Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat syystä tai toisesta keskeyttäneet/lopettaneet autokoulun?

Vierailija
25.02.2024 |

Itse lopetin autokoulun käymisen, isoin syy oli se et en päässyt teoriakoetta läpi, jota yritin yksitoista tai kaksitoista kertaa saada läpi. Meni kyllä tietyllä tavalla rahat hukkaan autokouluun ja teoriakokeisiin. Saako muuten mitään rahojaan takaisin kun lopettaa autokoulun? Olen +30v. nainen, jos joku sitä kyselee. 

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden jolla jäi ajokortti saamatta. Sille sanottiin ajotuntien päätteeksi että jos ajat tolla tavalla niin vielä tapat itsesi tai jonkun.

Vierailija
82/212 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, minä. Reputin inssin kuusi kertaa ja luovutin.

Missä kirjoittaja on mahtanut  ajokoetta yrittää. Vanha ketju, joten vastausta ei varmasti tähän saa. Mutta muille yrittäjille vinkiksi, että ajokokeen voi suorittaa jollakin pienemmällä paikkakunnalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autokoulu jossa kävin, niin oli välinpitämätön, piittaamaton opettaja. Ei häntä kiinnostanut et edistynkö tms autokoulussa, muistan kun hain papereita käydyistä tunneista ym, niin opettaja sanoi naureskellen & aliarvioiden että siulla menee satavuotta autokoulun suorittamiseen. Opettajan käytös oli muutenkin käynnin aikana negatiivisen oloista. Hänelle taisi olla ihan sama olenko vai enkö siinä hänen autokoulussaan ja miten yleisesti se autokoulun käynti sujuu. Ap

Aikuisen tulee itse kantaa vastuu oppimisestaan, ei ole muuta suuntaa. Mene myöhemmin toiseen kouluun, jos koet, että pystyt keskittymään oppimiseen.

Vierailija
84/212 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autokoulu jossa kävin, niin oli välinpitämätön, piittaamaton opettaja. Ei häntä kiinnostanut et edistynkö tms autokoulussa, muistan kun hain papereita käydyistä tunneista ym, niin opettaja sanoi naureskellen & aliarvioiden että siulla menee satavuotta autokoulun suorittamiseen. Opettajan käytös oli muutenkin käynnin aikana negatiivisen oloista. Hänelle taisi olla ihan sama olenko vai enkö siinä hänen autokoulussaan ja miten yleisesti se autokoulun käynti sujuu. Ap

Aikuisen tulee itse kantaa vastuu oppimisestaan, ei ole muuta suuntaa. Mene myöhemmin toiseen kouluun, jos koet, että pystyt keskittymään oppimiseen.

Mutta opettajan velvollisuus on tehdä parhaansa eli opettaa ja kannustaa. Apn opettaja on lannistanut eli on väärällä alalla. 

Vierailija
85/212 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luovutin kun en vaan päässyt läpi inssistä. Olin pitkään todella katkera asiasta, vihasin autoja ja kaikkea autoiluun liittyvää ja tunsin itseni jotenkin vialliseksi kun kaikki muut tuntuivat saavan sen kortin tuosta vaan. Nykyään olen yli 50-vuotias ja olen hyväksynyt asian, onneksi pyörällä ja julkisilla pääsee kulkemaan 

Vierailija
86/212 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannataakohan miun enää aloittaa auto-koulua joskus uudelleen..? Ap

Kerron sinulle totuuden suoraan: sinä et kuulu auton rattiin. Jos ihan oikeasti olet tehnyt teoriakokeen jo yli kymmenen kertaa etkä kuitenkaan ole päässyt siitä läpi, niin kaikkien turvallisuuden kannalta on parempi, että sinä et aja autoa koskaan.

Okei. Olin kyllä ratin takana autokoulun aikana useamman kerran, eikä siellä pompannut mitään ylitse muiden jotain ongelmaa/ongelmia ajamisessa. Ap

Mikä oli erilaista ajamisessa ja teoriakokeessa? Sekö että kokeessa olit ihan yksin ja itsesi varassa? Loppuiko aika?  Joku siinä mättäää ettet selviä kuvakokeesta itse. 

Olen eri. Sain vanhan teoriakokeen läpi toisella yrittämällä. Minusta kuvissa oli tulkinnan varaa ja tulkitsin niitä väärään suuntaan. Olisin tiennyt oikeat vastaukset, jos olisin tajunnut mikä kuvan juju on.

Vierailija
87/212 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luovutin kun en vaan päässyt läpi inssistä. Olin pitkään todella katkera asiasta, vihasin autoja ja kaikkea autoiluun liittyvää ja tunsin itseni jotenkin vialliseksi kun kaikki muut tuntuivat saavan sen kortin tuosta vaan. Nykyään olen yli 50-vuotias ja olen hyväksynyt asian, onneksi pyörällä ja julkisilla pääsee kulkemaan 

Muistatko enää oliko joku tietty juttu (taskuparkki tms.) vai mikä oli vaikeaa inssissä?

Vierailija
88/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ap:n autokoulun opettajalle oli ihan sama oliko ap autokoulussa ja ylipäätään hälläväliä miten yleisesti sujuu siellä. Rahat vaan pois- ajattelua varsin opella vaan. 

Vierailija
89/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi autokoulun opettajaa kiinnostavan et miten oppilaalla sujuu autokoulu jne, kun siitä maksetaankin iso summa ja pitäisi siihen hintaan saada hyvää, kunnon opetusta. Ja tarkoitus on saada ajokortti kun maksetaan ja opetetaan? 

Vierailija
90/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
91/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
92/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi päästä teoriakoetta läpi..? Itse pääsin kerralla niin autokoulun kuin prätkän teorian kerralla läpi. N41

Vierailija
93/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei voi päästä teoriakoetta läpi..? Itse pääsin kerralla niin autokoulun kuin prätkän teorian kerralla läpi. N41

Mikä oli pointti? Niin kaikki ei pääse aina kaikkea läpi. Luulisi sen jokainen tietävän? 

Vierailija
94/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lahjatonta menoa. 

Vierailija
95/212 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
96/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut piittaamaton autokoulun ope selvästi ap:lla. 

Vierailija
97/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä piittaamatonta käytöstä on ap saanut autokoulussa. Luulisi et jos autokoulussa edistyminen takkuaa tms, niin autokoulun opettaja ottaa sen verran koppia asiassa, eikä ole hälläväliä linjalla. 

Vierailija
98/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä piittaamatonta käytöstä on ap saanut autokoulussa. Luulisi et jos autokoulussa edistyminen takkuaa tms, niin autokoulun opettaja ottaa sen verran koppia asiassa, eikä ole hälläväliä linjalla. 

Ja kun siitä autokoulun käymisestä maksetaan omasta pussista, ja sitä varten on autokoulun opettaja, joka opettaa autoilua. 

Vierailija
99/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ajamaan opettelun autokoulun kautta mutta opettaja oli surkea ja tunnit kalliita. Ajotunti maksoi satasen ja oli sanomattakin selvää, etten tuollaisilla tuntimäärillä oppisi kunnolla. Tarvitsin itse kymmenien tuntien ajorutiinin joten lopetin autokoulun ja otettiin isälle opetuslupa. Olen iloinen että oli tähän mahdollisuus, olisi kortti jäänyt saamatta jos olisi inssiin pitänyt autokoulun tuntimäärillä mennä

Vierailija
100/212 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla ainakin autokoulun ope piti huolen omalta osaltaan, että saan kortin, eikä jättänyt minua oman onnensa nojaan eikä pitänyt radiohiljaisuutta (eli piti yhteyttä jos piti ajotunneista sopia ym, ja jos minusta ei kuulunut mitään vähään aikaan, niin kyllä kyseli perään). Ap:lla on ollut välinpitämättömän opettaja, joka ei selvästikään piitannut oliko ap ylipäätään siinä autokoulussa, puhumattakaan kunnollisesta opetuksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi