Aitolehti jyrähti ylipainoisista - some kohahti. Ainakin puhutaan.
There is a road.....
IS:"Martina Aitolehti heitti kommentin ylipainoisista sitten somessa kiehahti
Kommentit (276)
Tuossa ulostulossa hän osoitti oman rajallisuutensa. Asian olisi voinut ilmaista toisin. Kaikki eivät vaan osaa. Verbaalinen lahjakkuus ei kuulu Martinan vahvuuksiin. Kouluttamattomuus paistaa läpi. Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia urheilusaavutuksia tällä valmentajalla on? Mikä koulutus?
En nyt tarkoita mitään jalkapalloon liittyvää.
Nyrkkeilijän kokemusta sillä ainakin on, samoin katutappelijana loistaa.
Kai
Pt on, ja voithan sinäkin vetää täystriathlonin vaikka siinä joutessasi...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ulostulossa hän osoitti oman rajallisuutensa. Asian olisi voinut ilmaista toisin. Kaikki eivät vaan osaa. Verbaalinen lahjakkuus ei kuulu Martinan vahvuuksiin. Kouluttamattomuus paistaa läpi. Ei näin!
No ei kuulu hänellä kyllä kirjallinen lahjakkkuuskaan vahvuuksiin.
Vieraita kieliä ei pitäisi yrittää ollenkaan, metsään menee joka kerta.
Ei saa sanoa niin kuin asia on, vaan pitää hyssyssyttää. Että kyllä sinä olet upea ja kaunis, vaikka painatkin 150kg, se on varmasti vain ympäristön toksisten vaikutteiden tulosta. Pitäähän sitä aina silloin tällöin (päivittäin) lohturuokaa mumssata.
Onneksi julkisuudessa tuodaan esiin viimein joku kriittinen sana tämän akan touhuihin.
Väkivaltarikoksista tuomittu höyrypää, hyvinvointivalmentaja muka.
Onkohan katsonut äitiään ensin? Olis pitänyt katsoa.
Vierailija kirjoitti:
"Rasvasolut muodostuvat jo lapsena. Rasvasolut eivät vähene laihduttamalla."
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/rasvasolut-eivat-vahen…
Eli voidaan ottaa se asenne ettei voi tehdä mitään?
Onko sillä testotasot nousussa kun ragee? Kohta taas nyrkit heiluvat. Välttäisi nyt sitä "lasillista punaviiniä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii olla koulutusta liikkumisesta. Itse voi opiskella ja treenata. Niin se kuitenkin on että suomalaiset lihoo mutta eivät jaksa liikkua.
Ilman koulutusta ei voi lähteä neuvomaan muita, koska ei voi tietää kaikkia yksityiskohtia, mitä pitää ottaa huomioon. Tuollainen on holtitonta ja edesvastuutonta.
Kunnollinen koulutus on ehdottoman tärkeää.
Minä olin kuntosalilla töissä 5 vuotta neuvomassa muita ilman koulutusta. Minun ainoa koulutus oli että olen itse urheillut 30 vuotta, pelannut salibandya ja jalkapalloa seurassa 30 vuotta. Sieltä olen oppini saanut itse tekemällä ja muita katselemalla. Salilla sain monia ihmisiä laihtumaan kymmeniä kiloja.
Miten ne kansainväliset korkeakouluopinnot muuten, jotka kehui jokunen vuosi sitten aloittavansa.
Ei ole kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandee pyytää nähdä nuoruuden kuva, kun alkaa seurustelemaan jonkun kanssa.
Se on Martinan triatlooni semmonen: jotta pullo viinaa naamaan,
meno ravintolaan jossa pahoinpitelee jonkun ja sitten putkaan.
T.Sonja
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvää bisnestä haukkua potentiaaliset asiakkaat selkärangattomiksi typeryksiksi.
Fitfarm laittoi asiakkailleen vttuilusähköpostin, silti taitaa sekin yritys vielä kukoistaa. Aitolehti kuitenkin sanoi asian, joka on täyttä faktaa. Bulli ja Jutta oikeasti haukkui asiakkaansa. (En muista mikä oli vuosi, kun Fitfarm lähetti tuon sähköpostin, mutta siitä oli lehdissä juttua. Enkä ole varma, oliko Bulle enää silloin messissä, tai kuka/ketkä yrityksen silloin omistivat, että sorry, jos haukun väärää puuta.)
Vierailija kirjoitti:
Myös itsekuri on monella ihan hakusessa, mikä tosin juontaa usein juurensa siihen, että yritetään paastota salaatilla, ruokarytmi on pielessä ja verensokerit heittelee. Sitten ahmitaan niitä suurienergisia herkkuja kun vaje alkaa kehossa ilmoittamaan itsestään.
Itsekurilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos on aina nälkä, niin sitten lihoaa. Hoikat kokevat nälän tunnetta paljon vähemmän kuin lihavat.
Martinan lähipiiri kaikki muut joko lihavia tai sen näköisiä että kilot tulee kertymään😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina upea suomalainen nainen, josta jokainen nainen voi ottaa mallia.
Ok, otetaan kaikki mallia. Lopetetaan normityö ja aletaan "urheilemaan" ja kuvataan itseämme pikajuoksija-asennossa, uima-asennossa, hevosen selässä jockey-asennossa ja mitä vielä.... Mulla menee ihan yli käsityskyvyn henkilöt, jotka Martinan kuvia toppi päällä "urheilemassa" jaksavat tuijotella. Martina sattuu vain olemaan kivannäköinen nainen, joka käyttää ulkonäön kaikella tavalla hyväksi, sinänsä ihan ok, mutta tämä urheilijan ja terveysammattilaisen leikkiminen, huh.
Kyllä se ihan lestissään on pysynyt. Triathlon on todellakin urheilua, sekä salilla rehkiminen. Harrastaa useita lajeja. Vai meinaatko uida, pyöräillä ja juosta nuo matkat Martinan peesissä ja pysyä perässä? Hän sattuu olemaan somehenkilö, joten eikö ole aika luontevaa., että on kuvia urheilusta ja niistä "pikajuoksuasennoista"?
Tuo ivallinen asenteesi ei ainakaan fiksuudesta kerro.
Mikä estää hyötyliikkumasta, jo pelkkä pysäkin välin käveleminen riittää kun jää aiemmin pois bussista, hissi pannaan ja portaisiin. Pienillä muutoksilla se lähtee. Ja katselepas marketeissa mitä porukoilla on niissä kärryissään :/ Jo nelivuotiaat ovat isoja porsaita.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun Mara osallistui triathlon-kisaan ja piti olla paremmassa kunnossa kuin koskaan elämässään, lopputulos oli häntäpään suoritus.
Alkoi yhtäkkiä ollakin sitä ja tuota vaivaakropassa, alkoi muiden syyttely.
Mara osaa vain uhota, oli laji sitten mikä hyvänsä.
Eikös Martinan mukaan viime kesänä joku ollut hänen kisa-alueella olevan pyöränsä vaihteita peukaloimassa ennen kisaa ..
Ei jeesus. Päässä vikaa, eikä pyörässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kandee pyytää nähdä nuoruuden kuva, kun alkaa seurustelemaan jonkun kanssa.
Katso äitiä näet tyttären. Opasti jo isäni 80-luvulla.
Minä kiehahdan noista vähintään kerran päivässä ;) Minua niin tympii ku läskit kyykyttää köyhiä. Menkääpä lenkille.
No hyvinhän, ja kohteliaana, se kuunteli siinä Revenge body -ohjelmassaankin niitä laihduttajia ja neuvoi asiallisesti. Jokaiseen sanaan ja pilkkuun ei aina tarvitse tarttua noin vihamielisesti. Totuus on, että suomalaiset ovat jo valtavan lihavia. Itse olen laihduttanut melkein 50 kiloa, joten on tullut seurattua tilannetta. Kun joku sanoo sen ääneen, niin kannattaisko mennä vaikka lenkille, eikä alkaa solvaamaan?