Kehtaako naista pyytää kahville jos ei ole vielä kunnolla juteltu ja haluaa tutustua paremmin?
Kommentit (65)
Jos työkaveri ei missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kehtaa. Kunhan sitten maksat naisen kahvin ja paninin, koska treffit on tosiaan kaupallinen transaktio, jossa mies ostaa palveluita naiselta.
Paninin? Kyllä saa munkkikahvit kelvata siinä missä muillekin . Mikä into lihottaa toista joka muutenkin kärsii ylipainosta??
Ei kai lady vaan ole keliaakikko? Ne pullat on vähän kalliimpia. Tosin tavispullakin nykyään niin kallista kahvilassa että ero on pieni.
Pyydä viinille.
Jos on tukevahko niin pyydä siiderille. Toimii yleensä siiderivalaisiin se on kuin eroottinen rituaalinen soidinmeno. Squiiik!
🐷
Juttelisin ja tutustuisin paremmin ennenkuin pyytäisin kahville tms.
Tekisi vaikutuksen jos joku kysyisi. Ei tuollaista tapahdu kuin kerran kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos työkaveri ei missään nimessä.
Avaan vähän. Olen töissä alalla jossa miehiä & naisia. Olen myös työsuojelu valtuutettu. Ei ole ihan yks eikä kaks kertaa kun näistä viattomille kahville pyynnöistä on seurannut isoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kehtaa. Kunhan sitten maksat naisen kahvin ja paninin, koska treffit on tosiaan kaupallinen transaktio, jossa mies ostaa palveluita naiselta.
Paninin? Kyllä saa munkkikahvit kelvata siinä missä muillekin . Mikä into lihottaa toista joka muutenkin kärsii ylipainosta??
No jos ei ole suomalainen nainen niin voi tarjota vaikka ravintola illallisen. Suomalainen nainen harvemmin osaa käyttäytyä ravintolassa muutenkaan niin ne voi viedä vaikka RAXiin. RAX on turvallinen vaihtoehto koska mistä sen tietää kuinka paljon ne syö?
Nälkäinen yyhhoo haluaa vielä "doggybagin" että voi viedä lapsille ruokaa jonka uus iskä on ostanut 😂
Be carefull out there boys!
Näin kirjoittelee työtön ja varaton mies. Joka juurikin hakeutuu yh-naisten seuraan, jotta nämä elättäisivät hänet. Projisoi sitten traumaansa jälkikäteen inhoamiinsa yh-naisiin, koska kerta toisensa jälkeen mokomat heittävät hänet pellolle.
Be careful out there yh moms! 🤣
Pari kertaa elämässä on ihan tuntematon tullut kysymään kahville. Lähdin molemmilla kerroilla. Toisen kanssa nähtiin pari kertaa seksin merkeissä, toisesta tuli kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseinen nainen on sinusta kiinnostunut, hän tekee kyllä aloitteen. Mua pyydetään kahville, tms. vähän väliä ja koen pakkien antamisen tosi kiusallisena, sillä toisinaan näen ilmiselvästi kysyjän pettymyksen:(
Vain muutama hassu prosentti naisista tekee milloinkaan aloitteen.
De Facto.
Mutta miten ihmeessä silloin voi saada haluamansa miehen?:D
Sepä se. Naiset mieluummin tyytyy kuin altistaisivat itsensä pakeille. Valitaan niistä aloitteen tekevistä miehistä, vaikka oltaisiin ihastuttu toiseen.
Niinpä. Ihastuin ihan korviani myöten mieheen, joka oli mua kohtaan kohtelias, mutta hyvin etäinen. Lopulta sanoin hänelle suoraan, että olen häneen
Veit sitten toiselta naiselta miehen ja lapsilta isän. Naiset ei kyllä ikinä ajattele kuin itseään. Onko kiva olla perheen hajoittaja??
Deittisaitilla ok. Muuten mielummin ei. Haluan olla nyt sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseinen nainen on sinusta kiinnostunut, hän tekee kyllä aloitteen. Mua pyydetään kahville, tms. vähän väliä ja koen pakkien antamisen tosi kiusallisena, sillä toisinaan näen ilmiselvästi kysyjän pettymyksen:(
Saako kysyä että millaisissa tilanteissa tai millaiset miehet sinua pyytävät kahville?
Sellaiset tosi mukavat ja kunnolliset miehet, jotka ovat yleensä tulleet tutuiksi mun töiden kautta. Siinä vaiheessa, kun on todennäköistä, ettemme enää tapaa, he yleensä pyytävät mua treffeille. Koen pakkien antamisen niin hirveän ikävänä juttuna, että asia saattaa vaivata mua jälkikäteen tosi pitkään:(
Olet varmasti nätti:)
Nätti kuin sika pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen ja vahva nainen yleensä kyllä maksaa puolet laskusta jos se on alle 10€. Sen ylimenevän hintaisten kohdalla hän haluaa olla enemmänkin se perinteinen nainen joka sallii miehen maksavan kaiken.
Näin se vaan menee..
Yleensä naiset haluavat treffata jossain halpis kahvilassa jotta hän kykenee maksamaan omat ostoksensa itse. Mikä toisaalta on aika säälittävää näytelmää ikäänkuin se jotenkin nostaisi naisen arvostusta miehen silmissä vaikka asia on juuri päinvastoin. Miehen täytyy naisen tähden alentua abc asemalle ryystämään täysin laadutonta kahvia kera halvimman mahdollisen rinkelin. Ei köyhästä naisesta hienoa naista saa tekemälläkään jos kuvio on juuri tuo. Mies joutuu laskemaan rimaansa todella alas tuollaisten naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole suomalainen nainen niin voi tarjota vaikka ravintola illallisen. Suomalainen nainen harvemmin osaa käyttäytyä ravintolassa muutenkaan niin ne voi viedä vaikka RAXiin. RAX on turvallinen vaihtoehto koska mistä sen tietää kuinka paljon ne syö?
Nälkäinen yyhhoo haluaa vielä "doggybagin" että voi viedä lapsille ruokaa jonka uus iskä on ostanut 😂
Be carefull out there boys!
Hei Kyllä yyhhookin ihan hyvä voi olla jos hänelle vaan antaa mahdollisuuden. Hänestä voi kehittyä hyväkin palvelija miehelle!
Hyvänen aika minkälaista väkeä? Pahin skenaario olisi että nainen sanoisi, että en lähde. Entä sitten, ei se olisi mikään maailmanloppu.
Eikun uutta siimaa veteen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika minkälaista väkeä? Pahin skenaario olisi että nainen sanoisi, että en lähde. Entä sitten, ei se olisi mikään maailmanloppu.
Eikun uutta siimaa veteen.
Olisihan se noloa tulla torjutuksi. :/ Jos jättää kysymättä niin ei nolaa itsdään.
Voit joutua naimisiin. Tekemään sängyssä kaikkia juttuja. Nuolemaan ja pussaamaan.
Eli kannattaa harkita kaksi kertaa.
Mihin tämä maailma on mennyt kun tämmöstäkin pitää oikein vatvoa ja ihmetellä. Ihan normaalia toimintaa on kahville kysyminen.
Kahville pyytäminen on minusta fiksu tapa, jos haluaa lähestyä ja tutustua paremmin. Pyydä ihmeessä
-sinkkunainen
Jos ottaa kermavaahdolla ja pillillä niin hänessä voi olla potentiaalia. Usko pois, Setämies tietää nämä jutut.