Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hait tätä työpaikkaa?

Vierailija
28.02.2024 |

Miten vastaat, jos et halua?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tuohon kysymykseen kuten joku tuolla ylempänä mainitsi että no teillä oli tämä vapaa paikka ja ei tässä pyhällä hengellä elä ja olisi mukava syödä joskus muutakin kuin nistipataa ja hukkaan menee tämmöinen nuori ihminen työttömänä. Sain työpaikan 

Vierailija
22/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun haen kaikkia mahdollisia työpaikkoja mitä pystyn hakemaan, koska haluan työkokemusta ja palkkaa! Haluan johonkin töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kerran haastattelijat tivasi ja tivasi mistä sain kuulla tästä työpaikasta, sanoin vaan eka, että netistä, mut lopulta kun vaan jatkoivat niin myönnyin, että työkkärin työtarjous :D En saanut paikkaa.

Vierailija
24/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vauvapalstalla käskettiin menemään töihin. Töihin kuulemma vain mennään, joten minä tulin nyt tänne töihin.

Vierailija
25/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä työpaikkaa? Häh?

Miten vastaan jos en halua? Siis halua mitä? Tietenkin "ei kiitos". 🤔

Nyt ei kyllä taida olla kaikki muumit laaksossa, tai äidinkielentunnit ovat jääneet väliin.

Vierailija
26/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä työpaikka kuulostaa pikkuriikkisen houkuttelevammalta kuin sillan alla asuminen.

Vierailija
27/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän vastaukseen yrityksen, oman osaamiseni ja haettavan paikan.

Vierailija
28/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan provoaloittaja tuntui minulle sopivalta työltä. Sainkin paikan.

Iloinen työtekijä Porvoosta

Höpö höpö nyt olet kyllä käynyt höpönassun pesällä koska ei mun työpaikkaa tuosta noin vain viedä

Vierailija
29/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen pointti taisi olla että mitä vastata jos hakee työpaikkaa johon ei edes halua.

Toivoisin että haluttomuus kävisi ilmi jo hakemuksesta, ettei työhaastattelua tarvitsisi edes järjestää. Ajanhukkaa jutella mukavia ja vielä pahempi jos ihmisestä ei pysty juttelemalla lukemaan haluttomuutta. Jos palkkaamme vahingossa haluttoman henkilön joka peruu tulemisensa, saatamme menettää sen paremman joka olisi meille oikeasti halunnut ja työvoiman saanti viivästyy. Terveisin rehellisyyttä toivova haastattelija joka ei ole työttömän vihollinen

Vierailija
30/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin tyhmää kysytään niin saattaisin vastata voin mä ottaa hakemukseni takaisin.

Vierailija
31/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvin geneeristä sontaa puppulausegeneraattorista kuten haluan kehittää itseäni osaajana ja päästä käyttämään taitojani uusin tavoin tällaisessa työssä.

Vierailija
32/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen pointti taisi olla että mitä vastata jos hakee työpaikkaa johon ei edes halua.

Toivoisin että haluttomuus kävisi ilmi jo hakemuksesta, ettei työhaastattelua tarvitsisi edes järjestää. Ajanhukkaa jutella mukavia ja vielä pahempi jos ihmisestä ei pysty juttelemalla lukemaan haluttomuutta. Jos palkkaamme vahingossa haluttoman henkilön joka peruu tulemisensa, saatamme menettää sen paremman joka olisi meille oikeasti halunnut ja työvoiman saanti viivästyy. Terveisin rehellisyyttä toivova haastattelija joka ei ole työttömän vihollinen

Työnhakuvelvoitteen vuoksi joudun hakemaan välillä paikkoja joihin en halua. Sitä ei voi hakemukseen kirjoittaa koska on sellaista tapahtunut että näitä tarkistettu ja saaneet karenssin tai varoituksen.

Jos tulee työkkärin asettama työpaikan haku niin yleensähän ennen haastattelua sovitaan aika..? Näin mulla, mutta tässä vaiheessa, puhelimessa sanoin että kiitos mutta en ole enää kiinnostunut kyseisestä tehtävästä (olin siis hakenut paikkaa tuota ennen normaalisti).

Eikä kenenkään aikaa mennyt hukkaan ja ei myöskään tullut ilmi sitä että oli pakotettu hakemaan kyseistä paikkaa:)

Vierailija
33/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisin työhön niin vastaan koska teillä oli vapaana työpaikka ja olen työtön.

Mitä muuta siihen pitää vastata? En ala kenenkään annelia nuolemaan ja kehumaan jotain firmaa jos kyse on jostain vessanpöntön kuuraamisesta.

Muutenkin on niin huono CV että jos rekrytoija tuon kysyy on hänen oltava todella tyhmä. Haen heille töihin koska ei ole vaihtoehtoja, haloo

Haluan työskennellä vessanpöntön kuuraajana, koska näen sen enemmän kuin pelkkänä tehtävänä - se on intohimoni. Olen omistautunut luomaan puhtaita ja hygieenisiä ympäristöjä, ja uskon, että tämä työ tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden ilmaista tätä intohimoa käytännössä.

Vessanpesu ei ole minulle vain velvollisuus, vaan tapa tuoda esiin huoleni ympäristön puhtauden ja ihmisten viihtyvyyden suhteen. Olen huolellinen ja tarkka työssäni, ja näen jokaisen puhdistuskerran mahdollisuutena parantaa tilojen hygieniatasoa ja tehdä ne miellyttävämmiksi kaikille.

Uskon, että intohimoni tätä työtä kohtaan erottaa minut muista hakijoista. Se motivoi minua tekemään työni huolellisesti ja antamaan parhaani joka kerta. Olen valmis omistautumaan tehtävälleni täysin ja tuomaan mukanani positiivisen asenteen sekä innostuksen varmistaa, että tilat ovat aina moitteettomassa kunnossa.

Näen vessanpöntön kuuraamisen myös luovana prosessina, jossa jokainen puhdistuskerta on mahdollisuus tuoda esiin innovatiivisuutta ja huolenpitoa tilojen ilmapiirin parantamiseksi.

Olen kehittänyt omia luovia lähestymistapoja puhdistustehtäviin, jotka eivät ainoastaan varmista huolellista puhdistusta vaan myös lisäävät esteettistä elementtiä ympäristöön. Esimerkiksi valitsemalla huolellisesti puhdistusaineita ja tuomalla tiloihin raikkaita tuoksuja voin luoda miellyttävämmän kokemuksen niin työtovereilleni kuin tilojen käyttäjille.

Luovuuteni heijastuu myös kyvyssäni löytää tehokkaita ratkaisuja ja optimoida työprosesseja. Olen avoin uusille ideoille ja valmis kokeilemaan erilaisia lähestymistapoja varmistaakseni, että tilat ovat paitsi puhtaat myös visuaalisesti houkuttelevat.

Yhdistämällä luovuuteni ja intohimoni puhtauteen uskon voivani tuoda lisäarvoa työpaikalleni. Haluan olla osa tiimiä, joka arvostaa innovatiivisuutta ja joka näkee vessanpöntön kuuraamisen enemmän kuin vain velvollisuutena, vaan mahdollisuutena luoda viihtyisämpi ja inspiroivampi työympäristö kaikille.

Vierailija
34/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kerran että No kun tämä oli ainoa mihin pystyin hakemaan omalla taidolla ja osaamisella, ja se oli totuus:D Näkihän sen papereista jo 

Vierailija
35/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisin työhön niin vastaan koska teillä oli vapaana työpaikka ja olen työtön.

Mitä muuta siihen pitää vastata? En ala kenenkään annelia nuolemaan ja kehumaan jotain firmaa jos kyse on jostain vessanpöntön kuuraamisesta.

Muutenkin on niin huono CV että jos rekrytoija tuon kysyy on hänen oltava todella tyhmä. Haen heille töihin koska ei ole vaihtoehtoja, haloo

Haluan työskennellä vessanpöntön kuuraajana, koska näen sen enemmän kuin pelkkänä tehtävänä - se on intohimoni. Olen omistautunut luomaan puhtaita ja hygieenisiä ympäristöjä, ja uskon, että tämä työ tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden ilmaista tätä intohimoa käytännössä.

Vessanpesu ei ole minulle vain velvollisuus, vaan tapa tuoda esiin huoleni ympäristön puhtauden ja ihmisten viihtyvyyden suhteen. Olen huolellinen ja tarkka työssäni, ja näen jokais

Aivan mahtava! Saanko kopioida tän? Etsin juurikin siivoustöitä ja niihin vaikea laittaa hakemusta 

Vierailija
36/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin kysymykseen suoraan että koska haluan saada rahaa että pääsen muuttamaan. En tullut valituksi jostain syystä, vakituiseen työhön😆 En siis halunnut edes kyseistä työtä koska etsin määräaikaista hommaa, mutta työnhakuvelvollisuus...

Vierailija
37/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on: vittujako se sinulle kuuluu 

Vierailija
38/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka vaikutti kiinnostavalta ja minulle sopivalta? 

Vierailija
39/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo sentään vielä vastattavissa oleva kysymys, toisin kuin vaikka että miksi juuri sinut pitäisi valita.

Vierailija
40/47 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että oli pakko hakee tätä paikka, vaikka tästä ammatista ei ole kokemusta eikä koulutusta, koska minulla ei ole ammattisuojaa, on haettava kaikkea työtä, niin siksi hain tätä työpaikkaa.