Tori.fi viestit ei toimi
Kommentit (119)
Jos haluaa katsoa viestejä niin heittää ulos kirjauksesta ja pitää taas uudelleen kirjauta ja sitten meneekin suoraan viesteihin. Tosi outoa toimintaa ettei kerran kirjautuneena voi katsoa viestejä.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori on nykyään niin syvältä, siellä ei myydä enää mitään :(
Huonosti nyt käy kauppa. Odotan kuukauden ja yritän myydä sitten uudestaan.
Jaa, laitoin pari kodinkonetta ja molemmat menivät parissa viikossa ja jonoakin oli. Kyllä ne menee kaupaksi jos hinnat ovat järkeviä ja pyytää/laittaa sen puh.numeron silloin kun hausta on sovittu, poistaa turhat varaajat jonosta tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori on nykyään niin syvältä, siellä ei myydä enää mitään :(
Huonosti nyt käy kauppa. Odotan kuukauden ja yritän myydä sitten uudestaan.
Jaa, laitoin pari kodinkonetta ja molemmat menivät parissa viikossa ja jonoakin oli. Kyllä ne menee kaupaksi jos hinnat ovat järkeviä ja pyytää/laittaa sen puh.numeron silloin kun hausta on sovittu, poistaa turhat varaajat jonosta tehokkaasti.
Koska nuo kaupat teit? Ongelmat alkoivat tällä viikolla ja tiistaina vielä sain viestin, johon en pääse kuitenkaan vastaamaan ja kuittaamaan, että tuote on tullut perille ja hyvä on.
Näyttääkö teillä muilla numeroina,jos viesti on tullut?Mulla ei.Pitää käydä viesteistä katsoon,onko vastausta tullut.Sen sijaan mulla näyttää yhtä lukematonta viestiä sitkeästi,vaikka kaikki olen lukenut.Evästeiden poisto ei auttanut asiaan.Todella huono uudistus,entinen paljon parempi.
En ole käynyt edes vilkaisemassa Tori.fi sivuja pitkiin aikoihin, meni jossain kohtaan ihan paskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teillä muilla numeroina,jos viesti on tullut?Mulla ei.Pitää käydä viesteistä katsoon,onko vastausta tullut.Sen sijaan mulla näyttää yhtä lukematonta viestiä sitkeästi,vaikka kaikki olen lukenut.Evästeiden poisto ei auttanut asiaan.Todella huono uudistus,entinen paljon parempi.
Ei näytä uusien viestien määrää numerona enää. Yksi lukematon viesti silti näkyy jossain, ei löydy mistään. Kyllä surkeaksi meni.
Mulla näyttää yhdessä tuotteessa, että tästä tuotteesta olisi lähetetty yksi viesti, mutta viesteissä ei ole yhtään viestiä tätä tuotetta koskien. Nyt en saa ikinä sitä viestiä. Muilla samaa?
Mihin kauppapaikka tästä nyt siirtyy jos tämä meni pilalle.
Huono uudistus. Onko tämäkin Perussuomalaisten syy?
Ei näy numeroina viesteissä eikä tuotteen kohdalla että olisi tullut viestiä. Kun menee viestikohtaan niin heittää kirjauksesta ulos ja pitää kirjautua uudelleen. Kas vain, sitten menee suoraan viesteihin ja siellä näkyykin että on tullut viesti. Tosi surkea uudistus, aina pitää kirjautua kahteen kertaan jos mielii nähdä onko joku kiinnostunut jostakin myynnissä olevasta tuotteesta!?!
Koko uudistus on ihan susi. Sivujen käytettävyys nettiselaimella romahti
Torin asiakkaat siirtykää regionline.fi tai findit.fi selkeät ja helpot myyntialustat 👍
Miten onkin saatu pilattua toimivat sivut?! Haku ihan sekaisin, kun vanhat myynti-ilmoitukset on missä sattuu katergoiriassa. Suosikkeja hankala selata ja hakuvahdit pilattu toimivuus hengitlä -kiitti taidan palata sinne huuto.nettiin
Häh, mulle oli tullut vaikka mitä viestejä parin päivän aikana, eikä niistä ollut tullut mitään ilmoitusta. Ja nyt kun menin toriin, klikkasin viestit kohtaa, niin siellä viesteissä vasta näin että jotain oli jotkut kirjoitellut. Ei sitä punaista pallukkaa ollut, mikä aiemmin ilmoitti uudista viesteistä. Onpa surkeeta. Menee fiilikset myydä mitään, jos tulee tällasta säätöä. Ostajienkin kanssa aina on niin vaikeeta, ärsyttäviä tarjoajia ja turhan kyselijöitä jotka ei osaa mm. lukea tuotteen hintaa... Niin jos tää torin sivukin vielä on tällanen p*** niin alan kyllä kärrää kamppeita vaan kierrätyslaatikkoon.
Ihan paska sivu muutenkin, että aivan sama toimiiko jokin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Häh, mulle oli tullut vaikka mitä viestejä parin päivän aikana, eikä niistä ollut tullut mitään ilmoitusta. Ja nyt kun menin toriin, klikkasin viestit kohtaa, niin siellä viesteissä vasta näin että jotain oli jotkut kirjoitellut. Ei sitä punaista pallukkaa ollut, mikä aiemmin ilmoitti uudista viesteistä. Onpa surkeeta. Menee fiilikset myydä mitään, jos tulee tällasta säätöä. Ostajienkin kanssa aina on niin vaikeeta, ärsyttäviä tarjoajia ja turhan kyselijöitä jotka ei osaa mm. lukea tuotteen hintaa... Niin jos tää torin sivukin vielä on tällanen p*** niin alan kyllä kärrää kamppeita vaan kierrätyslaatikkoon.
Mulla sama. Ennen tuli sähköpostiin ilmoitus saapuneista viesteistä- Nyt ei tule. Ja mikä vielä pahempaa, sitä punasta pallukkaa ei tosiaan enää näy tori. sivulla.
Toooosi surkeeta. Pitäköön tunkkinsa.
Ladatkaa se appi play kaupasta niin toimii
Ei toimi viestit vieläkään. Surkea uudistus.
No viestit toimii mutta kun valitsen omat ilmoitukset niin tulee tyhjä sivu. Viisi tuotetta mulla on myynnissä mutta en näe omia ilmoituksiani ollenkaan. Mikäs tähän auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
No viestit toimii mutta kun valitsen omat ilmoitukset niin tulee tyhjä sivu. Viisi tuotetta mulla on myynnissä mutta en näe omia ilmoituksiani ollenkaan. Mikäs tähän auttaisi?
Nollaa käyttämäsi selain asetuksista jos se auttaisi.
Nyt ei enää pääse viestien kautta katsomaan ilmoitusta jota viestittely koskee. En mä enää ulkoa muista mitä kaikkea esim jossain vaatepakettissa on.