Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkuja, jotka eivät erityisemmin kiinnosta sinua? (et välttämättä ota, jos tarjotaan)

Vierailija
27.02.2024 |

Minulla jäätelö, suklaa, jäädyke nyt ainakin.

Entä teillä?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kinuski-sitä ja tätä. Tylsin maku maailmassa. 

Vierailija
62/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sakarallisia joulutorttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on palmuöljyä. Ei siedä lainkaan sitä eltaantunutta hajua ja makua. 

Olen tosin vuosien myötä (40+) tullut muutenkin aina vaan nirsommaksi kaiken syömisen suhteen. Painoa kertyy nykyään niin helposti että syömisen suhteen pitää olla tosi tarkkana. En siksi halua syödä mitään turhaa mistä en oikeasti pidä. 

Vierailija
64/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tuli mieleen, että kuivakakku on kyllä sellainen, etten ymmärrä, miksi sitä tehdään ja tarjotaan.

Et siis osaa leipoa eivätkä ihmiset jotka tarjoavat sinulle kuivakakkua myöskään. Kuivakakun tarkoitus nimenomaan ei ole olla kuiva  

Tämä. Hyvin muhinut taatelikakku tai sitruunakakku ei ole kuivaa nähnytkään ja maistuu taivaalliselta.

Siis hyi olkoon! Lähtökohtaisesti kuulostaa juuri siltä että en edes muistaisi kumpaakaan! Sitruunaa leivonnaisessa, yök.

Vierailija
65/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hassu ketju! Kaikki kommentit, jossa todetaan että makeat leivonnaiset, karkit tms on pahoja, tulee hirveästi alapeukkuja. Kaikki ei vaan tykkää makeasta!

Vierailija
66/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta on sana "herkku".

Vierailija
67/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti tykkää kekseistä???

Minä! Rakastan niitä! Erityisesti kaikki suklaakeksit

Eihän niissä edes ole suklaata vaan kaakaota!

MUN tekemissä on suklaita, tummia, vaaleita tai molempia.

Vierailija
68/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop corn. Maistuu lähinnä suolalta, koostumus pahvinen, bonuksena siementen kuoret tarttuvat hampaisiin ja kitalakeen.

Vierailija
69/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuleivät, piparkakut ja keksit, useimmat jäätelöt, sellaiset "terveellisiksi" naamioidut muka herkut, sipsit paitsi juustonaksut, liikaa marjoja sisältävät esim täytekakut, tavallinen pullapitko, munkit paitsi yhden tunnetun ketjun cake-donitsit. Siinähän niitä. En ole mikään herkuttelija. En syö myöskään karkkia enkä suklaata. 

Vierailija
70/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marenki. Käytännössä pelkkää sokeria ja jotenkin en vain pidä siitä tunteesta kun niitä puree.

Vierailija
71/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi

Joulutortut

Juustokakut

Vierailija
72/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjuusto, mämmi, rahkapullat.

Vierailija
73/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoholit.

Vierailija
74/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit tai mitkään karkit. Sipsit, cokis ja muut limsat.

Vierailija
75/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuusti ja muut pullat, laskiaispullat ja dallaspullat ovat hyviä

kaupan kääretortut ja monet kaupan kakut (säilyvät ties kuinka kauan, esanssisia)

useimmat keksit

monet kuivakakut, varsinkin maustekakku

mämmi

Vierailija
76/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta pikkuleivät käsityonä tehtyinä juhlavia ja hyviä.moni sekoittaa mikä on keksi mikä pikkuleipä. mm kaneliässät, lusikkaleivät, hannatädin pikkuleivät, yms. ennen juhlissa erityisesti oli pullakranssi ja keskekkä lajitlema erilaisia pikkuleipiä, niitä on lukuisia joiden nimeä en muista nyt,pursotinässää yms

Vierailija
77/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää pelkkä kahvi. On kiusallista, jos emäntä on hankkinut jotain erikoista JUURI minulle ja kun en sitäkään halua syödä. Kummallsita jos pitäisi jotain ottaa, jos ei halua.

Et varmaan muutenkaan tiedä kohteliaisuudesta mitään. 

Tuossa vaikuttaa olevan niin, että tuo emäntä tietää vanhastaan, ettei kirjoittaja syö mitään kahvinsa kanssa, muttei ymmärrä kieltäytymisen taustaa, eikä myöskään sitä, ettei kieltäytyjän tarvitse uskoutua hänelle sen enempää mahdollisista vaivoistaan, allergioistaan ym.

- Mitä on kohteliaisuus? Se on muun muassa kyky osata kieltäytyä kauniisti tarjoomuksista.

Itse en voi kahvia juoda, koska tulen siitä kipeäksi. Jos tänään juon kahvia, vatsa on kipeä koko päivän ja kahvin maku on suussa vielä seuraavana aamuna.

Työelämässäni oli n. 15 vuoden kausi, jolloin kävin säännöllisesti joidenkin vanhusten kotona. Erään näkövammaisen, mutta hyvin terhakan rouvan luona join aina mukillisen kahvia sekä söin katsomatta sen hänen leipomuksensa. Ikinä en ole ollut yhtä kohtelias, kun ottaa huomioon tuon kohteliaisuuden seuraukset itselleni.

Muutoin kyllä kieltäydyn kauniisti aina kaikesta, minkä tiedän haittaavan elämääni.

Vierailija
78/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulla, kuivakakut ja kaupan keksit nyt ainakin. En oikein pidä kuivista leivonnaisista, mun makuun on rasvaiset, kosteat ja mehevät leivonnaiset. 

täällä rakastetaan tiikerikakkua,taatelikakkua,suklaakakkua,hedelmäkakkua jne,,munakku,sitruunakakku, siis niin ihania,kahvi maistuu erityisen hyvälle niiden kanssa. ja ihan retro perustäytekakku,ei hyytelöitä.

Vierailija
79/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset alkoholijuomat.

Vierailija
80/121 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Rakastan niitä! Erityisesti kaikki suklaakeksit

Eihän niissä edes ole suklaata vaan kaakaota!

MUN tekemissä on suklaita, tummia, vaaleita tai molempia.

Älä sekoita PIKKULEIPIÄ kekseihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan