Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä, joka käyttää body lotioneja ja kasvorasvoja?

Vierailija
27.02.2024 |

Voiko tuollaista sanoa mieheksi ollenkaan?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottihommaa ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
22/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hienoa. Olen tänne aiemmin kirjoittanutkin  kuinka miehet näyttää usein ikäistään vanhemmilta jo suht nuorina, koska eivät huolehdi ihon kosteutuksesta/aurinkosuojasta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo huomattavasti enemmän mies kuin neuroottinen homofoobikko joka hilseilee ja haisee paskalta.

Vierailija
24/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen arvaa, mihin mies sitä lotionia käyttää. Kovin pientä osaa ihostaan rasvaa, mutta rasvaakin sitten sitäkin innokkaammin!

Ihan hyväksyttävää tuokin käyttö. 

Vierailija
25/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kaverilta joka juoksee puistoissa pippeli tanassa miesten perässä.

Vierailija
26/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nimi Pekka?

Vierailija
27/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en nyt ymmärrä kysymystä. Miksi miehen iho ei tarvitsisi huolenpitoa siinä missä naistenkin? Yhtä lailla esim. se miehen iho saattaa kiristää ja kuivua, joten tottakai voiteen käyttö on varsin loogista. Mielestäni pikemmin typerää olla käyttämättä.

Vierailija
28/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, jos mies yrittää huolehtia itsestään, ja siitä seuraa, että nainen, jolle asia ei millään tavalla kuulu, alkaa ilkkua. Myrkyllistä feminiinisyyttä tämä ketju täynnä.

Vierailija
29/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, jos mies yrittää huolehtia itsestään, ja siitä seuraa, että nainen, jolle asia ei millään tavalla kuulu, alkaa ilkkua. Myrkyllistä feminiinisyyttä tämä ketju täynnä.

Miksi ajattelet aloittajan olevan nainen. Lisäksi monissa kommenteissa kannatetaan miesten ihonhoitoa.

Vierailija
30/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet aloittajan olevan nainen. Lisäksi monissa kommenteissa kannatetaan miesten ihonhoitoa.

Eiköhän tässä ole sekä aloittaja, ilkkuja ja kommentin kirjoittanut jälleen kerran yksi ja sama tyyppi, jota kukaan ei luule naiseksi. 

Vierailija
31/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni käyttää kasvovoidetta siinä missä minäkin. Ja käsirasvaa. Joskus on naamiokin kasvoilla. Vartalovoiteen ja silmänympärysvoiteen kyllä skippaa. Samalla tavoin se miehenkin iho tarvitsee kosteutusta, etenkin talvella. Omituisia kommentteja täällä asiaan liittyen.

Vierailija
32/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prkl

Vierailija
33/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen arvaa, mihin mies sitä lotionia käyttää. Kovin pientä osaa ihostaan rasvaa, mutta rasvaakin sitten sitäkin innokkaammin!

Ihan hyväksyttävää tuokin käyttö. 

Mutta ei siitä keksijalan rasvaajasta välttämättä pitkäksi ajaksi löydy naisen tyydyttäjää, jos mies purkaakin paineet itse aina yksin.

Vierailija
34/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla nyt menee niin että tuntemistani monista ja monenikäisistä miehistä vain yksi käyttää kaikenlaista miesten kosmetiikkaa ja hän on kyllä homo.

En silti väitä että siinä on syy ja seuraus kohillaan. Sanon vain yhden empiirisen faktan. Tykkäätte tai ette.

Eipä se kaikkein keskimääräisin heterojamppa kovasti viihdy peilin edessä puunaamassa ihoa tai hiuksia, vaikka vois olla ilokin näin heteronaisen silmälle.

Mulle itselleni koko asia on ihan yksi lysti. Tai enemmän siihen suuntaan että kyllähän kenen tahansa on hyvä hoitaa ihoa jos on ongelmaa.

Vierailija
35/39 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih kumpa minunkin mies rasvaisi joskus itseään. Nyt se ramppaa suihkussa koko ajan ja iho kuivuu ja hän raapii itsensä naarmulle ja valittaa että kutittaa.

Vierailija
36/39 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
37/39 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, minun kuusikymppinen mieheni käyttää kasvovoidetta parranajon jälkeen. Kroppaakin rasvaa aina kun se tuntuu kuivalta. Viimeksi ostin hänelle silmänympärysvoiteen kun sanoi silmien alusen ihon tuntuvan kuivalta.

40v oltu yhdessä joten uskallan melko varmasti sanoa että hetero on.

Ja minä ajattelen että ihoaan hoitava mies on järkevä.

Vierailija
38/39 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käyttää nykyään kosteusvoidetta ihan itse kiltisti talvella, koska muuten iho kuivuu ja kutisee. Ennen sain aina olla sanomassa. Saunan jälkeen antaa minun rasvata naamansakin, muttei itse sitä tee. Ostin hänelle oman niveankin. Ihan on hetero. En kyllä ymmärrä miten tyhmyys ja raavitut koivet tekevät miehestä miehen. Luulin, että sukupuoli määräytyy muilla perusteilla.

Vierailija
39/39 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.