Hei rahattomat, mitä juuri nyt tekisi mieli, mutta ei ole varaa
Tekisi mieli tupakkaa ja kahvilaan.
Olisi kivaa pörrätä jossain kaupungilla vaikka päivä.
Olisi kiva syödä jokin monipuolinen kasvisruoka.
Ihan pieniä perusjuttuja siis, vaikka tuo tupakka ei ole mikään välttämättömyys, vaikka rahaa olisi. Teki vaan tänään mieli
tupakkaa.
Kommentit (52)
Haluaisin lähteä ainakin puoleksi vuodeksi kiertämään maailmaa, ehkä pidemmäksikin aikaa.
Pari-kolme kuukautta lämpimässä lomailu tekisi nyt hyvää. Siitä sitten viettämään kesää Suomeen ja kun syksy taas saapuu, voisin lähteä takaisin lämpimään.
Mä olen haaveillut baarin tai kahvilan perustamisesta. Jos saisi jonkin isomman lottovoiton, siis monta miljoonaa, niin voisi toteuttaa tuon. Ei tarvisi itse olla siellä töissä (karkottaisin asiakkaat omalaatuisuudellani), mutta saisi kaupungin keskustaan vähän lisää eloa ja muutamalle tyypille työpaikan.
Auto hintaluokka 500e ja joku paikka missä huoltaa sitä.
Ruokaa niin itselleni kuin erityisesti Neea, kolme veelle.
Miestä tekisi mieli mutta ei ole mieheen varaa.
Vierailija kirjoitti:
voi reppanoita t:tilillä 73000e
No tuolla summalla saa jo miestä.
Tankata auto, käydä Alkossa ja mennä kaverin luo saunomaan ja juomaan.
Haluaisin maksaa kulutusluottoja pois tuhansilla euroilla.
Nyt joutuu odottaa rahapäivää, kun tietokoneen hiiri hajos. On ollut extramenoja, budjetti tavallistakin kireempi.
Mulla on nyt just kaikkea, mul on tästä asti aikaa
muutama lantti mammonaa
mielin määrin kahvia ja tupakkaa ;)
Sunnuntaina kävin kaupassa ekaa kertaa kahteen kuukauteen. Ihan kaikki oli jo loppu, ja kasvisruokaa olin syönyt jo kuukauden, laihaa hernesoppaa viimeiset viikot.
Pröystäilin ja ostin kaljaa, tupakkaa, makkaraa ja jopa naudan kulmapaistia jota tänäänkin syön ihanan punaisena pihvinä. Tässä on kaikki, paitsi rakkaus, ja sitä ei rahalla saa, se tuli nähtyä edellisen miesystävänkin kohdalla.
t. Minimieläkeläinen
Sohvan