Mitä nyt lakkoilijat?
Lakot oli ja meni. Mitään ei tapahtunut. Hallitus ei kaatunut, ja uudistukset jatkuvat suunnitellusti. Mitä nyt lakkoilijat? Joko ay liike aikoo palata neuvottelemaan, vai menikö se mahdollisuus jo? Yleislakosta on turha haaveilla, ja muutenkin liitot vaikuttavat lyödyiltä.
Kommentit (17)
Uutta ja pitkää lakkoa vaan kehiin! Täysillä olen mukana vaikka se haittaakin mun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Koommunisti keräilee voimia
Et tiedä mitä kommunismi on, olet sivistymätön trollipersu
Vierailija kirjoitti:
Uutta ja pitkää lakkoa vaan kehiin! Täysillä olen mukana vaikka se haittaakin mun elämääni.
Ei ole tulossa. Liitot eivät saavuta mitään ja rahat on loppu.
Pakko pitää pieni tauko, kun meidän Lapin bisnekset muuten kärsisivät sesonkiaikana tapahtuvasta lakkoilusta.
- AY miljonääri
PS. Ei ne hallituksen tavoitteet oikeasti niin huonoja ole, päästään mekin eroon saikkuhaukoista ja muista luusereista.
Oliko nämä lakot parasta mihin liitot pystyivät. Kova uho ja huuto, mutta ei mitään tuloksia.
AY pomo ei uskalla kiihottaa lakkoon hiihtolmien aikaan, että jäsenet ei suutu.
Hallitus ei peräänny.
Nyt suunnitellaan vuorolisien poistoa.
Olemma kyllä siihen tyytyväisiä.
Vassarinpaskat häviävät 6-0 hallitukselle. Säälittäviä pikku paskoja jotka luulevat hallituksen taipuvan siksi, että pitävät ylimääräisiä vapaapäiviä.
Kannattaisi hiljalleen liitoilla ja vasemmistolla ymmärtää kuka vie ja kuka vikisee, ennen kuin ovat aiheuttaneet itselleen liian suuria vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Pakko pitää pieni tauko, kun meidän Lapin bisnekset muuten kärsisivät sesonkiaikana tapahtuvasta lakkoilusta.
- AY miljonääri
PS. Ei ne hallituksen tavoitteet oikeasti niin huonoja ole, päästään mekin eroon saikkuhaukoista ja muista luusereista.
Joo siis turha pelätä että saat potkut koska pikkupomon tytär tarvii sun duunin. ei se tätä tule olemaan. Silmät avautuu kun olet yrittäjä ja ymmärrät tehneesi virherekryn.
Olen aina jokaselle tarjonnut määräaikasta pestiä, millä tahansa verukkeella, ja kertonut että tän jälkeen tarjolla vakiduunia jos tykkäät duunista ja duunikavereista, ja sama toisinpäin.
Lehdessä on, että on tulossa lama. Ihmiset ei osta mitään.
Eikö hyvätuloiset nyt sitten ostakaan mitään?
Yrityksiä menee nyt koko ajan konkurssiin.
Olisiko kannattanutpysyä siellä neuvottelupöydässä? Nyt lopputuloksena pettymys jäsenistölle kun mitään ei saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi hiljalleen liitoilla ja vasemmistolla ymmärtää kuka vie ja kuka vikisee, ennen kuin ovat aiheuttaneet itselleen liian suuria vahinkoja.
Nuolaisit ennen kuin tipahti. Uusia lakkoja tulee aivan varmasti. Yleislakkokin on ihan mahdollinen.
Ei kai siinä mitään muuta kuin kulutus minimiin. Siinähän hallitus sitten ihmettelee kun raha ei liiku.
Lakkoja tulee vielä, siitä olen aivan satavarma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni olen ymmärtänyt esim. SAK Jarkko Elorannan puheista että hyväksyvät nyt tosiasioita, Elorantakin sanoi A-studiossa että seuraavissa vaaleissa sitten äänestetään, niin kuin sen pitääkin mennä. Vaalit on taas 3 vuoden päästä ja siellä voi lakkoilijat äänestää hallitusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka kauan lakkoilu haittaa sun elämää, kun Suomen taloutta ajetaan alas! Kauan. Varmasti se tuo lisää leikkaustarpeita työttömiltä sekä työntekijöiltä, lapsiperheiltä ja vanhuksilta. Ketä te siitä syytätte, taas hallitusta. Mutta syy on tässä kohti lakkoilijoiden,AY-liikkeen ja heitä komppaavan vasemmiston. Saavat lapsenne kokea toisenlaisen, köyhän Suomen, jossa ei subjektiivista oikeutta lapsilisiin, ei subjektiivista oikeutta päivähoitoon, ei ilmaista koulutusta, materiaaleista täytyy maksaa, kuten ennen piti jne. Tätäkö te haluatte?
Koommunisti keräilee voimia