G: Kuppikokosi ennen imetystä, imetyksen aikana ja sen jälkeen?
Kommentit (26)
Ennen imetystä 85/DD. Imetyksen aikana 85/E ja imetyksen jälkeen 85/E tai 85/DD jos hyvä malli.
ennen: b/ runsas b mallista riippuen
imetyksen aikaan: runsas c
imetyksen jälkeen: normaali c/ runsas b mallista riippuen
ennen ekaa lasta D, imetyksen aikana runsas DD, imetyksen jälkeen AA, tokan lapsen imetyksen aikana runsas DD ja imetyksen jälkeen pieni DD
C/B, imetysaikana C, sitten C/B
hillitty charmi.
Laihduin muutenkin ihan kuikeloksi imetysaikana, eli rasvaa lähti muualtakin kuin rinnoista. Siksi imetyksen loputtua rintavarustukseni oli olematon.
Imetän vieläkin, poika 13kk, mutta pikku hiljaa haluaisin jo lopetella. Saa nähdä minkäkokoisiksi rinnat lopulta jäävät.
Minulla ennen raskautta D, raskauden ja imetyksen aikana D. Nyt on imetys vähentynyt (vauva 10 kk). Kuppikoko edelleen D. Voiko vielä käydä jotain radikaalia minun kuppikoolle, kun lopetan imetyksen kokonaan...?
Mutta toivotaan toki, että rintasi pysyvät suurina :)
Ja toisen lapsen kohdalla A,C,A/AA
Jos olette taas imetyksen aikana laihtuneet (paljonkin), pienenee rintojenkin koko toki.
Itselläni ainakin parikin ylimääräistä kiloa näkyy heti rinnoissa.
Vähän kyl jänskättää, et kuin käy.
(Paino minulla on ihan sama nyt kuin ennen raskautta.)
13
mutta muuten paino on vaihdellut 2000-luvun aikana 20 kiloa suuntaan jos toiseen. Rinnat aina A-kuppia, niin raskaana, imettäessä kuin nyt jälkikäteenkin.
Ennen raskautta 70A, raskauden aikana 75C, maidon noustua rintoihin 75E, muuten imetysaikana 75C. ja nyt silikonejen avulla 70A:sta 70D:hen. Olen erittäin tyytyväinen
Onkohan mitään toivoa saada enää täytettä ilman kirurginveistä??
Toisen lapsen kohdalla A-B/C-A/AA
Kahden ensimmäisen kohdalla: ennen raskautta A, raskaana ja imettäessä A, imetyksen jälkeen A.
Kolmannen kohdalla: ennen raskautta A, raskaana/imettäessä B, imetyksen jälkeen A.
Aina ollut pienet rinnat, kuppikoko on aina ollut niin just ja just A (sanoisin pieniA), hyvä malli sopii mutta sitten taas AA on liian pieni kuppikoko (mallista riippumatta).
Toivottavasti tulis tyhjät lapaset, vaikka kokoa 75D tai pienemmät
ennen imetystä timmi C, imetyksen aikana jumbo E-F, imetyksen jälkeen löysä pitkula B.