^*^HAAVEILIJAT VIIKKO 3^*^
Kommentit (20)
Koulusta vähän aika sitten kotiuduin ja heti tietysti tänne ;) En kyllä sais pitkäksi aikaa jäähä tänne lueskelemaan kun on huomenna tentti ja perjantaina myös.
KP: Mukavaa, että olet hyvällä tuulella. Onko sulla ihan joku erityinen syy miks oot hyvällä tuulella vai muutenko vaan hymyilyttää? Kevättä kohtihan tässä jo mennään niin jospa tässä pikku hiljaa taas piristyis itsekin :)
Viime yönä olikin vihdoin satanut tänne Itä-Suomeenkin lunta, harmi vaan kun joutui koko valoisan ajan olemaan koulussa sisällä. Mies ehotteli et mentäs ens viikonloppuna laskettelemaan, mut saa nyt nähä kun musta vähän tuntuu ettei oo vielä kovin montaa rinnettä auki tällä lumi määrällä.
Kinttunen:
Mitäpäs kuuluu? Jokos se miehes tällä viikolla joutuu lähtemään sinne ulkomaille? Kovasti voimia lähettelen sulle, että jaksasit erossa olon helpommin!
Nyt pitää lähtee lukemaan niihin tentteihin.
moi. Ilmotan olevani paikalla, vaikkakaan en juuri ole jaksanut kirjotella. Yritän tunkea vauvahaaveita vähän taka-alalle, etten koko aikaa vinkuis mieheltä lupaa. :)
-p
Tansem, töissä työnohjauksessa sain hyvää palautetta ja se sai hymyn huulille.. Mutta muutenkin olen ollut todella hyvällä tuulella viimeisen viikon..
KP
Paikalla ollaan, pikaseen kirjotan tässä. :)
Tansem, onneksi ei vielä tällä viikolla lähde vaan esn viikon keskiviikkona.. :( Tällä viikolla sillä on vielä torstaihin saakka töitä, mikä on vähän pyllystä. Kyllä tämä tästä, maaliskuussa ekat lomat! :)
Tämä olisi kai mulle sopivin pino, jos vaan saa mukaan liittyä. :)
Olen 31-v ja minulla on 1½-vuotias tyttö. Vauvakuume on korkealla. Viime syksynä pitikin jo yrityksen alkaa, mutta sitten sairastuin ja jouduin sairaslomalle. Ja vauvahaaveet pitikin sitten siirtää eteenpäin. Varovaisesti jo toivon, että josko keväällä (huhti-toukokuussa?) voisi yrityksen aloittaa. Mieskin pikkuisen jo kuumeilee kakkosta.
Tämä Haaveilijoiden pino tuntuisi sopivalta paikalta kuumeilla, kun ei vielä ole aktiivinen yritys käynnissä. Täällä Vauva-sivuilla tulee kuitenkin pyörittyä kuumettaan lieventämässä (?)...
Mukavaa tiistain jatkoa!
T. Sanjuska
Vaikken ole ehtinyt sen ekan kerran jälkeen kirjottelemaankaan. Kuume korkealla, viikonloppuna kävin itseni kanssa henkistä taistoa; töihin/vauva/töihin/vauva... Ja vauva voitti, tietenkin!!! ;) Päätettiin nyt hetkinen kuulostella olotilaa ja fiilistä, ja kun siltä tuntuu, jättää ehkäisy pois. Yritetään tällä kertaa olla yrittämättä, kuopusta nimittäin tekemällä tehtiin puoli vuotta ennen ku tärppäs, ja se oli pitkä aika se. (esikoinen sen sijaan nappas heti ekasta kierrosta...) Eli vaikka alunperin suunnitelmissa oli siirrellä vauvahaaveita syksymmälle, voi olla, että ehkäisy tippu pois jo aiemmin... :) Katsotaan nyt.
Läskinhaihdutus-urakkakin on ihan hyvässä vauhdissa, nyt miinuskiloja jo 15. :) Mielellään kyllä hiukan hoikempi vielä olisin, kun vauvaa aletaan yrittää.. (vaikka eihän meiän pitäny yrittää... ;))
Nojoo, jaaritteluksi meinaa taas mennä. Mukavaa tiistain jatkoa haaveilija-porukalle!!!
PJS
vielä. En oo kauheesti jaksanut vierailla sivustolla viime aikoina, eikä tässä kylläkään ole mitään kummempaa edes ehtinyt tapahtua.
Joulukuussa oli taas pitkä kierto ja se täti tuli kyläilemään niin kuin vähän oottelinkin. Nyt piinaillaan taasen tämä viikko ja näitten pitkien kiertojen takia varmasti vielä ensi viikkokin:) Tätiä veikkaan taasen tulevaks, vaikkakin ovis oli tällä kertaa niin erilainen kun aiemmin ja puolentoista vuoden kahvittomuuden jälkeen on taas alkanut tekemään mieli kahvia:) On saatava edes se kupillinen päivässä;)
-lappanen-
Täällä odotellaan kanssa mieheltä lupaa ja sellainen on alustavasti luvattu loppu vuoteen. Meillä on häät kesällä eli ei ennen sitä tuskin lupalappuja lentele :) odottavan aika on vaan kovin pitkä! Jospa täältä saisin jonkin sortin tukea tuskilleni!
-muhku
Kävin laittamassa tiedot esittelylistalle. Mitä kuuluu haaveilijoille näin keskiviikkona?
Mulla on aikaa pörrätä täällä vauvasivuilla, kun sairaslomalla olen. En sitten tiedä lievittääkö tämä yhtään vauvakuumetta vai lisääkö vaan?? :) Joka päivä on pakko avata kone ja kurkistella tänne. Pitkään olinkin niin, etten kirjoitellut mihinkään, lueskelin vaan. Mutta nyt tuntuu, et pitää välillä purkaa kuumettaan tänne. Miehellekään ei jaksa jauhaa vauvakuumeestaan koko aikaa. Noihin kuukausipinoihin en viitsi liittyä, kun ei vielä ole aktiivinen yritys alkanut. Ehkä sitten kun joskus siirtyy odotuspuolelle, tulee liityttyä la:n mukaiseen porukkaan. Mutta täällä kuumeilupuolella voisin pysytellä tässä haaveilija-porukassa.
Millainen sää on ulkona? Täällä Kanta-Hämeessä näyttäis olevan ihan kiva sää. Aurinko paistaa, ei tuule ja mittari näyttää + 1,4 astetta. Lunta on vähän maassa, onneksi ei ihan kaikki sulanut pois.
Mukavaa keskiviikon jatkoa teille!
T. Sanjuska
Laihdutusprojekti senkun jatkuu ja hyvin jatkuukin: toisen viikon saldo -1,2 kg!!!!! Nyt siis kokonaisuudessaan -4,2 kg. Eka tavoite oli toukokuun loppuun mennessä - 10 kg ja nyt tuntuu siltä että tuo on hyvinkin saavutettavissa. Tsemppiä muillekin saman asian kanssa painiville!
Kävin eilen " vuosihuollossa" gynellä, kaikki ok. Keskustelua oli hormonikierukasta kun on niin hurjan runsaat vuodot. En oikein osaa päättää mitä tekisin, onkos täällä kellään kokemuksia tuosta kierukasta? Mulla siis on se tilanne että yritys alkaa aikaisintaan reilun vuoden päästä, katsotaan nyt mikä fiilis silloin on. Nyt kun muksut alkaa olla jo ihanan isoja ( kohta 6 v. ja 3 v. ) niin ehkäpä sitä taas jaksaisi niitä yövalvomisia.... :-)
Muuten elämä rullailee samoja, ehkä tylsiäkin, uria. Lasten kanssa kotona olen ja rutiineja pyöritän. Tavallaan ihanaa kun ei ole mitään aamukiireitä hoitoruljansseineen mutta vaihtelu olisi mukavaa.
Hyvää viikkoa kaikille ja tervetuloa kaikille uusille!!
Täällä ollaan kovasti innostuttu laihtumaan kun tuohon lihotukseen en ole vielä lupaa saanut :) Vaakaa en omaa ja toisaalta pyrin lähinnä kiinteytymään ja parit makkarat poistamaan, eli varsinaista pudotusta ei ole tiedossa. Keli olisi mitä mainion, mutta jotenkin nyt vaan ei ole " sitä" fiilistä ja yritän olla tekemättä tästä pakko pullaa. Kuinkas muut olette muuttaneet elämäntyyliä? Itse luotan kevyempään ruokavalioon, töihin kulkeutumiseen muutenkuin autolla *haaveilee myös tästä* ja veden juonnin lisäämiseen.
Toinen mieltäni askarruttava asia on että kuinka ihmeessä te muut pystytte olemaan hiljaa vauva asiasta??? Tuntuu että omasta suusta tulisi ihan kokoajan selitystä ko. asiasta tai sitten haluan mielipidettä toiseen asiaan.
Muodokas muhku
Ehti vauvakuume tipahtaa jo alilämmön puolelle, kun hoivailin tuttavan vastasyntynyttä. Muistin, etten ole mikään vauvaihminen :D Lapsen minä tahtoisinkin... Köyhän on itse tehtävä, kun adoptioon ei ole varaa, joten valmista lasta ei tule. ;-)
Nyt olen kuitenkin palannut ruotuun ja ajatus neljännestä nyytistä polttelee kovasti. Sen verran asiassa on miehen kanssa edistytty, että kun heinäkuulla on e-resepti katkolla, niin asiasta käydään " viimeinen keskustelu" . Sen verran raastavaa tämä yksinään haaveilu on, että täytyy sille tehdä loppu jonain päivänä. Meillä siis mies on kovasti vastaan, vaikka hänellä tosiaan on vasta yksi lapsi. Pelkää raukka, ettei toista kertaa pääse yhtä helpolla.
Painonpudotus on menossa täälläkin, nyt tosin aika tappotahtia, sillä pahamaineinen noro-virus on rantautunut meidän pesään. Valitettavasti se kadonnut elopaino on silkkaa nestettä ja tulee vielä takaisin...
En ole pitkään aikaan käynyt kirjoittelemassa, kun ei tuolla saralla oikein ole mitään uutta. Kolmosen haluan, mutta en nyt, mies säikäytti ihan jumalattomasti eilen, kun totesin, että pitää hakea pillerit, niin tämä kysyi onko ne ihan välttämättömät...TOtesin, että juu HYVIN pakolliset...Miehen ilmeisesti pitäisi kirjoitella täällä, eikä minun, kun meillä on vaimon käännytys menossa...
Olen vaan koko ajan elänyt niin, että -08 heitettäisiin pillerit nurkkaan, niin kerkeäsin olla töissä välillä.
Kiva KP kun mieli on parempi ja kiva kun on ihmiset käyneet kirjoittelemassa ja tervetuloa uusille.
Muhkuko se kyseli, että miten osaa olla hiljaa vauvakuumeesta, minun ylläolevasta tekstista voi hyvin arvata, että minä osaan olla hiljaa oikein hyvin, silti sydämmessä pieni kaipuu on, jos vielä (ainakin) yksi vauva...Nyt kun kuopuskin alkaa lähennellä 2 vuoden ikää, nyyhh...
Mareila
Mitäpä tänne kuuluu?
Tohon miten osaa olla hiljaa vauvakuumeasiasta niin mä oon kertonut lähimmille kavereilleni, et haluaisin lapsia, mut muuten aika harvoin tulee puheeksi. Toki mä miehelleni selitän asiasta. ;)
Täällä lähtö lähenee..6 päivää.. :' (
Kylläpäs oli rasittavat ja väsyttävät kaksi viikkoa koulua! Nyt loppui se labrakurssi ja on koulua taas vaan muutama tunti päivässä. Oon kyllä ollut tosi väsynyt, enkä oo sen takia tännekään saanut kirjoteltus. Viime yönä nukuin kaksitoista tuntia ja nyt alkaa taas väsyttää, mistä lie tämmöinen väsymys...
Tervetuloa kaikille uusille mukaan. Kiva saada lisää porukkaa mukaan :) Päivitin tuon meidän esittelylistankin niin nyt pitäis olla kaikkien uusien tiedot siinäkin.
Menkat tekee taas tuloaan, ja samalla masentaa... Kerkesin taas jo toivoa et jospa ois " vahinko" käynyt (uusille siis tiedoksi et meillä on keskeytetty yhdyntä " ehkäisynä" , niin siks aina toivon vahinkoa) kun nuo mulle tyypilliset tuhruttelut tuli muutaman päivän myöhässä. Mutta eilenhän se tuhruttelu taas alkoi, tänään siis 27/26, mutta tuntuu nyt sen verta usein heittäneen tuo kierto, että pitäs varmaan merkata jo 27/26-28.
Nyt taidan lähteä iltakahvin keittoon ja pian varmaan jo nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!
kuten ounastelinkin eli menkat alko eilen, ei siis tarvinnu sen pitempään piinailla ollako vaiko eikö olla raskaana. Vaikka niitä enimmäkseen oottelinkin niin silti kyllä harmittaa kun pientä apinaa, ettei vieläkään tärpänny. Kaiken lisäks, isäntä ilmotti eilen että hällä olis koulutusta toisella paikkakunnalla pari päivää ja tietenkin just sillon kun mulla pitäis seuraava ovis sitten olla:( Joten ei taida meidän perhe ehtiä tämän vuoden puolella kasvamaan...
-lappanen-
lappanen:
No voihan harmi et ne menkat löys sinnekin :( Ois kiva saada tähänkin pinoon ees yks plussa. No mutta ehkä sitten ens kerralla kunhan pääsette oikeaan aikaan yrittämään. Tsemppiä!
Mulla ei oo menkat vieläkään alkanu kunnolla, tuhrua vaan tulee... mutta eipä ne vielä oo oikeestaan kunnolla myöhässäkään, os kattoo tuon pitemmän kierron mukaan, nyt siis 28/26-28 (yleensä 26).
Täällä satoi eilen ihan hirveesti lunta ja nyt onkin ihan talvinen näkymä tuolla ulkona, ihanaa! Viikonlopuks onkin luvattu ihan kovaa pakkasta tänne Itä-Suomeen päin.
Pitää lähtee suunnittelemaan jotain syötävää, kun äsken kannoin kaupasta selkä vääränä ruokaa...
Missäs kaikki on viikonlopun vietossa, kun ei oo kukaan joutanut kirjottelemaan?
Mulla alkoi sitten ne menkat eilen niin kuin vähän odottelinkin :( Miehen kanssa on taas ollut riitaa...että ei kovin hyvin mee täällä :( Toivottavasti teillä muilla menee paremmin.
Tulkaahan kirjottelemaan!
ilmoittautuu olevansa paikalla.. PITKÄSTÄ aikaa todella hyvällä tuulella..
KP