Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden oikomishoito aikuisena

Vierailija
28.02.2024 |

Paljon maksaa yksityisellä? Ylähampaat on vinot ja varmaan rautoja joutuisi pitää joku pari vuotta tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut rautoja vaan kalvoilla oiottiin sekä ylhäältä että alhaalta. Kahdeksan kuukautta, viisi tonnia. 

Vierailija
2/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut rautoja vaan kalvoilla oiottiin sekä ylhäältä että alhaalta. Kahdeksan kuukautta, viisi tonnia. 

Auts! Ajattelin, että jotain 2-3 tonnia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautojen säätö maksaa yksityisellä 400-500 euroa kuuden kuukauden välein. Joudun pitämään kaksi vuotta.

Vierailija
4/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts! Ajattelin, että jotain 2-3 tonnia. 

Viisi tonnia meni multa, se sisältää kaiken (alussa oli jotain röntgenkuvia ja muita joista tuli lisää). Jos ei ole ihan niin paljon oikomisen tarvetta niin varmaan vähän halvemmalla voi selvitä kalvoillakin (jos tarvitsee vähemmän kalvoja ja vähemmän käyntejä) ja raudat on halvemmat. 

Vierailija
5/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin oikomisen yliopistollisessa sairaalassa suusairauksien polilla. Kerta maksoi muistaakseni 45 euroa kerta.

Vierailija
6/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös kalvoilla oiottiin. Lääkäri kuvaa 3D-mallinnuksella hampaat ja tarkastelee sitten voiko oikoa kalvoilla vai pitääkö laittaa raudat. Mulla oli alahampaat vinossa, mutta myös ylähampaita täytyi oikoa (olivat menneet vinoon alahampaiden takia). Kaikkineen kesti noin 9 kuukautta ja maksoi 4000 €. Kallista on, mutta olen tyytyväinen. 

Vierailija
7/7 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sanna, viimeinkin, oli aikakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme