Mitä mieltä olette miehestä, joka käyttää body lotioneja ja kasvorasvoja?
Kommentit (39)
Jee, hienoa. Olen tänne aiemmin kirjoittanutkin kuinka miehet näyttää usein ikäistään vanhemmilta jo suht nuorina, koska eivät huolehdi ihon kosteutuksesta/aurinkosuojasta jne.
On tuo huomattavasti enemmän mies kuin neuroottinen homofoobikko joka hilseilee ja haisee paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen arvaa, mihin mies sitä lotionia käyttää. Kovin pientä osaa ihostaan rasvaa, mutta rasvaakin sitten sitäkin innokkaammin!
Ihan hyväksyttävää tuokin käyttö.
Kuulostaa kaverilta joka juoksee puistoissa pippeli tanassa miesten perässä.
Siis en nyt ymmärrä kysymystä. Miksi miehen iho ei tarvitsisi huolenpitoa siinä missä naistenkin? Yhtä lailla esim. se miehen iho saattaa kiristää ja kuivua, joten tottakai voiteen käyttö on varsin loogista. Mielestäni pikemmin typerää olla käyttämättä.
On se kumma, jos mies yrittää huolehtia itsestään, ja siitä seuraa, että nainen, jolle asia ei millään tavalla kuulu, alkaa ilkkua. Myrkyllistä feminiinisyyttä tämä ketju täynnä.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, jos mies yrittää huolehtia itsestään, ja siitä seuraa, että nainen, jolle asia ei millään tavalla kuulu, alkaa ilkkua. Myrkyllistä feminiinisyyttä tämä ketju täynnä.
Miksi ajattelet aloittajan olevan nainen. Lisäksi monissa kommenteissa kannatetaan miesten ihonhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet aloittajan olevan nainen. Lisäksi monissa kommenteissa kannatetaan miesten ihonhoitoa.
Eiköhän tässä ole sekä aloittaja, ilkkuja ja kommentin kirjoittanut jälleen kerran yksi ja sama tyyppi, jota kukaan ei luule naiseksi.
Kyllä minun mieheni käyttää kasvovoidetta siinä missä minäkin. Ja käsirasvaa. Joskus on naamiokin kasvoilla. Vartalovoiteen ja silmänympärysvoiteen kyllä skippaa. Samalla tavoin se miehenkin iho tarvitsee kosteutusta, etenkin talvella. Omituisia kommentteja täällä asiaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen arvaa, mihin mies sitä lotionia käyttää. Kovin pientä osaa ihostaan rasvaa, mutta rasvaakin sitten sitäkin innokkaammin!
Ihan hyväksyttävää tuokin käyttö.
Mutta ei siitä keksijalan rasvaajasta välttämättä pitkäksi ajaksi löydy naisen tyydyttäjää, jos mies purkaakin paineet itse aina yksin.
No mulla nyt menee niin että tuntemistani monista ja monenikäisistä miehistä vain yksi käyttää kaikenlaista miesten kosmetiikkaa ja hän on kyllä homo.
En silti väitä että siinä on syy ja seuraus kohillaan. Sanon vain yhden empiirisen faktan. Tykkäätte tai ette.
Eipä se kaikkein keskimääräisin heterojamppa kovasti viihdy peilin edessä puunaamassa ihoa tai hiuksia, vaikka vois olla ilokin näin heteronaisen silmälle.
Mulle itselleni koko asia on ihan yksi lysti. Tai enemmän siihen suuntaan että kyllähän kenen tahansa on hyvä hoitaa ihoa jos on ongelmaa.
Voih kumpa minunkin mies rasvaisi joskus itseään. Nyt se ramppaa suihkussa koko ajan ja iho kuivuu ja hän raapii itsensä naarmulle ja valittaa että kutittaa.
Jaa-a, minun kuusikymppinen mieheni käyttää kasvovoidetta parranajon jälkeen. Kroppaakin rasvaa aina kun se tuntuu kuivalta. Viimeksi ostin hänelle silmänympärysvoiteen kun sanoi silmien alusen ihon tuntuvan kuivalta.
40v oltu yhdessä joten uskallan melko varmasti sanoa että hetero on.
Ja minä ajattelen että ihoaan hoitava mies on järkevä.
Minun mieheni käyttää nykyään kosteusvoidetta ihan itse kiltisti talvella, koska muuten iho kuivuu ja kutisee. Ennen sain aina olla sanomassa. Saunan jälkeen antaa minun rasvata naamansakin, muttei itse sitä tee. Ostin hänelle oman niveankin. Ihan on hetero. En kyllä ymmärrä miten tyhmyys ja raavitut koivet tekevät miehestä miehen. Luulin, että sukupuoli määräytyy muilla perusteilla.
Idioottihommaa ihan sukupuolesta riippumatta.