Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa tehdä, mustasukkaisuus pilaa suhteen.

Vierailija
27.02.2024 |

Mustasukkaisuus on alkanut tuhota parisuhdetta pikkuhiljaa, en yksinkertaisesti pysty enää luottamaan kumppaniin. Syy tähän on se että kumppani käyttäytyy rajattomasti. Eikä ymmärrä alkuunkaan mistä mustasukkaisuus johtuu.. 

Harmittaa kovasti koska ilman tätä ongelmaa suhde on poikkeuksellisen hyvä.

Kommentit (272)

Vierailija
141/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka susta olis mustasukkanen ruma ääliö.

Sun mielikuvitusta ja toiveunta.

Mitä oot vetäny.

Vierailija
142/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että puolison vaihto on ainut vaihtoehto. Hän selkeästi nauttii siitä, että saa miehet ihastumaan itseensä. Raja kun menee juuri siinä, että jatkaa tai yllyttää kun huomaa toisen ihastumisen. Itse olen kyllä joutunut blokkaamaan miehiä vastaavassa tilanteessa kun kohtelias kieltäytyminen ei ole riittänyt. Osa miehistä vaan luulee että olen ihastunut kun olen ihan normiystävällinen eikä kykene ymmärtämään totuutta. 

Niin mä olen monesti miettinyt just sitäkin että olen itsekkin viiimeisen 3v aikana blokannut elämästäni naisia ulos. Koska on alkanut vaikuttaa siltä että he ovat vähän liian kiinnostuneita minusta.  Ja mulle tuo on ollut hirveän luontaista. Mun naisen ei tarvitse kokea yhtään mustasukkaisuutta. Vaikka mä joutuisin olemaan todella mulkku ihmisille. Ainoastaan mun naisen ajatukset on merkittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen kuulostaa liioitellullulta. Ensimmäisen 6kk kun puoliso oli hänen alaisena mies käytti kaiken vallan voidakseen olla puolisoni kanssa kaksin. Yritti kokoajan saada meidät eroamaan, aiheuttamalla ongelmia meidän suhteeseen. Mm pakottamalla ylityö keikoille ( hakemaan tavaraa työajan ulkopuolella) yms.

Tämän jälkeen kun puoliso siirtyi eri tehtäviin tämä mies alkoi pommittaa kokopäiväisesti viestiä wap ja soitteli vähän väliä ilman asiaa. 

Vielä 2.5v tapaamisesta tämä mies pommitti puolisoni todella paljon. Ja nämä viestit olivat hyvin rakastuneen ihmisen viestejä.

Puhuit kyllä monikossa niistä rakastuneista miehistä. On kumma, ettei nainen saa sanotuksi, että parisuhteeni vuoksi en halua enää olla yhteydessä kanssasi. Että kiitos kaikesta. 

Vierailija
144/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen on vissi syy, miksi minä en pyöri mieheni työpaikalla eikä hän  minun, emmekä kyttää, kuka viestii mitä kenenkin kanssa, kuka on selvästi keneenkin ihastunut tai mitään muutakaan tuollaista roskaa.

Ajattelepa, että joillain voi olla samoja työpaikkoja, tai joku muu ihan oikea syy "pyöriä toisen työpaikalla", myös selkeän ihastuksen voi nähdä ihan ilman mitään kyttäämistä 😄

Vierailija
145/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen kuulostaa liioitellullulta. Ensimmäisen 6kk kun puoliso oli hänen alaisena mies käytti kaiken vallan voidakseen olla puolisoni kanssa kaksin. Yritti kokoajan saada meidät eroamaan, aiheuttamalla ongelmia meidän suhteeseen. Mm pakottamalla ylityö keikoille ( hakemaan tavaraa työajan ulkopuolella) yms.

Tämän jälkeen kun puoliso siirtyi eri tehtäviin tämä mies alkoi pommittaa kokopäiväisesti viestiä wap ja soitteli vähän väliä ilman asiaa. 

Vielä 2.5v tapaamisesta tämä mies pommitti puolisoni todella paljon. Ja nämä viestit olivat hyvin rakastuneen ihmisen viestejä.

Puhuit kyllä monikossa niistä rakastuneista miehistä. On kumma, ettei nainen saa sanotuksi, että parisuhteeni vuoksi en halua enää olla yhteydessä kanssasi. Että kiitos kaikesta. 

No ei tuo ole ainut. Tuo on pahin.

Vierailija
146/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan puolisosi paras kaverini. Yli kolmekymppinen nainen joka on kaikissa suhteissaan kokenut mustasukkaisuutta. Olen yrittänyt varovaisesti ja suoraankin sanoa että katso joskus peiliin. Mutta ei hänessä ole mitään vikaa.

Vierailija
147/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rajat on olleet mm sellaisia että emme luo emotionaalisia suhteita ihmisiin jotka ovat meistä kiinnostuneita.  Emme ole tarpeettomasti yhteydessä ihmisiin jotka osoittavat meihin kiinnostusta.

:::

Siis joutuiko puolisosi esimiehensä ahdistelemaksi? Ja suurin ongelma tässä on se, että sinä pahoitit mielesi?

Vierailija
148/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavallaan ymmärrän myös miksi hänelle oli todella vaikeaa olla tolle ukolle tyly= hän oli saanut uransa aikana paljon apua tältä mieheltä ja hänen urakehitys johtui osin tän miehen avusta."

Mutta urakehityskö menee sitten parisuhteen edelle?

Mä olen omassa parisuhteessani se parempi ihmistuntija ja -lukija. Miehestäni tuli jokin aika sitten esimies ja työkavereiden suhtautuminen häneen muuttui. Mies on työssään ja esimiehenä hyvä, mutta ihmisten tarkoitusperiä hän ei hoksaa. Hyvin usein sanoitan hänelle tilanteita, joista on minulle kertonut, kertonut alaisten käytöksestä ym. Ja sen myötä hän on esimerkiksi parille naispuoliselle alaiselle joutunut pitämään puhuttelua siitä, kuinka töissä käyttäydytään. 

Tuoreeltaan vaikka se, kun hänen ryhmäänsä on tulossa paikka auki. Yksi aiemmin häntä selkeästi vihannut nainen alkoi mielistellä oikein viimeisen päälle. Teki tikusta asiaa ja kävi huoneessa vitsailemassa ja juttelemassa mukavia, kehumassa jne. Mies mainitsi tuosta naureskellen, että milläköhän jalalla se oli noussut. Kunnes sanoin että sullahan on paikka auki ryhmässä, etkö todellakaan hoksaa miksi yhtäkkiä tulee sua mielistelemään? 😄 Aiiivan.

Etenkin naiset toimii herkästi näin ja aloittajana en tykkäisi yhtään että puoliso on salaa selän takana viestittelemällä, ja ties mitä, saanut edettyä urallaan.

Vierailija
149/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis joutuiko puolisosi esimiehensä ahdistelemaksi? Ja suurin ongelma tässä on se, että sinä pahoitit mielesi?"

Puolisohan ei kertonut 1,5 vuoteen koko asiasta ettei puoliso pahoittaisi mieltään kaikista viesteistä ja tapaamisista. Eli taisi olla mukana urakehityksessä oikein mielellään.

Vierailija
150/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton ei ole kumppanisi vaan sinä.

Kuvittelet, että kontrollisi ulottuu muihin ihmisiin.

Vierailija
151/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajaton ei ole kumppanisi vaan sinä.

Kuvittelet, että kontrollisi ulottuu muihin ihmisiin.

Kuten sanottu, onhan vain hyvä kertoa puolisolle että tilanteen on muututtava, tai tulee ero.

Vierailija
152/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sait yleensä kuulla viestailuista, menitkö tsekkaamaan puhelimen, että onko rajoja rikottu? Ja mistä ihmeestä tietäisit joidenkin toisten rakastumisista? Kyll sun kandee varmaan se haastaminen ihan hyvässä hengessä toteuttaa, että saatte rauhan, tavalla tai toisella. Itse hoidin asian aikoinaan pariterapeutin luona. Siis kävimme aika pitkään siellä ja ymmärsin, etten voi jatkaa enää suhteessa. Kyseessä ei ollut mustasukkaisuus eikä pettäminen.

Vierailija
153/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sait yleensä kuulla viestailuista, menitkö tsekkaamaan puhelimen, että onko rajoja rikottu? Ja mistä ihmeestä tietäisit joidenkin toisten rakastumisista?

Esimerkiksi omassa suhteessani on sovittu että kännykät on aina toiselle avoimia. Myös muista asioista puhutaan avoimesti, toisten rakastumisistakin. Eri

Vierailija
154/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sait yleensä kuulla viestailuista, menitkö tsekkaamaan puhelimen, että onko rajoja rikottu? Ja mistä ihmeestä tietäisit joidenkin toisten rakastumisista? Kyll sun kandee varmaan se haastaminen ihan hyvässä hengessä toteuttaa, että saatte rauhan, tavalla tai toisella. Itse hoidin asian aikoinaan pariterapeutin luona. Siis kävimme aika pitkään siellä ja ymmärsin, etten voi jatkaa enää suhteessa. Kyseessä ei ollut mustasukkaisuus eikä pettäminen.

Huomasin erikoista käytöstä ja näin kyseisen henkilön viestin. Kysyin puolisolta vieläkö olette yhteydessä ja oletteko paljonkin? Vastaus oli ei olla. Näin reaktiosta ja tiesin koska olin nähnyt että hän valehtelee.  Pyysin nähdä puhelimen ja kyllähän siellä oli koko ajalta varmaan 10000 viestiä.

Vierailija
155/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sait yleensä kuulla viestailuista, menitkö tsekkaamaan puhelimen, että onko rajoja rikottu? Ja mistä ihmeestä tietäisit joidenkin toisten rakastumisista?

Esimerkiksi omassa suhteessani on sovittu että kännykät on aina toiselle avoimia. Myös muista asioista puhutaan avoimesti, toisten rakastumisistakin. Eri

Kertonetteko ystävillenne, sukulaisille ja työnantajallekin, että tiedoksi mun puhelin on myös psolla nähtävissä. Terveissä parisuhteissa on luottamus, ei kontrolli. Itse en ainakaan haluaisi olla yhdenkään kaverini kanssa yhteydessä, jos heidän kumppaninsakin näkee viestini. Oikeus yksityisyyteen.

"Oikeus yksityiselämän suojaan on yksi perustuslaissa taatuista perusoikeuksista, joka saa suojaa myös kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa. Perustuslain mukaan yksityiselämän suojaan kuuluu oikeus kunniaan ja kotirauhaan sekä henkilötietojen suojaan ja viestisalaisuuden loukkaamattomuuteen. Yksityisyyden suojaa ja sen eri ilmenemismuotoja suojataan rikosoikeudellisin keinoin."

https://www.minilex.fi/a/jokaisella-on-oikeus-yksityisel%C3%A4m%C3%A4n-…

Vierailija
156/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu hyvässä hengessä ollaan asiasta keskusteltu ja käyty pariterapiassakin ja kyllä tosta on ollut hyötyä. Kuten aiemmin kerroin 7kk mentiin ilman mitään ongelmia. 

Mutta nyt on taas tuloillaan hyvinpaljon samanlainen tilanne joka on saanut mut näkemään tosi paljon red flaggei.

Vierailija
157/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertonetteko ystävillenne, sukulaisille ja työnantajallekin, että tiedoksi mun puhelin on myös psolla nähtävissä. Terveissä parisuhteissa on luottamus, ei kontrolli. Itse en ainakaan haluaisi olla yhdenkään kaverini kanssa yhteydessä, jos heidän kumppaninsakin näkee viestini.

Ei meille työnantajat viestiä laittele, ei ainakaan salaisia. Harva sukulainenkaan, ihan oletus heillä on että lapsi- tai kissanpentukuvat näkee puolisokin. Lisäksi olen ymmärtänyt että ainakin läheisten kavereidenikin puolisot vähintäänkin saavat kuulla mitä viesteissäni on, ja se on aivan täysin ok ja normaalia. Sama toisinpäin. 

Meillä on hyvä terve parisuhde, ja puhelin on tekninen laite, ei mikään yksityisyyden kammio. Sellainen se oli lankapuhelinaikaankin. Ja myös lompakot, käsilaukku ym on ihan toisenkin kaiveltavissa, joillain nekin on yksityisiä jota en ymmärrä ollenkaan.

Onneksi jokaiselle löytyy mieluinen parisuhde, mieluisilla tavoilla elää.

Vierailija
158/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en ainakaan haluaisi olla yhdenkään kaverini kanssa yhteydessä, jos heidän kumppaninsakin näkee viestini."

Et tiedä vaikka näkisikin, ja silti olet yhteydessä :)

Vierailija
159/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten täydellinen mies, mutta pieni penis?

Vierailija
160/272 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille työnantajat viestiä laittele, ei ainakaan salaisia. 

Aika monella se puhelin on työantajan, ett ei kyll psolle todellakaan kuulu nähdä niitä viestejä. Kato kun voi olla asiakasviestejäkin.