Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vielä olet valmis luopumaan, jotta Suomi saavuttaa nollapäästötavoitteen vuoteen 2035 mennessä?

Vierailija
27.02.2024 |

Jos ei ole varaa kompensoida, pitää luopua autosta, lemmikeistä, lihasta jne.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoteen 2035 valtaosa suomalaisista hiilisäkeistä on heittänyt kupin nurkkaan, liittynyt ilmavoimiin jne jne.

Eikö tämä kyselijälle riitä?

Jääkö kyselijä viettämään 2035 yksin irstaita hiilidioksidijuhlia, onnellisena Klasun agendan läpimenosta?

Vierailija
82/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan omaa vaatimatonta elämääni, ei ole mitään tarvetta muuttaa kun syön vegaanisti oman pellon tuotteita, en matkustele ja ostan vain tarpeeseen ja mieluusti käytettynä.

Mutta luopuisin mieluusti kokonaan turhamaisuutta ja ylimääräistä kulutusta ja matkustusta ylläpitävän somen noin  niinkuin kaikilta. Loppuu ainakin typerien trendien perässä kulutus kun niitä ei näe. Pitäisi myös potkaista reilusti samalla persiille tuota pikamuotia, vähempikin tuotanto riittäisi. Nykyisillä olemassaolevilla vaatteilla vaatettaa helposti koko maailman, ei tarvita rääsyjä enempää.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki kaunis on niin naivia

ja markkinoiden voimissa vain draivia

Miks kaikki kaunis on vain vitsiä

onni rihkamaa vain ja kitchiä

Vierailija
84/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Viherkommarit h p.

Vierailija
85/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaja on kuningas- tämä vaihtoehto, äänestää lompakollaan, poistuu. Suomen ruokakauppojen triangeli on kuin maailmantalous: kaikkea hallitsee kolme investointiyhtiötä: BlackRock,  Vanguard ja State Street Co. Ja nämä omistavat toisiaan ristiin.  Ostatko Pepsiä mieluummin kuin coca-colaa? Ei väliä, sama taho saa rahasi. Android vai iPhone? Sama taho. Vihreää energiaa vai öljyä? Sama taho käärii massit. 

vasureiden jutuissa kapitalismissa kaikki aina keskittyy ja on pelkkiä monopoleja. Tosiasiassa vaikkapa Jenkeissä on todella vahva SME-sektori, jossa on paljon kasvavia yrityksiä. Tässä EU jää jälkeen

Vierailija
86/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tie on kun koko ihmiskunnan tuhoaa. 

Miksi ihmiskuntaa tarvitaan? On kuin syöpä.

Vierailija
87/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole mitään mistä luopua. Minulla ei ole autoa, en matkustele, lihaa en ole syönyt 28 vuoteen, koiraakaan ei ole enkä myöskään tupakoi.

Enkä siis nosta itseäni millekään jalustalle. Edellä mainittuihin asioihin ei vaan ole tarvetta/kiinnostusta.

Vierailija
88/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole mitään mistä luopua. Minulla ei ole autoa, en matkustele, lihaa en ole syönyt 28 vuoteen, koiraakaan ei ole enkä myöskään tupakoi.

Enkä siis nosta itseäni millekään jalustalle. Edellä mainittuihin asioihin ei vaan ole tarvetta/kiinnostusta.

Niin joo, ja lapsiakaan minulla ei ole.

Vierailija
89/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää, kun matkusteluhullujen lentely estetään.

Vierailija
90/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä ihmiset ovat kun ovat valmiita luopumaan asioista? Miksei samantien mennä kommunismiin?

Vierailija
91/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmiä ihmiset ovat kun ovat valmiita luopumaan asioista? Miksei samantien mennä kommunismiin?

Se varmaan onkin tavoite näillä punaviherryccillä. Kaikille kurjuutta paitsi puoluepolitrukeille.

Vierailija
92/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin tai sitten tuhotaan pahanilmanlinnut. Teitä on aina ollut ja aina tulee olemaan - ikävä kyllä. Ja sitä enemmän teitä on, mitä paremmin menee. Kaksi syytä: kun menee hyvin, on jotain mitä menettää. Toinen syy, silloin on yleensä aikaa keskittyä huolehtimaan ja valittamaan kaikesta

Nythän täytyy taas kohta alkaa pelätä ydinsotaa, sillä jaksettiin pelotella jengi kuoliaaksi aikoinaan

Vierailija
93/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riittää, kun matkusteluhullujen lentely estetään.

Sannankin? Eivätkö vassarit pääse enää ihmeelliseen kilpailuun?

Vierailija
94/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkailusta ja lihansyönnistä. 

Vierailija
95/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin tai sitten tuhotaan pahanilmanlinnut. Teitä on aina ollut ja aina tulee olemaan - ikävä kyllä. Ja sitä enemmän teitä on, mitä paremmin menee. Kaksi syytä: kun menee hyvin, on jotain mitä menettää. Toinen syy, silloin on yleensä aikaa keskittyä huolehtimaan ja valittamaan kaikesta

Nythän täytyy taas kohta alkaa pelätä ydinsotaa, sillä jaksettiin pelotella jengi kuoliaaksi aikoinaan

Ilmastonmuutos on samanlaista pelottelua, huijausta. Siihen uskoo vain tyhmimmät lampaat jotka ottavat käskyt koska henkilö x tai taho x niin sanoo.

Helvètun papukaijat

Vierailija
96/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovun ilmeisesti työpaikastani, koska puun kasvattaminen metsäteollisuuden tuotteiden valmistamista varten ei ilmeisesti pienennä hiilinieluja Uruguayssa tai Kiinassa, vaan vain Suomessa. Lisäksi metsäteollisuuden tuotteiden valmistaminen on ainoastaan Suomessa saastuttavaa ja maapallon ilmakehää tuhoavaa, Hollannissa ja Indonesiassa se on päästötöntä ja tulee siis siirtää sinne.

Käy mulle, kulutukseni on niin vähäistä, että tulen hyvin muiden maksamilla avustuksilla toimeen, kaiken tarvitsemani olen jo ehtinyt hankkia.

Vierailija
97/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun Sanna Marin lentelee pitkin maapalloa viikoittain ja vielä kehtaa puhua ympäristöasioista niin en luovu mistään. 

Sanna kompensoi, eli maksaa päästöveroa.Rahalla saa edelleen. 

kompensaatio on täysi silmänkääntötemppu. Pääasiassa kompensoidaan tulevaisuudella toteuttavilla "projekteilla". Päästöjä pitäisi kuitenkin vähentää mahdollisimman nopeasti, joten Sannan ja kaikkien olisi syytä vähentää lentämistä tässä ajassa

Vierailija
98/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, ja lapsiakaan minulla ei ole.

Etkä lämmitä kotiasi, sillä se selittää kaksi kolmannesta suomalaisen kehitysmaalaisen ylittämästä hiilijalanjäljestä.

Ehkä täällä ei jatkossa tarvitse lämmittää, kuten joku mainitsi maailma on jo täynnä vaatteita paleleville.

Vierailija
99/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentomatkustelusta! 

Vierailija
100/101 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 5-kymppinen ja lapseton. Mun ei todellakaan tarvitse luopua yhtään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan