Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hait tätä työpaikkaa?

Vierailija
28.02.2024 |

Miten vastaat, jos et halua?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmöä kuluttaa aikaa työn hakemiseen jos ei halua töitä.

Vierailija
42/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka vaikutti kiinnostavalta ja minulle sopivalta? 

Niin niin, mutta MIKSI se vaikutti kiinnostavalta ja miksi SINULLE sopiva 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin hakemuksen jolla ei pääse työhaastatteluun asti. Jos silti kysyttäis haastatteluun, yrittäisin keksiä esteitä tai sanoisin suoraan ettei paikka ole kuitenkaan mua varten. Jos nyt niin kävis että silti joutuisin haastatteluun, sanoisin haun syyksi että sain kehoituksen hakea paikkaa. 

Vierailija
44/47 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin hakemuksen jolla ei pääse työhaastatteluun asti. Jos silti kysyttäis haastatteluun, yrittäisin keksiä esteitä tai sanoisin suoraan ettei paikka ole kuitenkaan mua varten. Jos nyt niin kävis että silti joutuisin haastatteluun, sanoisin haun syyksi että sain kehoituksen hakea paikkaa. 

Miksi et sano suoraan tuota ENNENKUIN menet haastatteluun, säästyisi aikaa kummallakin. Kannattaisi kirjoittaa jo suoraan siihen hakemukseen että Hei, sain työkkärin kehotuksesta hakea tätä paikkaa jne.

Joissakin jopa lukee kysymys että mistä sait tiedon työpaikasta, siihen voi hyvin laittaa tuon.

Vierailija
45/47 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole koskaan hakenut sellaista työtä tai työpaikkaa, jota en olisi sillä hetkellä halunnut. Mieli on voinut joskus matkan varrella työtä tehdessä muuttua ja olen myös vaihtanut kokonaan alaa. Mutta en ole koskaan hakenut töitä vain hakemisen vuoksi. 

Vierailija
46/47 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on sekaisin kun kysytään miksi haluat töihin 

Minulta kysyttiin viime viikolla hakiessani paikkaa, että jos kerta olen niin hyvä ammatissani mikset sitten ole työssä. Eikä todellakaan ystävälliseen sävyyn vaan ihan tylytyksenä. Henkilö joka kysyi oli sen firman rekrytoija ja kyseessä oli niiden avoin työpaikka.

Vierailija
47/47 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen homma ei kiinnosta voihan laittaa meilin jos tulee valituksi: Kiitämme kiinnostuksestanne ja tällä kertaa en halua tulla teille töihin. Mutta ilmoittakaa jatkossakin että haluatte että tulen teille töihin ja seuratkaa työtehtäviänne minne haluatte minun tulevan töihin.