Tori.fi viestit ei toimi
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ei liity tähän uudistukseen mutta miten saisi ostajat korjattua, että tulisivat sovitusti, tai eivät varaa jos ei aikomusta ostaa.
Mä ilmoitan aina että en varaa ja myyn sille joka ekana hakee. Ei ole ollut ongelmia.
Ai VIESTIT !
Sanoisin että MIKÄÄ EI TOIMI !
Hankala, epäselvä, monimutkainen, sekava jne....
Jos jotain ( esim puseroa) yrittää katsoa tarkemmin, että mitähän materiaalia mahtaa olla, niin hups, koko ko.pusero häviää huitsin vattuun.
Vierailija kirjoitti:
Huono uudistus. Onko tämäkin Perussuomalaisten syy?
Sanoisin että ns.uudistus on täysin EPÄONNISTUNUT räpellys.
Tehty niin hankalaksi ja monimutkaiseksi, että mieluummin luovuttaa , kuin menettää hermonsa mitättömyyden takia.
Tosiaan, nyt huolestuttaa todella, jos Tori.fi muuttuu tämmöiseksi siitä vanhasta helposta käytettävyydestä. On ollut niin helppo myydä ja ostaa. Nyt ei näy viestit ostajilta sähköpostissa ja vanhat katsotut viestit näkyy punaisena pallona koko ajan. Niin, ja tuo että myytävä tuote sivu on saatava auki ostajaviestiä avatessa jotta tuotetta päästään käsittelelemään yhtä aikaa ostajan kanssa.
Tätä menoa Tori:n suosio hiipuu kyllä väen kadotessa.
Olen jo jättänyt negatiivisen palautteen koskien koko Torin sivuston 💩uudistusta.
Voitte mahdollisesti vaikuttaa itsekin asiaan jättämällä palautteen! Palautteen jättämisestäkin on tehty melko vaikeaksi, mutta pääsette sinne seuraavan linkin kautta:
https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests/new
Valitkaa aiheista vaihtoehto:
Muu yhteydenotto tai palaute
Toivottavasti antamastamme palautteista on hyötyä ja ne vielä palauttavat vanhan TOIMIVAN sivuston silleen, että nykyinen uudistettu 💩 poistetaan ikuisesti!!
Palautetta annettu paskasta uudistuksesta- mitä enemmän käyttää, sitä onnettomammalta tuntuu :(
Pistän ainakin itse tavarat tästedes vaihtoon ja myyntiin Huuto.netissä.
Lopetan koko Torin käytön kun ei ole muuta kuin huonoa sanottavaa uudistuksesta. En edes viitsi alkaa erittelemään, täällä on jo hyvin sanottu se kaikki mikä siellä mättää.
Edelleen toimii tosi huonosti. Ei lähde viestit, ja sitten viestiketjuista saattaa hävitä se tuote vaikka myyjä ei sitä ole poistanut. Sitten se sama tuote ilmaantuu tupla-ilmoituksena vaikka myyjä Ei todellakaan ole tehnyt uutta ilmoitusta. Jotenkin se tähän uudistukseen liittyy koska ei ollut aiemmin näin.
Aika monta tuplailmoitusta olen havainnut, sillai että muutama päivä sitten laitettu ekan kerran ilmoitus, ja sit ihan identtinen ilmoitus on ilmaantunut pari päivää myöhemmin. Nämä tuplat ei näy myyjillä!!! Näkyy vaan se vanha alkuperäinen. Sit kun tätä uudempaa klikkaa ja yrittää lähettää viestin, ei onnistu. Mutta sen vanhemman ilmoituksen kautta onnistuu!
Mutta pykii ne viestit ihan kaikkien ilmoitusten kohdalla, välillä toimii, välillä ei. Äsken laitoin yhdestä tuotteesta myyjälle viestiä hänen toisen ilmoituksen kautta. Kuulemma en ollut ensimmäinen.
Lisäksi hakujen kanssa on alkanut tulla ongelmaa. Olen tässä nyt varmaan viikon tunnin välein hakenut yhdellä tietyllä hakusanalla Koti ja asuminen - Uusimaa - osastolta. Äsken, aivan yllättäen tuli tämä tuote esiin ja ilmoitus jätetty jo eilen. Eipä ole näkynyt ostajille!!! Koska olen todellakin hakenut monta kertaa päivässä.
ja yhä edelleen Tori väittää että mulla olisi 9 viestiä lukematta vaikka ei ole yhtäkään. Täysin satunnaisesti ja vailla mitään logiikkaa tulee ilmoitus s-postiin uudesta viestistä.
ihan uskomattoman huonosti toimiva systeemi nyt.
Heh, mulle tuli just ilmoitus sähköpostiin viestistä, joka koski viikko sitten ostettua ja noudettua tuotetta. Olin tietysti lukenut sen silloin, ja koko ketju ja ilmoitus on jo poistunut mut nyt sitten tuli ilmoitus sähköpostiin asti, viikon myöhässä. Onnea Tori.
Viestien lisäksi hakuvahdit eivät toimi. Onneksi hain vahdista huolimatta itsekin hakusanalla ja löysin sen mitä olin etsinyt.
Se sijaintiominaisuus on kyllä todella hyvä ja juuri sellaista odotettu koska ei kaikilla ole mahdollisuutta kulkea kilometrien päähän noutamaan jotain pikkutavaraa.
Lopetin torin käytön kun alkoivat kyselemään liikaa.
ei kannata menettää hermojaa
vahva suositus huuto.net... eikä tarvitse itkeä täällä
erittäin vahva suositus huuto.net
ei itkua vääntöä ongelmia .. uusii ilmoitukset itsekseen jos haluat
ei ilmoituksia jotka eivät ole voimassa ym... ym
voit myydä huutokauppana tai osta heti
https://www.huuto.net
Mikä Torin tilanne nyt... onko media huomannut asian... vieläkin ilmoitus Torissa että viestien kanssa ongelmaa... eivätkä viestit näy luettuina...
Surkea uudistus. Viestit eivät toimi vieläkään.
Auton renkaista esimerkiksi kadonneet kokomäärittelyt kokonaan, kiva myydä kun kohdetta katsottu kokonaista 2 kertaa kolmessa päivässä. Vanhalla sivustolla olisi jo varmasti parisataa vierailua kohteessa ja useampi ostotarjous.
Sain näkymään omat ilmoitukset, kun latasin sen tori sovelluksen ja sen kautta menin beta versioon kellon kohdalle tulee punainen pallo.sen jälkeen omat ilmoitukset näkyy kätevää, eikö 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viestit toimii mutta kun valitsen omat ilmoitukset niin tulee tyhjä sivu. Viisi tuotetta mulla on myynnissä mutta en näe omia ilmoituksiani ollenkaan. Mikäs tähän auttaisi?
Itsellä rupesi näkymään , kun latasin tori sovelluksen ja sen kautta menin beta versioon.kellon kohtaan tuli punainen pallukka, ja sen jälkeen omat ilmoitukset näkyi
Käy kohta niinkuin Huutonetille kävi aikoinaan. Kaupallistivat alustan täysin ja yksityiset asiakkaat katosivat.
Pitäisivät Torin yksinkertaisena sovelluksena tavallisille yksityisille ihmisille. Volyymia riittää varmasti. Hakisivat tulonsa mainoksista ja yhteistyöstä Postin, Matkahuollon ja muiden rahdin kuljettajien kanssa. Tori voisi ottaa välityspalkkion rahtifirmoilta, tyyliin osta pakettikuljetus Torin kautta Postilta hintaan 6,9 euroa ja Torille jää siitä provisiota 50 cnt. Käyttöliittymän pitää olla simppeli ja nopea. Ei turhaa kehitystä kehityksen vuoksi.
t. Itsekin it alalla