Rasittavat jankuttajat!! Onko sinulle ihminen, joka pommittaa viestäjä!?
Ihan kiva joskus viestitellä ja tykkään nähdä, mutta en jaksa kokoajan meilata.
Yksi viesti kilahtaa ja vastaan ihan ok ja kiva, mutta se vain jatkuu ja jatkuu.
Lopulta en keksi enää mitään vastattavaa ja tyyppi alkaa yksin laittamaan vain lisää viestiä.
Suorastaan koittaa pakottaa minut vastaamaan, esittämällä kysymyksiä.
Kysymyksessä työkaveri, jonka kanssa ollaan vaihdettu numerot.
Kommentit (7)
Olet epäsosiaalinen ja toinen on seurallinen. Ette sovi kavereiksi. Sinä olet hänen mielestään varmasti kylmäkiskoinen ja tylsä.
Minusta olisi kiva, jos sinun kaltaisesi epäseuralliset ihmiset sanoisivat suoraan, että heillä ei ole mitään annettavaa seuralliselle ja puheliaalle kaverilleen. Seurallinen ihminen yrittää ihan turhaan, kun toivoo mukavaa juttuseuraa tuollaisista mölleistä.
Minusta epäseuralliset hyväksikäyttävät törkeästi sosiaalisempia kavereitaan. Kaveri kelpaa kyllä viihdykkeeksi, kun heillä itsellään sattuu olemaan tylsää. Itse yritän nykyään pysyä kaukana tuollaisista itsekkäistä hyväksikäyttäjistä.
Itse vihaan puhelimessa puhumista ja kaveri on koko ajan soittamassa. Luulee kai, että innolla odotan hänen puheluitaan.
Ei vastaa niihin viesteihin tai laittaa lähettäjän viestit suoraan roskiin. Itse en välttämättä halua kaikiin viesteihini kuittausta. Ovat useinkin "pakollisia" tiedonantoja harrastus- tai sukulaisporukoille. Se lukee viestin joka lukee tai on lukematta. M56
Ei sentään soita niinkuin mun ex-kaveri soitteli kaikki yöt läpeensä, joulut ja juhannukset. Aina piti olla juuri hänen käytettävissään vastaamaan puhelimeen.
Oletko suomenruotsalainen, kun sait aloitukseen mahtumaan noin monta kirjoitusvirhettä?