Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että kolmas maailmansota syttyy sinun elinaikanasi?

Vierailija
27.02.2024 |

Minä olen varma siitä, että tulemme kokemaan sodan lähivuosina.

Ajatus saa minut miltei kauhun valtaan, mutta yritän aktiivisesti työntää sen jonnekin taka-alalle.

Kommentit (175)

Vierailija
121/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa heidän sotia siellä maailman loppuun asti.  

Vierailija
122/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen rauhanomainen mutta sillä on kivekset. Kehittyneiden maiden tulisi auttaa kehitysmaita. Ei nuoret liity terrorismijärjestöihin pelkästä halustaan vaan vaihtoehtojen puutteessa ja pelossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että mahdollisimman pian. Kunnon rytinä puhdistaisi kovasti ilmaa(lue jännitteitä)

Vierailija
124/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastailee itselleen "kyllä" kuin kunnon iigori. Yrittävät laskea suomalaisten mielialaa sodalla uhkaamalla.

Ei me tarvita siihen venäläisiä, kun meillä on sitä varten hallitus. 

Typerää itsepetosta kieltää sodan uhka. 

Mieliala laskee, mutta ei sille mitään voi. Miksi valehdellaan itselleen, että samalla tavalla kaikki jatkuu. 

Vierailija
125/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut sotia Jumal auta !!!   Aina.  Eikä vaan löydy luvattua maata . 

Vierailija
126/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK lopettaa noi kiintiöpakolaispakottamiset. Ja muslimeille sopii hyvin Afganistan pakolaiskeskukseksi kun samaa porukkaa ja tilaa on . Mitä muslimia tänne tuotte kun sen oma historia ja kulttuuri on tuolla.  

Vierailija
127/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas maailmansota on juuri nyt käynnissä. Suomi ei siihen osallistu, onneksi.

Vierailija
128/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abrahamin luvattu maa oli tuolla BERSEVASSA . MITÄ TE TÄÄLTÄ ETSITTE?  

Vierailija
129/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Venäjä ottaa seuraavaksi kohteeksi jonkun helpomman kuin Baltian tai Suomen, ehkä Azerbaidžanin Georgian. Azerbaidžanissa on ollut omia kiistojaan, niistä Venäjä ehkä keksii syyn hyökätä sinne, tai sitten Armenia voi olla yksi kohde. Menevät kauemmaksi Euroopasta mieluummin. 

Joku ulkomaalainen asiantuntija sanoi tiedustelutiedon perusteella, että uhka kohdistuu Baltiaan ja Suomenlahden pohjoispuolelle. 5 vuoden sisällä tapahtuu. 

Arvelen, että vuoden sisällä, sillä Trump on hyödyllinen pressa naapurillemme. 

Vierailija
130/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, venäjä hyökkää Baltian maahan ja trumppi katsoo sivuun mutta Eurooppa vastaa. 2-3 vuoden sisällä.

Vierailija
131/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa raamatusta ilmestyskirja. 

Vierailija
132/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmansodan määritelmän mukaan sota on jo käynnissä. Se tarkoittaa usean valtion ja useissa maanosissa käytävää sotaa. 

Se, että laajeneeko sota Suomeen, niin sitä ei voi vielä tietää. Euroopassa Ukrainassa on sota. Suomen naapuri on sodan hyökkäävä osapuoli. Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa soditaan.

Kannattaa katsoa keiden kanssa eri maat ovat liittoutuneita, saattaa yllättää. 

Vierailija
133/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ww3 alkoi jo 2001 historiankirjojen mukaan. Siis näin tullaan kirjoittamaan.

Sitten tietenkin 2014 oli yksi merkittävä vuosi. Sitten 2022. Ja todennäköisesti 2025 tulee myös olemaan.

Vierailija
134/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt sen verran itsekäs, että ajattelen että sais syttyäkin, ja Putin pistäs pommit tänne meillepäin. SIllähän tästä pääsis. Ja hyvä vaan jos noilta porhoiltakin ja kaiken maailman kiusaajilta menis kaikki siinä sitte... Ihan oikein olis!

Uskomattomia tyyppejä.

Vierailija
135/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt sen verran itsekäs, että ajattelen että sais syttyäkin, ja Putin pistäs pommit tänne meillepäin. SIllähän tästä pääsis. Ja hyvä vaan jos noilta porhoiltakin ja kaiken maailman kiusaajilta menis kaikki siinä sitte... Ihan oikein olis!

Uskomattomia tyyppejä.

Et ole ollenkaan itsekäs. Minä olen joutunut itsekkäiden ihmisten uhriksi tässä maassa ja minulle on syntynyt syvää vihaa tätä kansaa kohtaan (mutta ei sellaisia ihmisiä jotka ovat hyväntahtoisia eivätkä ole minulle tehneet pahaa)

Vierailija
136/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas maailmansota on juuri nyt käynnissä. Suomi ei siihen osallistu, onneksi.

Oletpas peloissasi. Pian mennään 

Vierailija
137/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että maailmansotien kaltaista sotaa enää syttyy, ainakaan minun elinaikanani (noin 30-40 vuotta tästä hetkestä). Suurvallat varmasti jatkavat kamppailua keskenään erilaisten välikäsien kautta, mutta en usko suoraan laajamittaiseen ja pitkäkestoiseen sotaan suurvaltojen välillä. Nykyisten ydinaseiden tuhovoima on sellainen, että vaikutuksen kohteena olevat yhteiskunnat todennäköisesti romahtaisivat aika pahasti jo sodan alkuhetkillä, jos suurvallat ryhtyisivät täysin pidäkkeettömään sotaan.

Voi se olla maailmansota, vaikka suurvaltojen välillä ei olisikaan sotaa. Olihan USA ja Venäjä toisessa maailmansodassakin samalla puolella. 

Vierailija
138/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa raamatusta ilmestyskirja. 

Se tapahtuu vasta kun Jeesus on hakenut omansa pois. Tämä sota löytyy Hesekielin kirjasta 38.

Vierailija
139/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että Venäjä ottaa seuraavaksi kohteeksi jonkun helpomman kuin Baltian tai Suomen, ehkä Azerbaidžanin Georgian. Azerbaidžanissa on ollut omia kiistojaan, niistä Venäjä ehkä keksii syyn hyökätä sinne, tai sitten Armenia voi olla yksi kohde. Menevät kauemmaksi Euroopasta mieluummin. 

Joku ulkomaalainen asiantuntija sanoi tiedustelutiedon perusteella, että uhka kohdistuu Baltiaan ja Suomenlahden pohjoispuolelle. 5 vuoden sisällä tapahtuu. 

Arvelen, että vuoden sisällä, sillä Trump on hyödyllinen pressa naapurillemme. 

USA:lle sopii paremmin kuin hyvin, jos Venäjä hyökkää Suomenlahden alueelle. Silloinhan USA voi ottaa Grönlannin takavasemmalta huomaamatta. 

Vierailija
140/175 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kysynyt vuosi sitten niin olisin sanonut että ei.

Nyt kun Trump on heikentänyt Usan ja Natonkin asemaa niin kaikki diktaattorit alkaa riehua.

Eli nyt näyttää ihan mahdolliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi