Herkkuja, jotka eivät erityisemmin kiinnosta sinua? (et välttämättä ota, jos tarjotaan)
Minulla jäätelö, suklaa, jäädyke nyt ainakin.
Entä teillä?
Kommentit (121)
Tummasuklaa"herkut", niistä tulee vaan mieleen neuvostoliittolainen paha suklaa.
Suurin osa suolaisista leivonnaisista, jos en tiedä, mitä niihin on laitettu, allergiat ei ole kivoja.
Alkoholi.
Piispanmunkki. Ällö tahma päällä.
Mokkapalat jostain koulun myyjäisistä, itse voin joskus tehdä.
Irtokarkit. Grillimakkara. Munkit/donitsit.
Keksit, kuivakakut, tosi tumma suklaa.
Kahvi, marmelaadi, marsipaani, vohvelit, kuivat keksit (esmes Marie tai Digestive), pulla.
Yleensä ei tee mieli mitään makeaa enkä niitä kohteliaisuudesta ala väkisin syömään.
Punaviinilasilllinen ei kiitos.
Mokkapalat ei ikinä.
Kylmä pannukakku EEEI.
Tavallinen musta lakritsi 🥴
Fazerin Sininen - kuolen tylsyyteen.
Kuka oikeasti tykkää kekseistä???
Pulla, kuivakakut ja kaupan keksit nyt ainakin. En oikein pidä kuivista leivonnaisista, mun makuun on rasvaiset, kosteat ja mehevät leivonnaiset.
Kaikki liha. Makkarat, kyljykset jne
Mulla on paljonkin :)
En voi sietää kermakakkuja, suurinta osaa karkeista, en pidä erityisemmin kekseistä tai muutenkaan makeasta. Sipsit on yöks, en pidä myöskään ranskalaisista tai joistain pasteijoista. Alkoholista juon vain ja ainoastaan punaviiniä.
Ei sillä, syön kyllä jos on pakko, mutta pidän maun puolesta todella harvoista asioista. Ei ole mitään erityistä rakkautta ruokaan.
Sipsit, suolapähkinät, naksut, kakut, pullat, munkit, makkarat, suklaa, irtokarkit, lakritsi. Jäätelöä sitten menisikin vaikka litran paketti kerrallaan.
-5 kiloa ottelupainoon
Kuivakakut on parhaita. Ette vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti tykkää kekseistä???
Minä! Rakastan niitä! Erityisesti kaikki suklaakeksit
Kovat karkit.
Haluan ihanaa sitkeää tekstuuria jota pureskella!
Karkki,sipsit,roskaruoka,suklaa
Pulla ja jäätelö ok,mutta niitäkin syön vain,jos mieli tekee,oli joskus päivittäin,joskus en koskaan.