Muilla kokemuksia ilkeistä opettajista??
Eilen lapseni 7-v tuli itkien koulusta, koska hänen opettajansa on kusipää. Opettaja oli ahdistellut lastani, kun tämä oli menossa vessaan. Välitunnin aikana ei muka saisi mennä vessaan, koska ei luoteta, että lapseni ei osaa tulla takaisin. Missä on luottamus, lapset ovat valtiomme tulevaisuus ja heihin pitää voida luottaa, ennen kuin toisin todistetaan. Opettajat, jotka käyttäytyvät tällä tavalla hävetkää!!!!!!!
Kommentit (30)
Olen aivan samaa mieltä! Pikku enkelini Pekan (7-v) opettaja oli tullut koputtelemaan vessan oveen, kun Pekka teki tarpeitaan kaikessa rauhassa. Kuulemma hän oli ollut liian kauan vessassa. Missä on lapseni yksityisyys?
Voi että aloittaja, säälin lastasi ja tsemppiä hänelle. Omaa lastani on myös kaltoin kohdeltu koulussa. Tämä oli pyytänyt kauniisti lupaa katsoa puhelintaan, mutta lupaa ei muka tule kesken matikankokeen. Me elämme demokraattisessa maassa ja meillä on vapaus tehdä mitä haluamme. Meillekin samallainen demokratia, kuin jenkeillä KOSKA MEIDÄN JA MEIDÄN LASTEMMME PITÄÄ ANTAA ITSE PÄÄTTÄÄ!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi että aloittaja, säälin lastasi ja tsemppiä hänelle. Omaa lastani on myös kaltoin kohdeltu koulussa. Tämä oli pyytänyt kauniisti lupaa katsoa puhelintaan, mutta lupaa ei muka tule kesken matikankokeen. Me elämme demokraattisessa maassa ja meillä on vapaus tehdä mitä haluamme. Meillekin samallainen demokratia, kuin jenkeillä KOSKA MEIDÄN JA MEIDÄN LASTEMMME PITÄÄ ANTAA ITSE PÄÄTTÄÄ!!!!!
Opettaja saattoi olettaa, että lapsi lunttaisi puhelimelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siis mielestä lapsiin pitäisi luottaa tässäkin asiassa. Hohoijaa kaksinaisuusmoraalismi. LUOTTO LAPSILLE JA TRUMP PRESIDENTIKSI MEILLEKKIN
Ope on tullu monta kertaa ajamaan mut ja mun kaverin välkällä ulos. Me vaan yritettiin lukea ruotsia kaikessa rauhassa, eikä häiritty ketään. Opettajat ei ees tykkää opiskelusta enää.
-14v viaton nuori
OPETTAJAT EI SAA KOPUTTAA VESSAN OVEEN KUN VIATON OPPILAS ON SIELLÄ 😤😤
Laita heti viestejä opettajalle. Kirjoita että 7v ei vielä vapeta ja voi hyvin jättää sen vessa kyttäämisen välistä, tuon vapen takia opettajat sitä vessassa käyntiä usein nykyään vahtii .
Minun puolestani lapsille saa olla ilkeä ihan minun puolestani. Voi vaikka hakata. Opettajille enemmän auktoriteettia.
Silloin kun minä olin nuori, opettajat luottivat meihin täysin. Nykypäivän systeemi on aivan humpuukia. Lapsille syötetään pajunköyttä tasa-arvosta, mutta silti opettajat saavat tehdä mitä haluavat, ja lapset eivät. Millaisia ihmisiä luutette kasvattavamme?
Kansan tulee nousta tälläisiä hirveyksiä vastaan ja antaa lapsille kirkas tulevaisuus!!
Vierailija kirjoitti:
Laita heti viestejä opettajalle. Kirjoita että 7v ei vielä vapeta ja voi hyvin jättää sen vessa kyttäämisen välistä, tuon vapen takia opettajat sitä vessassa käyntiä usein nykyään vahtii .
Totta, vapettaminen taitaa olla enemmän yläasteen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä. Aijon kyllä valittaa tilanteesta
Eivät opettajat ole ilkeitä. Muistan kuinka aikoinani opettaja saattoi antaa suihin jos oli oikein kiltti:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Herrajjumala teidän tätien ironiantajua 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Olen asiasta aivan samaa mieltä. Wilma viesti vain menemään ja asia kyllä järjestyy!
Minulle ope sanoi että laita pipo päähän vaikka minä en tykkää pitää pipoa ja äiti on sanonut että ei tarvitse tehdö asioita joista ei tykkää.
Ada 14 v
Olen täysin samaa mieltä, minulla on samantyyppinen (täysin sama) tarina
SUVI MITEN KEHTAAT 🖕🖕🖕
Olen syntynyt 50-luvun alussa. Opettajat kaltoinkohtelivat köyhien perheiden lapsia ja ihan fyysistä väkivaltaa käyttivät sen lisäksi, että nolattiin ja nujerrettiin koko luokan edessä. Oppikouluun ei olisi saanut missään nimessä köyhä mennä. Suosittiin pienellä paikkakunnalla kunnanjohtajan, lääkärin, juristin jne lapsia. Muistan, kun johtajaopettaja repi paidan päältä eräältä pojalta ja veteli avokämmenellä pitkin naamaa. Kaikki oppilaat istuivat hiljaa eikä kukaan uskaltanut vastustaa. Opettajilla on sama tapa käyttäytyä kuin lääkäreillä eli kostetaan sitten todistusnumeroissa oppilaalle ja lääkäri kostaa kirjoittamalla valheita potilaasta kantaan, jos potilas erehtyy vaatimaan jotain hoitoa. Ja kun se valhe sinne kantaan kirjoitetaan, niin se muuttuu totuudeksi ja seuraa potilasta hautaan saakka.
Olin ruokalassa ystävieni kanssa. Istuimme kuudestaan viiden hengen pöydässä, kun opettaja tuli valittamaan meille, että yhden pitäisi lähteä. Kun yksi meistä lähti, sama opettaja oli kysynyt häneltä, minne hän on menossa, kun oli lähdössä ruokailusta. Tämä oli kyllä ilkeää :(
-15v