Uskotko, että kolmas maailmansota syttyy sinun elinaikanasi?
Minä olen varma siitä, että tulemme kokemaan sodan lähivuosina.
Ajatus saa minut miltei kauhun valtaan, mutta yritän aktiivisesti työntää sen jonnekin taka-alalle.
Kommentit (175)
Rysylän trollit ne puolustavat toveri Krasnovia aka Trumpia joka on Putinin nukkehallitsija.
Venäläisiä ei haittaa k******a ja t****aa viattomia siviilejä, Irpin ja Butsa sekä monet muut kaupungit. Synnytyssairaalaankin piti näiden urhoollisten sotureiden päästä pommittamaan lapsia ja synnyttäviä äitejä.
On meillä hieno naapuri.
Todennäköisesti venäjä hyökkää joskus johonkin Baltian maahan? En tiedä syntyykö sen seurauksena kolmas maailmansota vai ei? Toivon mukaan Suomi ei joudu mukaan mahdolliseen sotaan puolustamaan esim Baltiaa. Sodat syttyvät nykyään niin herkästi esim Israel ja Palestiinan välillä. En toivo sotaa esim venäjän ja USAn välille.
Trump käyttää vaikka ydinaseita että videot pysyy piilossa. Egonsa menee kaiken edelle.
Minusta tuntuu, että se on jo alkanut
Vierailija kirjoitti:
Syttyy 15.6.2025
Hääpäiväni. Miksi juuri tuo päivä?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni asia viittaa siihen, että sota vielä tulee. Katsokaa nyt, mikä mielipuoli itänaapurissa riehuu. Eikä Putte ole ainoa sekopää siellä, Venäjä on aina havitellut naapurimaitaan oman ikeensä alle.
Se vitsi haloselle, että rauha saadaan, kun viimesetkin sotilaat kuolevat kiinan ja suomen rajalla. Eli venäjää ei enää ole, kiina suurmaa
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti venäjä hyökkää joskus johonkin Baltian maahan? En tiedä syntyykö sen seurauksena kolmas maailmansota vai ei? Toivon mukaan Suomi ei joudu mukaan mahdolliseen sotaan puolustamaan esim Baltiaa. Sodat syttyvät nykyään niin herkästi esim Israel ja Palestiinan välillä. En toivo sotaa esim venäjän ja USAn välille.
Natomaa
Vierailija kirjoitti:
En usko, että maailmansotien kaltaista sotaa enää syttyy, ainakaan minun elinaikanani (noin 30-40 vuotta tästä hetkestä). Suurvallat varmasti jatkavat kamppailua keskenään erilaisten välikäsien kautta, mutta en usko suoraan laajamittaiseen ja pitkäkestoiseen sotaan suurvaltojen välillä. Nykyisten ydinaseiden tuhovoima on sellainen, että vaikutuksen kohteena olevat yhteiskunnat todennäköisesti romahtaisivat aika pahasti jo sodan alkuhetkillä, jos suurvallat ryhtyisivät täysin pidäkkeettömään sotaan.
Ydinaseiden tuhovoima ei kohdistu vaan paikallisesti sillä pommin synnyttämä pölypilvi estää auringon lämmittävän säteilyn eli syntyy ydintalvi. Siinä ei kauaa hengissä selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Trump käyttää vaikka ydinaseita että videot pysyy piilossa. Egonsa menee kaiken edelle.
Onkohan venäläisillä Trumpista tosi pahaa matskua, kuten la......
Kysymykseen vastaan, että en usko.
Kyllä, ellen kuole tänä vuonna. En usko että päästään Italian olympialaisiinkaan asti, tai sitten heti sen jälkeen.
Mä luulen, että Venäjä ottaa seuraavaksi kohteeksi jonkun helpomman kuin Baltian tai Suomen, ehkä Azerbaidžanin Georgian. Azerbaidžanissa on ollut omia kiistojaan, niistä Venäjä ehkä keksii syyn hyökätä sinne, tai sitten Armenia voi olla yksi kohde. Menevät kauemmaksi Euroopasta mieluummin.
Minä olen syntynyt Kylmän sodan aikaan, mutta en sitä pahemmin muista. Kun kävin koulua Berliinin muuri kaatui, Neuvostoliitto hajosi ja kaikki vaikutti muuttuvan vain paremmaksi, ikinä en ajatellut että massiivinen sota Euroopassa olisi mahdollista, mutta nykymenolla se alkaa vaikuttaa mahdolliselta. Enkä niinkään ole huolissani Venäjästä, kyllä se on Trump jota pidän mahdollisena maailmansodan aloittajana, Venäjä voi olla toki osallisena, mutta epävakaa Trump on se mikä pelottaa enemmän.
Kyllä uskon. Se on jo alkanut. Venäjä on paska maa, tuhoutukoon kokonaan! Samoin Israel. Ja Pohjois-Korea ja Amerikkakin, jos niitä aivovapaita pellejä ei sieltä saada pois eli Trumpin porukka. Ja jotkut tekee tähän maailmaan lisää lapsia!!! Ei kannata synnyttää poikia, ne sinne sotaan lähetetään.
Vähän siltä vaikuttaisi, että sitä valmistellaan kulisseissa, tähtäys siihen, että v. 2030 ei enää olisi sotia, olisi vähemmän ihmisiä ja helpommin hallttavissa.
Mie ko JEESUKSEEN USKOTAAN niin ; te luulette sanomia sodista ....näin täytyy käydä. Älkää murehtiko. Älkää peljästykö. Katsomassa kun aina on vihamis kylvänyt vihaa ja sotaa eikä rauhaa niinkuin Jeesus kehotti.
Olisi minulla pieni mahdollisuus päästä pois ennen kolmatta maailmansotaa, mutten taida kyllin aktiivisesti edistää poistumistani.
On pieni ihme jollei kymmenen vuoden sisään sodita oikein kunnolla.
Syttyy 15.6.2025