Aitolehti jyrähti ylipainoisista - some kohahti. Ainakin puhutaan.
There is a road.....
IS:"Martina Aitolehti heitti kommentin ylipainoisista sitten somessa kiehahti
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo puhuu. Jos olet ylipainoinen, olet syönyt enemmän kuin olet kuluttanut.
Ylipainoisille ei saisi mitään totuuksia sanoa, aina on vika jossain muussa.
Saisiko anorektikolle pistää stereoideja hoidoksi, jotta hän alkaisi salilla rautaa paukuttaa muiden tahtiin? Hänhän on viallinen ihminen kun ei syö eikä jaksa.
Millä tavalla steroidit mielestäsi auttaisivat asiassa?
Parempi läski perseessä kuin korvien välissä!
Martinahan kertoi jo BB-talossa vihaavansa lihavia ihmisiä.
Voi helkkari, mitä kamalaa se Aitolehti nyt muka sanoi. Älkää nyt viitsiikö. Taisi kolahtaa joihinkin kovaa ja on vaikea myöntää olevansa löllö ja laiska pulla. Ja minä saan sanoa, koska olen itse juuri tuommoinen lössykkä, minulla vaan on pokkaa myöntää se ja myöntää Aitolehden olevan oikeassa. Joo ja luetaan pois tästä ne, jotka sairauden tai lääkityksen takia ovat lihoneet. Ei Aitolehti varmasti heitä tarkoittanutkaan, joten ihan hupsua väkisin etsiä jotain mistä voi nillittää.
Vierailija kirjoitti:
Nolo ohittelijatyrkky!
Esko on ehkä jopa vielä nolompi puolustaessaan Martinaa.
Kylläläskien määrä on kohonnut 2010-luvulla. En muista aiemmin sellaista läskimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ohittelijatyrkky!
Esko on ehkä jopa vielä nolompi puolustaessaan Martinaa.
Eipä ole paikalla ollut Eskokaan, kun älyä jaettu. Samanlaisia pullistelijoita.
Martina syö aina instakuvissaan tonnikalaa.
Ei vaikuta miltään suunnattoman osaavalta asiantuntijalta ainakaan ravinnon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläläskien määrä on kohonnut 2010-luvulla. En muista aiemmin sellaista läskimäärää.
Martina vihasi läskejä jo 2000-luvulla.
- Mä vihaan lihavia ihmisiä. Mä vihaan ihmisiä, jotka haisee ja piereskelee ja lihoo, Martina avautui
BB-talo/ mtv
Martina lentää vihaamiensa läskien rahoilla Malediiveille ja nauraa mennessään.
Autoleh......ti hakee huomiota. Taitaa läskinlähetyskurssit myydä huonosti?
Meinasin ostaa, mutta jätän väliin. Olen normaalipainoinen, mutta olisin voinut muutaman kilon tiputtaa.
Ilmeisesti ei hänkään halua läskejä,eikä normaalipainoisia asiakkaita, vain tiimejä, kun näitä laukoo?
Millä koulutuksella tämä "valmentaa"?
Onko ihan piitii?
Miksi nämä kaikki piitiit vaikuttaa tosi tyhmiltä ja yksinkertaisilta?
Martinahan ei tienannut viime verokaudella läheskään yhtä paljon kuin aiemmin.
Elää selvästi yli varojensa, jatkuvaa matkustelua ympäri palloa, tyttö kilpailee esteratsastuksessa Espanjassa, ei ole halpaa lystiä. Isä on konkursissa, hänestä ei ole maksajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä Aitolehti on saanut elämässään aikaan, paitsi tekotissit itselleen ja ilmeisen vahinkolapsen, josta pääasiassa isä huolehtii?
Onko minkään alan pätevyyttä, tutkintoa tai työkokemusta muusta kuin itsensä esittelystä eri suunnilta?
En itse arvosta henkilöä, joka menee rikkomaan molempien lastensa perheet. Jos lihaviaa syytellään niin mielestäni voi myös syyttää niitä, jotka rikkovat tietoisesti lastensa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Millä koulutuksella tämä "valmentaa"?
Onko ihan piitii?
Miksi nämä kaikki piitiit vaikuttaa tosi tyhmiltä ja yksinkertaisilta?
Pt tutkinto, sen saa ilmeisesti kolmessa viikossa.
Onhan nämä y-painoiset herkkää väkeä. Eikä suurimmalla osalla kilojen syynä takuulla ole lääkitys eikä sairaus, vain pienelä prosentilla. Tekosyitä riittää. Tosiasioita ei saa ääneen sanoa, miksi ihmeessä tämä aihe on tabu ja pitää hyssytellä? Ylipaino on ylipainoa ja aiheutuu lähes aina siitä että on syöty liikaa. Ja ongelma kasvaa, jos ei jotain tehdä. Tottakai Martina kauppaa omaa tuotettaan. Ei niin herkkänahkainen saa olla ettei totuutta kestä. Eikä se ongelma poistu sillä, että siitä ei puhuta, jotain muutakin täytyy tehdä.
Olen odotellut, että hyvinvointivalmentajat alkaa ärjymään tärkeästä aiheesta. Kiitos Martina.
Aitolehti kauppaa valmennusta. Rahaa vastaan hän kertoo mikä auttaisi. Miksi tekisi bisnestään ilmaiseksi?