Herkkuja, jotka eivät erityisemmin kiinnosta sinua? (et välttämättä ota, jos tarjotaan)
Minulla jäätelö, suklaa, jäädyke nyt ainakin.
Entä teillä?
Kommentit (121)
Tippaleipä. En vaan ymmärrä sitä ollenkaan.
Tästä ketjusta tuli mieleen, että kuivakakku on kyllä sellainen, etten ymmärrä, miksi sitä tehdään ja tarjotaan.
Kaikki kovat herkut. Karkeista kekseihin ja tippaleipiin.
Voileipäkakku. Ei todellakaan ole mulle herkku, mutta tarpeeksi moniin juhliin osallistuneena tiedostan olevani vähemmistössä.
Todella tummasuklaa, marmeladi, vohvelikeksit.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli mieleen, että kuivakakku on kyllä sellainen, etten ymmärrä, miksi sitä tehdään ja tarjotaan.
Et siis osaa leipoa eivätkä ihmiset jotka tarjoavat sinulle kuivakakkua myöskään. Kuivakakun tarkoitus nimenomaan ei ole olla kuiva
Marsipaani, voileipäkakku, runebergintorttu, tippaleipä, kaikki mahdolliset ns. jälkiruokajuustot.
Pulla. Olen lapsesta asti inhonnut pullaa. Monet kahvikakut ja leivokset ovat myös no no. Mutakakku on yöks.
Tumma suklaa on järkyttävän pahaa, tällä hetkellä ei kelpaa mikään suklaa.
Hedelmäkaramellit. En syö niitä koskaan.
Muutenkin olen ronkeli kaikkien makeisten suhteen.
Sorbetti yöks. Vaniljajäätelö yöks, yöks.
Mutakakku ja KAIKKI vegaaniset leivonnaiset ja jäätelöt.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehdit
Ja ne kamalat villasukat vien suoraan roskiin
Harva niitä villasukkia syö.
Minulle riittää pelkkä kahvi. On kiusallista, jos emäntä on hankkinut jotain erikoista JUURI minulle ja kun en sitäkään halua syödä. Kummallsita jos pitäisi jotain ottaa, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Mutakakku ja KAIKKI vegaaniset leivonnaiset ja jäätelöt.
Tämä. Vettä ja margariinia - HYISSATANA!
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää pelkkä kahvi. On kiusallista, jos emäntä on hankkinut jotain erikoista JUURI minulle ja kun en sitäkään halua syödä. Kummallsita jos pitäisi jotain ottaa, jos ei halua.
Et varmaan muutenkaan tiedä kohteliaisuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäti. Vaaleapaahtoinen suodatinkahvi.
Et nähtävästi ole ikinä saanut hyvää kahvia. Maailman parhaat ja arvokkaimmat kahvit paahdetaan aina vaaleaksi. Niihin EI KOSKAAN kaadeta mitään vaaleaa litkua.
Tämä oli hauska. Minä rakastan esim. marsipaania ja Runebergin torttuja, mutta en silti kerro muille, etteivät vaan ole saaneet hyvää marsipaania tai torttua. Kahvi on suomalaiselle vakava asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa leipoa eivätkä ihmiset jotka tarjoavat sinulle kuivakakkua myöskään. Kuivakakun tarkoitus nimenomaan ei ole olla kuiva
Tämä. Hyvin muhinut taatelikakku tai sitruunakakku ei ole kuivaa nähnytkään ja maistuu taivaalliselta.
Kaikki margariinilla leivottu. Katson aina kaupankin leivonnaisista että on voilla leivottua.
Keskeltä raaka korvapuusti. Sen pitää olla niin hyvin paistettu että on reunoista rapea!
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehdit
Ja ne kamalat villasukat vien suoraan roskiin