Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä Ummetukseen? + Miksi pellavansiemeni ei saisi syödä raskaana ollessa?

15.01.2007 |

Kärsin ilkeästä ummetuksesta alun erittäin sekaisin olleen mahan jälkeen. Luumusta ei tehoa ja apteekkiin meinaan suunnata kun tämä kuopus tervwhtyy, että pääsen liikkeelle.

Kertokaapa ihmeessä vinkkejä hoitoon, kotikonsteja sekä mitä olette käyttäneet?

Lisäksi, olen syönyt pitkään pellavansiemeniä ja niillä maha toimi aikaisemmin todella hyvin, kuitenkin mulle saanottiin jokin aika sitten, että raskaana ei tulisi syödä niitä, mutta kukaan ei kertonut miksi. . .

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suolihuuhtelu. Ei omatoimisesti tehty vaan hoitoklinikalla.

Vierailija
22/22 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun nyt noista pellavansiemenistä kerran keskustellaan niin minulle vinkattiin seuraava sivusto

http : //www. espoo. fi/default. asp?path=1;28;11866;9878;10024;10156;10165;10170;10190

Soitin myös omaan neuvolaan Naantaliin ja sain samanmoiset ohjeet, selityksenä se, että pellavansiemenistä irtoava öljy sisältää noita " myrkkyjä" ja on haitaksi sikiölle ja vauvalle. Raskausaikana haittaa jotenkin kehitystä ja voi pahimmassa tapauksessa ajaa vauvan ulos ja imettäessähän kaikki siirtyy vauvaan mitä äiti nauttii jne...

Tuon tarkempaa selitystä en saanut.

Turussa asuva tuttuni on saanut siellä samanmoisen selityksen.

No mikä on oikein ja mikä väärin, sitä en ainakaan itse tiedä, mutta päätän omalta osaltani välttää kyseistä ruoka-ainetta. Kukin mielestäni voipi itse päättää miten tekee. Itse en viitsi turhia riskejä ottaa.

Jos jollakulla muuten on kunnon täsmäinfoa aiheesta niin on tervetullut tämän ketjun jatkoksi!!

Mukavaa päivää kaikille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla