Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annika Saarikko ja huono itsetunto

Vierailija
22.03.2023 |

Itseä vähän harmittaa, että noin korkean profiilin henkilö tuo toistuvasti esille huonon itsetuntonsa ja varsinkin suhteensa omaan ulkonäköönsä. Onhan se inhimillistä, mutta antaa mielestäni naisille ja etenkin nuorille naisille ja lapsille mielikuvan, että naisen pitää olla kaunis ja edustava, jotta voi olla vakavasti otettava. En kannata Saarikkoa tai hänen puoluettaan, mutta mielestäni hänen kannattaisi jättää näiden asioiden toistuva esiin tuominen.
Taas oli vertaillut itseään Mariniin:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/63aeda26-8746-4d8d-b264-df720fd02…

Aiemmin maininnut näistä paineista:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008077817.html

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luulishan sitä, että tällä hetkellä toisi jotain muuta esille.

Saarikko kertoo SK:lle murehtineensa gallupin tuloksia koko työmatkansa ajan.

Että mikään ei onnistu ja kaikki on surkeesti, mä olen surkea ja Sanna Marin niin kaunis kuvissa ja mä en ole missään, hän sanoi.

Ei se nätti naama aina auta vaikka saarikko niin luulee.

Vierailija
2/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko on onnistunut nostamaan profiiliaan. Lyhyet hiukset sopivat kasvoihin. On panostanut asuihin. Kantaisi vielä kehonsa ilolla. Näyttävä nainen maaseudun asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo surullista. Mielestäni hän on nätti. Mitä se vertailu auttaa. Aina löytyy joku kauniimpi

Vierailija
4/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Marin ja hänen huikea suosio (maailmalla) varmasti luo paineita

Vierailija
5/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika perusfeministiltä = Miehinen lookki.

Vierailija
6/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä huonoa itsetuntoa jankutetaan. Miksi? Olen kuullut vain suomalaisten rypevän aiheessa.

Vierailija
7/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo Marin ja hänen huikea suosio (maailmalla) varmasti luo paineita

Ja Marin on huippumallimaisen hoikassa kunnossa ja Saarikko tanttamaisen lihava, väkisinkin tulee alemmuuskompleksi. Saarikko ei todellakaan ole mitenkään ruma naamastaan.

Vierailija
8/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tätä vauvapalstaa niin täällähän on jatkuvasti ketjuja naisista joiden ulkonäköä ja muitakin ominaisuuksia ruoditaan erittäin ikävään sävyyn. Eipä siinä tarvitse ihmetellä että hyvänkin itsetunnon omaavan ihmisen itsevarmuus välillä horjuu. Varsinkin kun tekee työtä jossa ollaan koko ajan esillä ja valokuvissa.

Varmasti horjuu. Mutta voisihan sitä tuoda toisenlaistakin sanomaa esille. Esim. Että naisten ei aina tarvitse olla samasta muotista. Omaan silmään Saarikko on nätti ja edustava nainen. Naisen ei tarvitse/ kuulu olla missi tai todella hoikka, jotta hän olisi suosittu.

Ap

Vierailija
9/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mikään ei onnistu ja kaikki on surkeesti, mä olen surkea ja Sanna Marin niin kaunis kuvissa ja mä en ole missään, hän sanoi.

Millä luulet Marinin olevan siinä missä on.

Vierailija
10/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin sanoa, mutta ei näihin jaksa.

Vierailija
11/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomen asioita ulkonäöllä hoideta. Onhan se jo nähty, mitä itsestään isoja luulevat ovat saaneet aikaan...

Vierailija
12/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On etenkin kasvoiltaan kaunis ja säilynee nuorekkaana ja sileäkasvoisena pitkään.

Vierailija
13/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä hänen politiikkaansa, mutta ei hänen ulkonäössään ole haukkumista, kasvothan hänellä ovat etenkin oikeinkin kivan näköiset. On ikävää, että hän tuntee alemmuudentunnetta, tehtävänsä hoitamisessa kun ei ulkonäöllä pitäisi olla vähänkään väliä.

Hän esiintyy keskusteluissa usein aika vakuuttavanakin, toivottavasti oppisi kantamaan itseään ja uskomaan itseensä myös ulkonäön puolesta, eli siis että hän riittää sellaisena kuin on.

Vierailija
14/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan näköinen nainen. Hänen luulisi olevan puolueenjohtajana monille tavallisen näköisenä samaistuttava ja helposti lähestyttävä.

Yllätyin hieman että hänen ikänsä alkaa kolmosella. En tarkoita että hän näyttäisi vanhemmalta ulkonäön puolesta, mutta ehkä se on jotenkin tuo tyyli ja olemus. Itsevarmuutta kaivattaisiin, mutta tuossa julkisessa työssä se on tietenkin haastavaa, etenkin jos on taipumusta vertailla itseään muihin.

Vierailija
15/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin Annika on söötti. Kaunis iho, luusto ja paksut hiukset. 

Toivoisin silti, että hän laihtuisi hieman. Itsetunto ja jaksaminen kohentuisivat.

Vierailija
16/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annikan sosiaaliset taidot ovat huippua.

Vierailija
17/92 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä luulet Marinin olevan siinä missä on.

Kerro sinä kun tiedät - siis luulet?

Vierailija
18/92 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä käyty ennenkin läpi. Ulkonäkö ei todellakaan ole Saarikon ongelma. Hänhän on tyyliltään kuin tekoälyn luoma ihannekepulainen ja siitä huolimatta nätti.

Vierailija
19/92 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika on todella nätti ja jotenkin sellainen nainen, että häntä halaisi tosi mielellään. Symppis ja kiva vaikutelma tulee hänestä sekä tasapainoinen. On myös erittäin hyvä keskustelija, ei mikään rääkyjä. Edukseen esiintyy tenteissä. Olenkin päättänyt äänestää keskustaa osin Saarikon ansiosta. Katsoin myös hänen kodistaan tehdyn ohjelman, toimittaja Tommolan tekemän maikkarilla.

Vierailija
20/92 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, tuntuu mukavalta lukea positiivisia kommentteja! Kumpa Annika lukisi ja ilahtuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän