Onko ok, jos kohtelen työkavereita vapaa-ajalla kuin ilmaa?
He ovat minulle ilmaa. Tervehdin heitä vain töissä, koska siitähän minulle palkka maksetaan.
Kommentit (24)
Maksaako sulle siis joku palkkaa työkavereiden tervehtimisestä? Onko sopparissa määritelty montako kertaa päivässä kutakin pitää tervehtiä?
Melko erikoinen työnkuva, jos tehtäviin kuuluu tervehtiä työkavereita. Mikä tää tällanen duuni on?
Huonoa käytöstä jos tahallaan jättää tervehtimättä ihmisiä, jotka tuntee. Ihan sama onko naapuri, työkaveri tai lapsen kaverin vanhempi. Peruskäytöstavat pitäisi aikuisen ihmisen osata.
Ai saat palkkaa muiden tervehtimisestä? Paljonko se on?
Mä lopetin jossain vaiheessa tervehtimisen ensin, kun sitä ei noteerattu.. Hauska huomata että nyt niin iloisena tervehditään..
En suosittele hengittämään työkavereita. Tai hidastamaan laskuvarjohyppyä pitämällä työkavereita varjon alla. Tai laittamaan työkaveria ilmapallon sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ai saat palkkaa muiden tervehtimisestä? Paljonko se on?
5€ / tervehtiminen, urakkapalkka.
ap
Tervehtiä täytyy, seurustella ei tarvitse.
Ainahan naiset kohtelevat kaikkia muita kuin ilmaa, "ei mitään uutta auringon alla"
Saatan nopeasti tervehtiä (kohteliaisuudesta) jos vastaan sattuu tulemaan, mutta en kyllä jää vapaa-ajallani toimittelemaan mitään työkavereiden kanssa. Eivät sinällään kuulu minun ystäväpiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Melko erikoinen työnkuva, jos tehtäviin kuuluu tervehtiä työkavereita. Mikä tää tällanen duuni on?
Toisille käytöstavat ovat vain juttuja mistä on joskus kuultu.....
Vierailija kirjoitti:
Ainahan naiset kohtelevat kaikkia muita kuin ilmaa, "ei mitään uutta auringon alla"
Vain sinua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisille käytöstavat ovat vain juttuja mistä on joskus kuultu.....
Ajatella! Ja toisille niistä maksetaan ihan palkkaakin!
Meillä työkaverit tietää työkavereiksi, kun laittavat viestiä tullessaan meikäläisen etätyökaupunkiin ja samalla sovitaan treffit syömisen ja juomisen merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ammattisotilailla se on ohjesäännön mukainen virkavelvollisuus ainakin sotilaspuvussa ja sotilasalueella.
Totta kai tervehdin työkavereita, jos vapaa-ajalla nään. Perus kohteliaisuusasioita.
Ei ole OK. Luo pahaa karmaa.