välillä.

Maailma ei ole mennyt raiteiltaan, mutta naiset eivät enää vaikene kaikesta kokemastaan ahdistelusta ja väkivallasta. Hyvä niin, minusta.

Odotan vielä sitä, että miehetkin uskaltavat avautua ja puolustaa rajojaan. Miehiäkin ahdistellaan seksuaalisesti, miehetkin kokevat naisten taholta väkivaltaa. Se on ihan yhtä väärin.

Summa summarum: Treffeille saa vapaata naista edelleen kysyä, kunhan osaa käyttäytyä.

Jos et tiedä, onko vapaa, voit odottaa hetken.

Jos olet selvästi kiinnostunut, fiksu nainen antaa sinun pian puolihuolimattoman arkisesti ymmärtää olevansa varattu - tai ettei häntä kiinnosta. 

Joko suoremmin (tyyliin "Oottelen tässå että mun poikakaveri/tulee hakemaan.") tai epäsuoraan (tyyliin "Aateltiin lakata terassia ja muuta pihajuttua hoitaa nyt ensi viikonloppuna, kun on niin nättiä säätä luvattu.")

Tuosta jokaisen pitäisi ymmärtää jättää se treffikysymys tekemättä ja jos olet ventovieras niin lähteä pois.

Työkaverin kanssa toki ne taukokahvit voidaan juoda loppuun niitä näitä jutellen.

Ei vaikeaa. Tsemppiä! Ihminen se toinenkin osapuoli vain on.

Vierailija
33/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaa,rohkeesti vaan kysymään.

Vierailija
34/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

De Facto.

Sepä se. Naiset mieluummin tyytyy kuin altistaisivat itsensä pakeille. Valitaan niistä aloitteen tekevistä miehistä, vaikka oltaisiin ihastuttu toiseen.

Vierailija
35/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

De Facto.

Sepä se. Naiset mieluummin tyytyy kuin altistaisivat itsensä pakeille. Valitaan niistä aloitteen tekevistä miehistä, vaikka oltaisiin ihastuttu toiseen.

Niinpä. Ihastuin ihan korviani myöten mieheen, joka oli mua kohtaan kohtelias, mutta hyvin etäinen. Lopulta sanoin hänelle suoraan, että olen häneen niin toivottoman rakastunut, että mietin häntä vuorokaudet läpeensä. Silloin hän tunnusti tuntevansa täsmälleen samoin, mutta ei ollut uskaltanut olla aloitteellinen mua kohtaan, koska oli pelännyt tulevansa torjutuksi. Tällä tavalla sain omakseni maailman ihanimman ja rakkaimman miehen 🥰

Vierailija
37/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvännäköinen, varakas tai jännis? Muuten ei kannata koska meetoo

:'DD

Vierailija
38/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Itse olen alkanut seurustella vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat tehneet minulle aloitteen. Jos joku mies ei tee aloitetta, vaikka olisin kuinka ihastunut häneen, ei hän ole minua varten. Tuo toimii siksi, että itse uskon tuohon ja toimin sen mukaan. Joskus nuorena lähdin kyllä treffeille tai kahville, vaikka en ollut romanttisesti ihastunut ja vaikka tiesin, että tästä ei koskaan tulisi suhdetta. Enää en lähtisi, koska en haluaisi herättää miehessä turhia toiveita.

Vierailija
39/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Itse olen alkanut seurustella vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat tehneet minulle aloitteen. Jos joku mies ei tee aloitetta, vaikka olisin kuinka ihastunut häneen, ei hän ole minua varten. Tuo toimii siksi, että itse uskon tuohon ja toimin sen mukaan. Joskus nuorena lähdin kyllä treffeille tai kahville, vaikka en ollut romanttisesti ihastunut ja vaikka tiesin, että tästä ei koskaan tulisi suhdetta. Enää en lähtisi, koska en haluaisi herättää miehessä turhia toiveita.

Minä teen aloitteita vain sellaisille naisille joilta mahdolliset pakit eivät tuntuisi juuri missään. Ihastuksiani en ole koskaan yrittänyt pokata. Suhteeseen ihastuksen kanssa olen päätynyt vain naisen aloitteesta. Luultavasti sinäkin olet ollut suhteissa vain miesten kanssa joille et ole ollut mikään ykkösvalinta.

Vierailija
40/65 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli epätoivoiset viimetingan miehet.

Ymmärrän miksi annat niin usein pakit.

Ne ovat

Naisethan just haluavat sellaisen onanoitsijan oikean salarunkkarin joka vessassa salaa ottaa naisen pikkarit, vetää ne päähänsä ja lopuksi roiskii niille runsaat paksut mällinsä. Välillä käy vieraissa ja pöllii anopinkin stringit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi