Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~KUTUT lauantailypsylle~~~~

07.01.2006 |

Laitetaas pinoa alkuun,kun ei vielä näy moista.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heräsin just. Ja yhä vois jatkaa unta,mutta kun mies lähti töihin ja lapset ylhäällä,ni pakkohan se oli vääntää itsensä ylös. Karmaisee ajatuskin ensviikosta,kun pitää taas aloittaa se " aikainen" herääminen,kun poika lähtee kouluun. Vaikka tyhmäähän tää on valittaa,kun teistä moni joutuu herään vielä aiemmin töihin. *koittaa nuhdella itseään ja palauttaa ruotuun*

Josko se Nekun pahoinvointi liittys ovikseen tai siihen kiinnittymisjutskaan,nyt kun omia tuntemuksia noilta ajoilta oon lueskellut,niin just oviksen aikoihin oli tosi usein äklö olo. Ja nyt taas ei mitään. Mutta vielä sekin kerkiää,kunhan tässä viikot hiukan karttuu... :/

Meillä on mysteeri. Se liittyy eskarilaisen hampaaseen. Ja vielä rautahampaaseen. Tai siihen,että sitä EI enää ole!!! Ja siinä on ollut puolen hampaan kokoinen alku vielä joulunaikaan. Ja nyt ei mitään. Huomasin sen tprstai-illalla,kun tarkastin,oliko poika pessyt hyvin hampaansa. Jouluvälipäivät on mennyt kuin sumussa Eetun vuoksi ja iskä huolehti noi hampaat eikä se oo osannut aatella,että olis jotain vialla. Poika pelästy ihan hirveästi,kun tietysti ite oikein hätkähdin,et missä sun hammas on? Reppana alko itkeä ja kysy,että onko tämmöstä tapahtunut koskaan kellekään täällä Suomes. Koitin vakuuttaa,että varmasti on. Eihän se olis nukkunut ollenkaan,kun olis sitä surrut. Mutta mää oon nyt ihan kuutamolla,että miten se on voinut lähteä niin ettei me olla sitä huomattu. En tajua en. Ja voitte arvata,että olen soimannut itseäni,kun en ole jaksanut niitä hampaita tarkistella. Vaikka mitä se enää hyödyttää. Onneks se on kummiskin alahampaita eikä siihen kiinnitä huomiota muuten kuin silloin kun suu on ihan auki. Ehkä siihen tekohammas sit laitetaan,kun nuo muut rautahampaat on ekaks vaihtuneet. Maanantainahan se sit selviää,kun hammaslääkäri taas vastaa puhelimeen.

Sorry nyt tää vuodatus,mutta kun tätä on toista vuorokautta pähkäillyt,niin alkaa päässä kohta pimahtaa.

Vierailija
2/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin kipitin aamuksi ja tulipas aamulla reippailtua bussipysäkillekin kun laiskamies ei jaksanu herätä mua viemään-->tarttee autoa tänään... Mutta kyllä kummasti piristää kun vähän ulkoilee!! et ei paha juttu ollenkaa.Pitäs ehkä enemmänkin jaksaa harrastaa!!

Aamulla tosin mahaa nippaili kun kiiruhdin bussille: onkohan ne sitten suppareita vai vaan jotain nippailuja? vaarallista vai ei vaarallista... hitto kun ei tiedä enkä mihkää ala kyllä soittelee kun ei oo kun pikkunipsuja... Eihän ne näillä viikoilla mitään mahda kuitenkaan!

HÖNTTÄ: ompas kummallinen hammaskatoaminen: ettei sitten vois olla jotain maitohampaan alkuja viel kuitenkin??? kun kaverin pojalle tuli uus hammas joka irtos... ja sitten vasta kasvo se rautahammas... Toivotaan että hammaslääkäri osaa selventää asiaa maanantaina... Älä siellä vielä liikaa stressaa!!

TALVIKIN vauvantuoksuisia kirjotuksia on niin ihana lukea kyllä!! :) kummasti ne ihan viikossa unohtuu ne odotusajan ahdistukset kun saa sen pikkasen syliin!!!!! nautihan pienestä neitosesta ja isommista tietty myös!!!!! :)

FEDERICA: ihanaa on kyllä lukea noista luxux juhlista... outoa aatella että toisille ne on ihan arkipäivää ja ite ei ees meinaa koskaa päästä minnee iltapukujuhliin!!!! Meillä on mies kanssa ihan autohullu... se varmaan asuiskin autokaupassa jos vois... Nyt sillä on suunnitteilla hallin rakennus kun sen nykyinen talli on liian pieni autojen säilytykseen... Kun siellä pitäs säilöä ja viel päästä putsaa ja puunaa niitä pelejä.... Meillä on siis varmaan kohta 200 neliötä hallia ja 57neliöä kotia :( (sanoin kyllä et jos rakentaa niin tontti pitää olla niin iso että se omakotitalo mahtuu vierelle.....)

Mut joo eipä tähän lauantaiaamuun muuta kummaa... Onneks tänään ilta vapaata töistä....

Miitsu rv 17+0!!!!!!!! :)))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Lohdutti kummasti sun viestis,jospa siinä kävis yhtä onnellisesti kuin sun kaverin lapsellakin! Mies kyllä sanokin,että hampaas on täytynyt olla joku vika ei se muuten voi noin vain irrota ilman että sen heilumista olis eka ihmetelty.Kun onhan niissä aikas hirveet juuretkin,ainakin noissa maitohampaissa,nehän heiluu viikko tolkulla ennenku lopulta irtoavat. Ja jos poika olis sen johonkin lyönyt,niin varmasti olis tullut vertakin ja sen poika olis kyllä heti kertonut,koska pienikin veren näkeminen saa siinä aikaan pakokauhun. No,mutta olipa ihana kuulla,että tosiaan tämmöisiä outoja jutskia sattuu muuallakin!

Vierailija
4/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas nukuttua suht hyvin , miinuksena kamala painajainen :/

-> Olin jossain konsertissa JoHellen ja entisen koulukaverini kanssa. Kiipesimme rappusia ylös ja ylös jotta päästäisiin sinne saliin mis esiintyminen on. Mä eksyin jonnekin käytävälle joka olikin sairaala. Siellä sitte oli kummitytön äiti ja joku muu tuttu mun vierellä. Kolmas tuttu tuli ja kysyi et: no, kumpi tuli? Johon minä ihan hölmönä : miten niin kumpi?

Kyse oli siis vauvasta ja mä en ees tienny et olin jo synnyttäny. Kummitytön äiti sanoi: et tyttö tuli ja mä myhäilin tyytyväisenä siihen asti kun tajusin etten ollut koko vauvaa edes vielä nähnyt.. Kiirehdin loputtomiin hoitajaa etsien et saisin vauvani rinnalle koska imetys pitää aloittaa heti. Hoitaja sanoi et:koska olin hylänny vauvani lähtemällä konserttiin niin se laitetaan hoitoon 12.4 ja sitte saan sitä kautta yrittää nähdä lapseni. Hoitaja selvensi sen verran et kyseessä oli poika-vauva.

Huusin tuskaisena apua kun en edes kyennyt muistamaan koko synnytystä, että jotain oli tapahtunut synnytyksen aikana, en muuten olisi jättänyt lastani jos oisin tiennyt sen jo saaneeni. Ylilääkärikin tuli luokseni ja totesi että pojan on parempi mennä enisn hoitoon ja katsoa sitte saanko sen josku... HUH!!!

Uni oli niin ahdistava et väkisin itteni herätin ettei uni vaan jatkuisi :(

Kaikkea sitä sitte näkee...

Nekku, sullahan on ollut aina kierroissa sitä pahoinvointia. Jospa ne ei liity mitenkään erikseen menkkoihin vaan ihan yleisesti hormonitoimintaan. Olen lukenu useammastakin lähteestä et naisen kierrossa olevia hormonalisia nousuja ja laskuja seuraa joskus pahoinvointi. Ja ne hormonitasothan vaihtelee kierroissa. Ja sul niitä on tuntunut olevan aika usein viimisen vuoden aikana... Eli liittyy varmaan siihen ovikseen tai ko. hormonin laksuun. Tai sitten puhtaasti paljon liikkeellä olevaan vatsatautiin.

Hönttä, mä luulen kans et se hampaan alku ei ollut rautahammas vielä vaan maitohampaasta jää joskus toinen maitohampaan " alku" ja se on tökö ja tipahtaa pois kunnes rautahammas tulee viimeisenä.

Tarkistin isältä (hammaslääkäri) ja tuumasi näin. Tai ei ainakan kovin helpolla uskonut sen olleen rautahammas.. Hänen mukaan rautahammas on jo niin tiukassa kiinni leukaluussa juurineen jne.

Tuo Miitsun tutullekin tapahtunut on kuulemma yleisempää..

Leanna matkalla alpeille, ihanaa.

Talvikki nuuskuttaa tyttöönsä, ihanaa :)

Emmasanna, tuli mieleen ku jotkut on kysynykkin jo pari kertaa, mut en ole bongannut vastausta -> saitko imetystä alkamaan vaikeasta alusta vai menikö se kokonana mönkään?

Tuli mieleen ku mähän menetin maidon pojan kohdalla kolarin takia...

Ja tuo tuli mieleen tois iltana kun mies laittoi niitä kotivideoita esiin ja siel oli kolariautosta videokuvaa jne jne.

Mutta itse ekaa kertaa aleihin suuntaan tieni, jospa löytyis joku mammavaate itelle tämän jättivatsan verhoiluksi ;D

Marieela ja Paapero 15++, joka illalla äidin mieliksi taas liikuskeli tuttuun tapaansa, sängyssä maatessani =))

Vierailija
5/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Hönttä[/b] - Eiköhän tuo hammas-episodi vielä selviä ;) Hassu tapaus kylläkin!

[b]Marieela[/b] - Niin mä aattelinkin et johtus ihan vaan niistä hormoneista - ja oviksen aikoihinhan se hormonitaso muuttuu (samoin menkkojen aikana)?! - TIEDÄN kyllä itsekkin et tällästä kuvotusta on ollut

lähes

joka kierrossa - MUTTA aina se on liittynyt menkkojen alkamiseen. Eihän tässä nyt ole kyse mistään kuoleman vakavasti asiasta ;) Kunhan vaan ittekseni sitä eilen pohdin..

Ja se on sinänsä inhottava vaiva - kun tuntuu ettei sit iltasin saa mitään aikseks jne. Menee ihan makoiluks :(

Tänään on kyllä jo pakko siivota!! Joten käyn hakee vielä yhden kanamunan (aamupalaa syön) ja sit pölyille kyytiä :)

Vierailija
6/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä: Voi ei tuota hammas juttua! REppana. Toivottavasti selviää tuo mysteeri! Joskus oon kuullut, että joillekkin tulee kahdet maitohampaat. Että onhan sitä maailmassa hulumpaakin tapahtunut, joten voisko olla tämmönen " luonnon oikku" ? Marieelahan oli vissiin samaa mieltä.

TAlvikilla oli kyllä ihana tyttönen :) Voikun voisin nuuhkia :)

Tänään pitäs vissiin äänestää... Toivottavasti selviä jo eka kerralla. Jokos olette äänestäneet? Vai äänestättekö yleensäkkään? Itse kyllä äänestan joka kerta ja lähes kaikissa mahdollisissa asioissa. Jotenkin kannatan sitä vanhaa fraasia " jos et äänestä, et voi valittaa" . Vaikka toisinaan tuntuu, että mitäpä väliä sillä omalla äänellä on, mutta silti kipitän vaaliuurnille joka kerta yhtä uskollisesti. Itsellä on nyt ehdokas ihan täysin selvä ja ukolla myös. Ja jälleen ollaan vastakkain :DDDDDD Nyt menneet vaalit aika kivuttomasti kun ei olla yhtän intetty. Kjorkeintaan jotain ystävällis mielisesti nakeltu :) Meillähän on jotenkin niin, että minä olen " puneinen viherpipertäjä ja yhteiskunnan jarru" ja ukko on " itsekäs porvari sika joka" . :) Vitsiähän nämä siis vaan on kun ajatellaan tietyistä asioista ihan erilailla. TAidetaan olla tässä mielessä aika omituinen pari kun tuntuu, että kaikki muut on siippansa kanssa samaa mieltä näistä asioista. Joku joskus kysynytkin, että miten voin olla ukkoni kanssa kun ajatellaan noin erilailla. Ja minähän vastaan, että vallan mainiosti, eipähän ole tylsää kotona :)

Täällä ne saakelin oireilut jatkuu! Alkaa jo hermot mennä. Taidan uhastakin odottaa tuokokuuhun ja vasta sitten varata ajan kun muutenkin silloin vasta pitää käydä. Tieten jos tässä ei ala tätiä ens kuussa kuulua niin pakko kai se siten on mennä aikasemmin kun eihän ne nyt voi kuukausitolkulla poiskaan olla. Mitähän hittoa tämäkin on?!?! Ajatelkaas nyt jos mulla tosiaan on ollu lokakuussa viimeksi ja ne joulukuiset olikin jotain ihan muuta!? Herranen aika... Alkaa jo kuolemna pelkoa iskeä näin vilkkaalla mielikuvituksella :)

Nyt uurinille ja kauppaan.

Vierailija
7/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen päivä ilman kahvia menossa. Viime yö oli ihan kamala, heräsin monta kertaa karseen pahaanoloon mikä jatkuu vieläkin.

Voi kun haluisin tietää, että oisin vaan tulossa ihan tavallisesti kipeeks eikä tää karseus johtus niistä lääkkeistä.Nyt alkaa tuntua siltä, että ois varmaan syytä haudata vauvahaaveet ja oottaa, että saanko ylipäätään itteni siihen kuntoon, että jaksasin olla raskaana. Tällä hetkellä kun en kohta jaksa enää ees hengittää..

Luojan kiitos mun äiti on miehensä kans täällä, ei oo oikein jaksanu lasten kanssakaan tehdä mitään muuta kuin ihan pakolliset kuviot. Ja koko ajan saa pelätä, että laps tippuu sylistä, kun on niin voimat loppu.

Päh, mä kyl päätin säästää teidät tältä valitusvirreltä, mut en näköjään taaskaan onnistunu.. No onhan tää vaihtelua mun limajuttuihin.. :o

Ovis kyllä taitaa tulla oikeeseen aikaan, koska tänään oli vasta hailakka nega ja sen mukaan se plussa tulis varmaan aikasintaan tiistaina.

Nyt pelottaa sitten kaikki kauhujutut, kun oon tuota kilpparifooruumia selannu. Ja sen mukaan vajaatoiminnan aikana raskasudet menee helposti kesken ja lapsilla saattaa olla helpommin kehityshäiriöitä yms..

toisaalta aattelen, että eihän se ala jos niin ei oo tarkotettu. mutta on tää taas niin vaikeeta, jatkan miin linjaa ja ajattelen taas ihan liikaa..

Ei kun Lynetten, sorry! Meinasin unohtaa sun uuden hienon nikin!

Hönttä! Hurjaa tollanen hampun katoaminen, mutta onneks likat jo sai sua rauhoteltua, mutta selvähän se on, että huolestuttaa!

Miitsu! Hienoihin viikkoihin säkin oot päässy jo ihan yllättäen! =) Oisko nuo sun nippailut vaikka repäisy- tai kasvukipuja? Ja kyllähän supparitkin kuuluu kuvioon ihan ilman, että niistä pitäis huolestua!

Marieela! Hui mikä painajainen, mutta eikös yleensä nuo pahat unet tarkota hyvää oikeessa elämässä!

Nekulle siivousiontoa ja toivotaan, että sun pahoinvointi helpottaa!

Jaahas, nyt taitaa lapsukaiset tulla sisälle, pitää mennä laittamaan ruokaa pöytään niin päästään päiväunille. Mua ei huvittas tätä nykyä tehdä mitään muuta kuin nukkua..

Vierailija
8/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖNTTÄ: No jopas oli mysteeriä kerrakseen! Varmasti huolettaa, mutta eiköhän se rautahammas ole sieltä vielä tuloillaan. =)

MARIEELA: Kamala uni. Tollasten jälkeen on niiiiiin ihana herätä. :)

PIIPAA: Voe hemmetti, toivottavasti olo paranee pian! Inhottavaa tollanen. Kuin kauan sun tarvii näillä näkymin syödä lääkkeitä?

MIITSU: On sullakin vaan jo viikkoja! Ehkä se toukka siellä kasvaa ja siitä johtuu tosiaan nuo nippailut.

Oma napa: Juuri kun luulin että vuoto/tuhruttelu loppui kokonaa, tuli paperiin taas vähän punaruskeaa. :( Ei kai tämä enää ole normaalia, tätä on nyt jatkunu keskiviikosta?Eli jo 3 päivää ja se terkka kyllä pelotteli et useampi päivä ei kovin hyvää tiedä. [b]Marieela[/b] kauan sulla se tuhruttelu kesti? Mulla alkaa usko kyllä loppuu pikkuhiljaa. Ja vasta ylihuomenna voi soittaa sinne tk:hon, ja tiedä sit koska sinne pääsee. Kai ne aika nopeesti ottaa tällaset tapaukset?? No joo, tissit on ainakin edelleen raskaat ku kivet ja kipeetkin kun mitkä, jotain raskauteen viittaavaa kuiten!;)

Vierailija
9/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksin uuden ajantappamishuvin tähän päivään: kattelen millasia vaunuja ihmisillä on tuolla kaupungilla: mulla tästä hyvät näkymät... Tekis mieli jo lähtä vaunukauppoihin pyörimään....

Marieela: hui mikä uni!!! Onneksi vaan unta!! Mä näin unta ultrasta kun tuli se ultrakutsu: siellä masussa kölli ihan " oikeen vauvan näkönen poika" painajaisia en oo onneksi nähny!

Piipaa: Jaksuja sinne ja toivottavasti olo pian helpottaa!! Onneksi sulla on apuja lastenhoidossa! Ja hyvälle vaikuttaa että ovis vasta tulossa... :) kyllä mäkin veikkaisin et noi nippailut on kasvukipuja... oireettomasti tässä on mentykin tähän asti joten aika ois nippaillakin!! ja viikot menee niin vauhdilla et melkee hirvittää :o

Nifkin: aioin äänestää mutten viel oo kerenny miettii et ennakkoo vai sitten vaalipäivänä--> ehdokas valittuna... Meillä ei näistä politiikka-asioista taistella miehen kanssa: mä en oo oikein seurannu/kiinnostunu joten en tiedä mitään eli en voi mitään väittää!! Ja hyvähän se vaan on että asioista syntyy keskustelua ja pariskunnat eri mieltä: mä en ainakaan jaksais vaan myötäillä ukkoa tai ees sitäkään et se ois samaa mieltä joka asiassa!!

Nekulle siivousintoa!! Inhottavaa tuo ällötysolo ja voimattomuus...

Mutta jatkan vaunugllupin tekoa... :)

Vierailija
10/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Mariposa, mulla tytöstä tuli viikon verran. Pojasta tuli 4-5 pvää, oli pari pvää vuotamatta ja sitte uudetsaan saman verran, n. 4-5 pvää. ELi ole huoleti vaan ja sano sille teiän terkalle et: turpa umpeen.

Joka kolmas raskaus tuhruttelee/vuotaa, eli eritääin normaalia. Tosilla kestää useita viikkoja vuoto ilman mitään tarkempaa syytä.

Niin kauan kun se ei ole runsasta -> tarttet kunnon siteen eikä riitä edes, niin ei mitään hätää -> luota muhun!!!

Ja ruskea väri kertoo vanhasta verestä, ei tuoreesta!!!!!

Miitsu, luulen et kasvukipuja nuo sun nippailut. Mulla oli eilen koko pvä sellainen olo et kohtu tulee ulos, eli taisi laajeta aika moisen koon taas ;DD

Piipaa, koitahan jaksella siellä. Onneks sulla tosiaan on apua käytettävissä jotta voit ottaa ihan rennosti. Käytä siis apu hyödyksi!!!

*käskee*

Nifkin, me äänestetään. mullakin valinta jo selvä ja luultavasti eri kuin miehen. On hyvinkin usein eri puolue ku mulla :)

Nekku, leikkimielllä hei!!! Aattelin kevennyksenä sut pois raskausajatuksista, jos vaik et muistanu et sun tekee aina pahaa ;DDD

En mäkään vakavissaani sun oireita ottanu :/

Uskon et pahaolo ei ole kiva tunne -> kokemusta jo usean vkon aja päivittäin 24/7... ;)

Mutta meen shoppaamaan, jos vaikka piristäs :)

Moikka murut!

Vierailija
11/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo tuhruttelu nyt ymmärtäs loppua, että saisit olla huolehtimatta. Mä uskon kyllä, että kaikki on kunnossa, muistelen jonkun sanoneen, että ois tuhrutellu enempi ja vähempi pari ekaa viikkoo.

Siis mähän en ois saanu syödä niitä lääkkeitä. Ne kun oli mun vanhoja liikatoimintalääkkeitä ja nyt tää on siis enempi vajaatoimintaa joten ne ei voinutkaan kovin hyvää tehdä. Varsinkin kun söin vielä isoja annoksia. Se on siis ihan omaa tyhmyyttä, ois pitäny jaksaa oottaa ne verikokeiden tulokset eikä alottaa. mutta lääkärikin kyllä siihen suostu, joten.. No lopetin sit heti keskiviikkona kun tulokset tulivat, mutta ehdin miltei viikon niitä napsia.

Nyt siis yritän saada lähetteen tarkempiin verikokeisiin ja mieluusti jollekkin oikeelle endokrinologille ja sen jälkeen alottaa vajaatoimintalääkityksen mahd.pian. Tai toivoa, että tauti häviäis itsestään, on sitten mikä onkaan.

Vierailija
12/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa: Mulla on ollut vuotoja raskauksissa, Tässä odotuksessa on ollut melko paljon vuotoja, välillä runsasta ja välillä sitä rusehtavaa. Silloin kun odotin tuota 5vuotiasta pojan viikaria, vuoto kesti runsaana 7kk yhtäsoittoa, eikä mulle annettu mitään toivoa pojan selviämisestä, mutta tehrhakka tomera vintiö se kuitenkin on.

Tämä raskaus on myös säikytellyt moneen otteeseen, mutta vieläkin massussa riehutaan!!! Toivon kovasti parasta, se voi tihkuttaa vielä pitkäänkin, mutta ei välttämättä ole vaarallista.

Sitten näitä muita kuulumisia. Mulla on järkyttävästi tekemistä koko ajan, ja kaikkea on sattunut viimeaikoina. Isäni ajoi kolarin kuukausi sitten, tai oikeastaan isi oli pysähtyneenä jonossa kun nuori kundi tuli suoraan auton perään ja auto meni lunastukseen ja isältäni revähti selkä pahasti. On ollut siitä lähtien sairaslomalla, ehkä hamaan tulevaisuuteen asti. No ne sai ostettua 3 viikkoa sitten uuden auton ja tiistain ja keskiviikon välisenä yönä tuli herätys kun roskakatos paloi ja samalla paloi vanhempieni uusi auto :( Onneksi mulla ei oo paikkaa samassa katoksessa. Tämäkin syttyi ilmeisesti raketista ja tekijänä lähialueen nuoriso, joka posautti raketin meidän rapussa paria yötä tätä aikaisemmin, joten täällä ei olla saatu nukutuksi juurikaan. Nyt ei ole roskis/autokatoksen palon jälkeen kukaan poksautellut raketteja täällä, onneksi, koska vähitellen uskaltaa jo nukkua.

Eilen oli sitten esikoisen 7 vuotis synttärit ;) Onneksi ne on ohi. Kaikki meni hyvin ;) Ja vieraita riitti. Myös kummityttömme kävi täällä vanhempiensa kanssa illalla ja saatiin tuoksutella vauvaa useamman tunnin ajan ;)

Mun tuleva anoppi on ihan uskomattoman ihana, se on päättänyt järjestää meille kaiken muun, kun olemme kerran varanneet vihkimisen. Se vie meidät kaikki syömään, oman pesueen, meidän pesueen, vanhempien pesueen ja kaason ja bestmannin ja sitten se hommaa meille hotellihuoneenkin :D Kaikki tuntuu niin uskomattomalta ;) Itsehän mä en uskalla lähteä kovinkaan kauas kotoa niillä viikoilla, kun mun synnytys voi käynnistyä ja sitten onkin kiire ;) kun edellisen kesto oli se 2h42min ensimmäisestä supistuksesta istukan ulostuloon.

Mutta nyt mä meen kullan viereen päiväunille, kun se tuli töistä ;)

Niin ja tietenkin Talvikille paljon onnea prinsessasta!!!!

Nansku ja ninnironi 32+3

Vierailija
13/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marieela, Piipaa ja Nansku. Tuli parempi mieli. Jotenkin sitä ei vaan odottanut näkevänsä verta _sieltä_ heti plussan jälkeen. Tai muutenkaan. Mutta enköhän nyt jaksa sinne maanantaihin ja sit tungen itteni sinne ultaraan vaikka väkisin. =)

PIIPAA: Sori, olin jo unohtanut että söit niitä vääriä lääkkeitä. Voi että.

NANSKU: Kuulostaapas sun tuleva anoppi oikein unelma-sellaiselta kun kaikki järjestää! Ja oot sen kyllä ansainnutkin kun viikot on jo noin suurissa lukemissa eikä sulla kyllä ole helppoa ollut.

Vierailija
14/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposalle tsemppihali! Kyllä siellä on kaikki kunnossa,nää enkelit jos niin sanovat,niin kyllä on! Mää täs oon leiponut sämpylöitä ja aatellut,että ootte te vaan erinomaista sakkia. Kun jos jollain on jotain huolta,niin oitis löytyy joku,.joka osaa rauhoittaa eikä aleta lietsoa epätoivoa. Marieela-kullanmurukin soittaa isälleen ja kysyy lisätietoa. Ihan tuli tippa linssiin sitä aatellessa :`)

Mutta meen nyt jatkaan leipomista.

Vierailija
15/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sitten työkaveri töihin ja kävi mahaa tuijottamaan!! näköjään sitten huomaa jo tän raskauden (tän kanssa ei olla nähty pariin viikkoon joten taitaa eron huomata toisin kun nää joiden kanssa päivittäin nähdään tääl) !!!! aika ylpee olo!!! :)

Nansku: sulla on unelma-anoppi!!!!! pääset nauttimaan päivästä ihan tosissaan!!! huh, pian se ninnironi on maailmassa!!!

Mariposalle halituksia!!!! miten nyt pitääkin olla ylipitkä viikonloppu ettet pääse soittamaan terppakeskukseen! Mutta kyllä siellä kaikki on kunnossa, koska ei oo kipuja eikä runsaampaa vuotoa!! ihan varmasti!!

nyt viel vika rutistus töiden kimpussa...

Vierailija
16/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvamahasta! Ihanaa.:) Ja sanoppas muuta, pitikin tämä pitkä viikonloppu sattua just nyt että hermo menee ihan just. :/

Jee, hellu heräs. Pääsen suihkuun. :)

Vierailija
17/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta sinäkin! Kyllä nää likat on sellasia enkeleitä ettei paremmista väliä! Marieelakin heti kyselemässä isältään jne.. IHANIA: =)

Vierailija
18/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan täällä on semmosia enkeleitä ja kun tänne kertoo aina kaikki tuntuu välillä ettei niitä entisiä kavereita muistakkaan.. saati niille kerro mistään jutuista: tärkeintä on että täällä kaikki tietää ja mieluiten heti!!!

Välillä oikein kyyneleet silmissä lukee kun täällä osataan sanoa ne juuri oikeat sanat lohdutukseen!!!! :)

Ootte te kaikki vaan niin ihania!!!

Vierailija
19/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on ihminen joka tietää sinusta kaiken ja silti pitää sinusta. ;)

Pilke silmäkulmassahan tuo on otettava, mutta eikös se sovi meille oikein hyvin?

Se on ihmeellistä kuinka tavallaan tuntemattomista ihmisistä välittää niin paljon ja todellakin haluaa tulle heti kertomaan teille kaiken. Täälläkin on otettu yhteen kerran jos toisenkin ja silti kaikki vaan sitekästi ollaan kimpassa. Ja uusiakin on tullut mukavasti mukaan! Muistattekos aikanaan kun jotkut (en todellakaan muista ketkä) halusivat suljetun yhteisön meistä? Olisipa moni ihana ihminen jäänyt tulematta. Kiitos siis kaikille että jäimme tähän!

Teille sitä kyllä kertoo enemmän kuin monelle " oikealle" (siis netin ulkopuoliselle...) kaverille. Ja todellakin aina joku jaksaa neuvoa, kommentoida, kannustaa ja välillä tarvittaessa tiputtaa maahankin.

Ja paljon teiltä on oppinut niin konkreettisia asioita kuin muutenkin. Vaikka osa meistä on ihan hirveän erilaisia niin kyllä sitä hyvin mahdutaan saman otsikon alle.

Vierailija
20/41 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta heräilty kun todella se vuorokausirytmi on aivan sekasin.

Pitäs kai alkaa kääntää ku on ihan pöhkö olo siitä ku ilta tulee niin nopee.

Mulla alkaa mammajumppa maanantaina ja pitäs lähtee ostaa isompi jumppapaita (vanhasta masu paistaa vyötärön kohdalta jo) ja isommat urheiluliivit. Jumppa loppu plussaan ku oli niin kipeet rinnat ettei pystyny käymään. Nyt uudella innolla!

MIITSU: Voi vitsi, kiva kun alkaa masu näkyy!!!! Mulla ei nyt kamalasti edes näy paitsi illalla turvottaa oikein kunnolla. Kukaan ei ole vielä kysynyt niistä jotka eivät tiedä. Kai ne ei mua kato " sillä silmällä" . Ehkä toi tosta joku päivä pullahtaa. On vaan niin takana toi kohtu et siellä se edelleen mahtuu selkärankaan nojaten olemaan =)

HÖNTTÄ: Joo, en mä kyllä usko että rautahammas voi tosta noin vaan irrota. Ja vaikka nyt jostain kumman syystä niin olisi niin ei hätää! Multa puutuu kaks hammasta (ei ollut olemassa rautahampaita maitohampaiden alla) ja mitään haittaa ei oo ollu. En edes huomaa ettei niitä ole. Ikenet toimii hampaina. Ne on kovettunut niin koviksi. Joskus ehkä hankin kruunut siihen kun on rahaa (tekojuuret jo olemassa).

Joo mutta kyllä varmaan teijän eskarilaiselle siihen hammas vielä tulee. Tää juttu vaan siks et ei haittaa elämää vaikka kaikkia hampaita ei oliskaan. Hammaslääkärit sitten kyllä sanovat vaikka mitä haittoja olevan asiasta että hampaita puuttuu mutta mun kokemukset ovat toista =) Ja pidemmän päälle (<10v) voi tulla jotain, mutta ei mulla ainakaan ollu vaikeuksia. (eikä itseasias mun kahdella muullakaan kaverilla) Kannattaahan ne tekohampaat (kai) laittaa jos on rahaa!

MARIPOSALLE tsemppiä! Onhan noita vuotoja ollut ihmisillä kautta aikain ja lapsia on syntynyt. Uskon et sä oot vaan vuotaja! ;-)Tai sit se loppuu kohta ku seinään. Rupee sit huolestuu ku sitä tulee paljon, kirkasta verta ja kipuja. KOitahan olla stressaamatta! se mitä tapahtuu ni se tapahtuu. Et vois kuitenkaan sitä estää, joten nyt vaan ihan rauhallisesti! Stressi tekee vaan enemmän tuhoja! Tietty hae vaan varmistus maanataina kun ajatuksia ja fiiliksiä ei voi kieltää. Mutta nyt viikonloppu mennään ja se mitä sussa tapahtuu ni se tapahtuu. Kaikkeen ei voi ihminen vaikuttaa!

NANSKU: Kiva että hääasiat alkoivat rullaamaaan! Kiva anoppi sulla!

Nyt kai pakko lähteä kaupoille jos aikoo ehtiä!

Soffu + Hiski