Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat syystä tai toisesta keskeyttäneet/lopettaneet autokoulun?

Vierailija
25.02.2024 |

Itse lopetin autokoulun käymisen, isoin syy oli se et en päässyt teoriakoetta läpi, jota yritin yksitoista tai kaksitoista kertaa saada läpi. Meni kyllä tietyllä tavalla rahat hukkaan autokouluun ja teoriakokeisiin. Saako muuten mitään rahojaan takaisin kun lopettaa autokoulun? Olen +30v. nainen, jos joku sitä kyselee. 

Kommentit (212)

Vierailija
101/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
102/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap maksoi turhaan rahansa autokoululle, jossa oli baska hälläväliä meininki opetuksen, asenteen suhteen. Todella väärää toimintaa koululta. 

Vierailija
104/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ko tätä uppailee? No kerro toki miten kävi.

Vierailija
105/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole enää linjoilla

Vierailija
106/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mulla ADHD jota ei ollut nuorena diagnosoitu joten oon todella iloinen etten lähtenyt silloin autokouluun. Ei siitä ilman lääkettä olisi mitään tullut. 

Lisäksi on tyhmää vähentää ajotuntien määrää. 

Vierailija
107/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja oli inhottava vanha ukko, joka poltti tupakkaa autossa ja vttuili mulle jatkuvasti, puhui rivoja ja kiroili. Oli sitä mieltä, että tyttöjen on turha edes käydä autokoulua. Reputin ajokokeen enkä koskaan enää mennyt takaisin. Olin siihen aikaan nuori ja arka.

Vierailija
108/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitti alussa jo et lopetti autokoulun? 

Vierailija
109/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut niin huonoa palvelua, alentavaa käytöstä ap:n autokoulussa. Rahat kyllä kelpasi, opetus jäi alas. 

Vierailija
110/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää, ettei joku saa autokoulua käydyksi ja inssiä ajettua hyväksytysti, olisiko keskuttymiskyvyssä ongelmia. Taitaa olla parempi jättää ajaminen muiden huolehdittavaksi.

Kannattaisi lukea aloitus kunnolla, niin ei vastaisi mitä tahansa muuta. Keskittymiskyky ei ollut aiheessa mukana. 

Vierailija
111/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu unohtavan että kaikilla ei ole ajokorttia ja jotkut on syystä tai toisesta keskeyttäneet autokoulun. 

Vierailija
112/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan jäi kakkosvaihe suorittamatta, eli jäi tavallaan kesken. Jos nyt yli 20 vuoden jälkeen haluaisi sen ajokortin niin pitäisi varmaan käydä kokonaan uusiksi.. 

Vierailija
113/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, että miksi tämä aihe on saanut noin monia alapeukkuja ja negatiivisia kommentteja? 

Ihmettelen samaa. 

Vierailija
114/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman. 

Vierailija
115/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutaman. 

Siis jotka on lopettaneet autokoulun. 

Vierailija
116/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut kurja tilanne kaikinpuolin, autokoulu on kyllä munannut pahemman kerran..raha kyllä kelpasi, asenteissa/opetuksessa kyllä selviä puutteita. Ei pitäisi olla ollenkaan tollasia autokouluja/au9qtokouluja missään. 

Vierailija
117/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut kurja tilanne kaikinpuolin, autokoulu on kyllä munannut pahemman kerran..raha kyllä kelpasi, asenteissa/opetuksessa kyllä selviä puutteita. Ei pitäisi olla ollenkaan tollasia autokouluja/au9qtokouluja missään. 

*autokoulunopettajia

Vierailija
118/212 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Hah, hah, haa. 

Sinun viestisi on. 

Vierailija
119/212 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei oikeasti.. Autokoulun opea ei kiinnostanut kuinka sujuu, ei auttanut omalta osaltaan open roolissaan, ei kysellyt perään mitenkään?? Vähättelyn yms kyllä osasi. Törkeyden huippua todellakin kaikinpuolin,rahat kyllä kelpasi. 

Vierailija
120/212 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannataakohan miun enää aloittaa auto-koulua joskus uudelleen..? Ap

Kerron sinulle totuuden suoraan: sinä et kuulu auton rattiin. Jos ihan oikeasti olet tehnyt teoriakokeen jo yli kymmenen kertaa etkä kuitenkaan ole päässyt siitä läpi, niin kaikkien turvallisuuden kannalta on parempi, että sinä et aja autoa koskaan.

Hankaluutta oli teoriakokeen läpi pääsemisessä, ei itse ajamisessa. Jos on oikeasti asenneongelmia/sairauksia jotka estää/tekee vaaralliseksi ajamisen, niin ne asia erikseen. Eikä tässä ole kyse niistä. Epäilen että ap olisi tarvinnut lisää harjoittelua teoriakokeeseen ja asiansa kunnolla hoitavan/osaavan autokoulun opettajan rinnalleen aidosti opettamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan