Herkkuja, jotka eivät erityisemmin kiinnosta sinua? (et välttämättä ota, jos tarjotaan)
Minulla jäätelö, suklaa, jäädyke nyt ainakin.
Entä teillä?
Kommentit (121)
Kaikki leivonnaiset, pullat, rahkapullat, kuivakakut, pikkuleivät, täytekakut.. Suolainen taas menee aina. Ja alapeukkuja satelee tässä ketjussa jos ei tykkää makeasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti tykkää kekseistä???
Minä! Rakastan niitä! Erityisesti kaikki suklaakeksit
Eihän niissä edes ole suklaata vaan kaakaota!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki leivonnaiset, pullat, rahkapullat, kuivakakut, pikkuleivät, täytekakut.. Suolainen taas menee aina. Ja alapeukkuja satelee tässä ketjussa jos ei tykkää makeasta!
Suola turvottaa sinut.
Perussipsit. Kyllästyn jo toisen lastin kohdalla.
Mulle maistuu herkut vähän liiankin hyvin, mutta en ikinä ota liivatejuustokakkuja. Ne on ällöjä löllöjä ja kauheuden usein kruunaa vauvanruoasta tehty hyytelö päällä. Hyi! Myös kaikki teolliset pullat ja leivokset jää ottamatta. Kekseistäkään en niin välitä.
Vierailija kirjoitti:
Perussipsit. Kyllästyn jo toisen lastin kohdalla.
*lastun
Viinerit, useimmat keksit (etenkin vohvelikeksit), karkit, marsipaani, kuivat kuivakakut, yli-imelät täytekakut paksulla kermakerroksella.
Siinä muutama.
Runebergin tortut, macaron-leivokset, kaikki sitruunan tai limen makuiset.
Donitsit, munkit, voileipäkakku, kaupan keksit, lätyt, pannukakut, mitään missä on mansikkaa jossain muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Donitsit, munkit, voileipäkakku, kaupan keksit, lätyt, pannukakut, mitään missä on mansikkaa jossain muodossa.
Tämä. Inhoan kaikkia mansikkaleivoksia.
Mäti. Vaaleapaahtoinen suodatinkahvi.
Lähes kaikki makea. Joulusuklaita on vielä kaapissa ja osa meni roskiinkin kun ei niitä kukaan meillä syö.
Mun herkku on vaikka lohi ja salaatti ja lasi viiniä. Tai juustolautanen. Tai tuore leipä suoraan uunista
En syö juuri edes sipsejä, suolapähkinöitä tms.
Vierailija kirjoitti:
Mäti. Vaaleapaahtoinen suodatinkahvi.
Et nähtävästi ole ikinä saanut hyvää kahvia. Maailman parhaat ja arvokkaimmat kahvit paahdetaan aina vaaleaksi. Niihin EI KOSKAAN kaadeta mitään vaaleaa litkua.
Limsat sekä rahkaiset ja sitruunaiset leivonnaiset. Muuten uppoo kaikki :)
Makeat "herkut": karkit, pullat, keksit, suklaa jne. Ei vaan maistu mulle.