Muita, jotka ovat syystä tai toisesta keskeyttäneet/lopettaneet autokoulun?
Itse lopetin autokoulun käymisen, isoin syy oli se et en päässyt teoriakoetta läpi, jota yritin yksitoista tai kaksitoista kertaa saada läpi. Meni kyllä tietyllä tavalla rahat hukkaan autokouluun ja teoriakokeisiin. Saako muuten mitään rahojaan takaisin kun lopettaa autokoulun? Olen +30v. nainen, jos joku sitä kyselee.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Opettaja oli inhottava vanha ukko, joka poltti tupakkaa autossa ja vttuili mulle jatkuvasti, puhui rivoja ja kiroili. Oli sitä mieltä, että tyttöjen on turha edes käydä autokoulua. Reputin ajokokeen enkä koskaan enää mennyt takaisin. Olin siihen aikaan nuori ja arka.
Mulla oli aivan samanlainen vanha ukko. Sentäs kysyi että voiko se polttaa tupakkaa autossa ja vastasin ettei käy.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia aloitukseen on tullut paljon alapeukkuja? Onko autokoulun keskeyttäminen syystä tai toisesta tai jopa sekin ettei pysty käymään ollenkaan sitä jotenkin outoa vai mitä sitten?
Samaa mietin itsekin. Kait sitä autokorttia pidetään niin oletuksena sitten..?
Ihmeen paljon ala-peukkuja aiheesta, tulisiko samalla tavalla jos aloitus olisikin ollut tyyliin : menetin korttini sairauden takia tms.. Että olisiko tuo sitten "uskottavampi" tai "ymmärrettäisiin" helpommin aihe..?
Minä suoritin kyllä autokoulun sen ikäisenä kuin yleensä niin tehdään, mutta en järin montaa kertaa ole autolla sen jälkeen ajanut koska pelkäsin jostakin syystä ajamista aivan hurjasti vaikka autokoulu sujuikin ihan hyvin. Eipä minulla olisi koskaan elämäni vaiheessa ollut edes varaa omaa autoa ostaa ja ylläpitää sitä. Ihan hyvin ja jopa erinomaisesti elämä on sujunut ilman autoakin, on vain pitänyt tehdä asumisen ja työn suhteen sellaisia valintoja ettei autottomuus ole haitannut.
Tähän ketjuun saisi kivasti luusereiden kokoontumisajot, paha vaan ettei kukaan osaa ajaa.
Ap, en sano pahalla mutta voisitko olla ehkä diagnosoimaton lievästi kehitysvammainen henkilö?
Jos voisi olla näin, sinun kannattaa hakeutua tutkimuksiin. Diagnoosi olisi avain moniin tuen muotoihin.
Autokoulun teoriakoe on nimittäin, ei pahalla tämäkään, keskimääräiselle ihmiselle ihan helppo.
Tunnen myös työni puolesta joitakin kehitysvammaisia, joilla on ajokortti.
En halua sinua lannistaa vaan kannustaa. Ei ehkä tarvitsisi niin paljon sinnitellä ja taistella elämässä.
Ja kirjoitustyylistäsi en tätä arvele.
Jos nyt ei kolmannen kerran jälkeen saa inssiä läpi tai kirjallista, on parempi pidättäytyä autolla ajamisesta liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, en sano pahalla mutta voisitko olla ehkä diagnosoimaton lievästi kehitysvammainen henkilö?
Jos voisi olla näin, sinun kannattaa hakeutua tutkimuksiin. Diagnoosi olisi avain moniin tuen muotoihin.
Autokoulun teoriakoe on nimittäin, ei pahalla tämäkään, keskimääräiselle ihmiselle ihan helppo.
En halua sinua lannistaa vaan kannustaa. Ei ehkä tarvitsisi niin paljon sinnitellä ja taistella elämässä.
En sano pahalla, miksi vedit kehitysvamma kortin? Ei ap ole mistään omasta elämästään kertonut kuinka niin sinnittelee ja taistelee elämässään kaikinpuolin. Nuo on sinun omia luulojasi, jotka ei liity mitenkään aiheeseen. Ja selvästi kumminkin pahalla tarkoitat. Kaikki keskimääräiset ihmisetkään ei heti ekasta kerrasta saa läpi kokeita..? Onko se uusi juttu sinulle? Ja ap ei ole linjoilla enää vastaamassa, oli pakko vastata tuohon sinun typerään kirjoitukseen.
Oonkohan mä vammainen tuon yhden kirjoittajan mielestä kun jouduin uusimaan kirjalliset 3 krt ja inssin 2krt??
En ole keskeyttånyt. Pääsin aikoinaan läpi kyllä, mutta meillä oli niin pervo äijä autokoulun opettajana, että hyi että etoo vieläkin. Puhui erektionopeudesta lukioikäisille tytöille vaikka ois pitänyt puhua reaktionopeudesta. Sitä aina odotti milloin alkaa kopeloimaan autossa, hyi ruma vanha limanen ukko. Aina jutut olo tosi limaisia ja pervoja alapään juttuja.
Inssiäijä oli taas hirveä huutaja. Inssiajon jälkeen huusi puoli tuntia kuinka tein jotain väärin, piirteli paperille kaikkea ja olin aivan varma etten saa inssiä läpi, mutta niin vaan puolen tunnin suoran huudon jälkeen rauhoittu ja sanoi että onneksi olkoon pääsit läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kenties vammainen? Asenteesi on kuvottava.
Autokoulu oli liian kaukana eikä ajo-opetuskertojen sopimisesta oikein tullut mitään.