ILTALEHTI: Haavisto ja Stubb lounastreffeillĂ€ đ„°
Kommentit (63)
Pahoittelut Pekalle lounasseurasta.
Kamalassa jamassa Suomi. :( Tuollainen presidentin irvikuva astuu virkaan.
Haavisto olisi ollut parempi presidentti
Todella herkullinen ateria vettÀ ja vehnÀpannukakku.
MÀ olen oikeasti ylpeÀ suomalaisesta poliittisesta kÀytÀnnöstÀ. Asiat riitelee, ei ihmiset, ja kaikki osapuolet kunnioittavat demokraattisten vaalien tuloksia.
Tulee etsimÀttÀ mieleen muutamakin suurvalta, jotka voisivat ottaa meistÀ oppia.
Stubb voisi hyvÀssÀ hengessÀ luovuttaa presidenttiyden Pekalle.
Tattaripannukakku, ei vehnÀ. Ja mÀtiÀ ja smetanaa. Alkoi kuola valua.
Arvostukseni Alexia kohtaan noussut vaalejen jÀlkeen, vaikka kannatin Pekkaa presidentiksi ja olen vihreÀ. HÀnestÀ tulee hyvÀ presidentti kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen oikeasti ylpeÀ suomalaisesta poliittisesta kÀytÀnnöstÀ. Asiat riitelee, ei ihmiset, ja kaikki osapuolet kunnioittavat demokraattisten vaalien tuloksia.
Tulee etsimÀttÀ mieleen muutamakin suurvalta, jotka voisivat ottaa meistÀ oppia.
Juuri nĂ€in. Oli kyllĂ€ hieno hetki, kun Stubb kĂ€vi tapaamassa Haavistoa vaalitulosten selvittyĂ€. Molemmat miehet olivat oikein hyvĂ€ssĂ€ sovussa. NĂ€in toimii demokratia. ĂĂ€nestin itse Haavistoa, mutta kyllĂ€ Stubb on myös ihan jĂ€rkimiehiĂ€.
Toivottavasti Pekka ei ehdottele mitÀÀn sopimatonta. Stubb on kuitenkin hetero. Homoilla moraali on niin löysÀ
Lasipalatsissa vissiinkin lounastelivat, hyvÀ blinit kyllÀ siellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ai terroristejÀ hyysÀÀvÀ ja alaisia kiusaava ukkeli ois ollut parempi? salli mun nauraa
Vierailija kirjoitti:
Rehn olisi ollut paras.
Saamme Stubbista hyvÀn, tyylikkÀÀn ja hyvÀkÀytöksisen presidentin.
Vierailija kirjoitti:
Arvostukseni Alexia kohtaan noussut vaalejen jÀlkeen, vaikka kannatin Pekkaa presidentiksi ja olen vihreÀ. HÀnestÀ tulee hyvÀ presidentti kuitenkin!
Samoin.
On aidosti myönteinen ja aikaansaava, ei nÀyttele.
No ei kyllÀ olleet niin reilut kuin kehutaan. Stubb esitti reilua, mutta piilovidduili vÀlillÀ ja tukijoukot tekivÀt työtÀ takana. Mutta joka tapauksessa Stubb kelpaa mullekin pressaksi. HyvÀ, ettÀ luodaan Suomelle imagoa, ettÀ olemme reiluja. Haavistolle pisteet ns. hyvÀstÀ hÀviÀmisestÀ ja asiallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kamalassa jamassa Suomi. :( Tuollainen presidentin irvikuva astuu virkaan.
HÀnellÀ on kovempi linja VenÀjÀÀ kohtaan kuin Haavistolla ja paremmat suhteen Usahan mitÀ tÀssÀ maailmantilanteessa tarvitaan. VielÀ vÀhemmÀn luotan Haavistoon KUN VenÀjÀ alkaa öykkÀröimÀÀn Suomelle haukattuaan ensin puolet Ukrainasta.
Ei nyt mene ihan demokratian mukaan ettÀ voittanut presidentti veljeilee hÀvinneen seurassa. EtenkÀÀn kun on virkarikollinen ja venÀjÀn agentti.
Haavisto ja Stubb kÀvivÀt hienot reilut vaalit!
Ap