Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(¨)(¨)(¨) HELMIPULLAT (¨)(¨)(¨)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seuraavan viikon pinossa voisi olla helmipullat ja yks helmilimppu. Taisin tuolla vauva puolella kirjoitella, että aloitin laihdutusryhmässä viime torstaina. Huomenna olisi edessä ensimmäinen nöyryytys. Tai siis kyllä oman vaa' an mukaan on kilo lähtenyt.

Lähtölukemia en edes kehtaa kirjoittaa kun hirvittää, ikinä en ole näin läski ollut! Mut tavoitteena mullakin on saada vähintään 20 kiloa pois syksyyn mennessä.

Ihmeen hyvin olen pystynyt kaloreita laskemalla pysymään päivätavoitteessa 1200-1500..tosin enpä tiedä onko tapani fiksuin mahdollinen.Jätän oikeaa ruokaa syömättä, että saan päivittäisen suklaa annokseni.

Nyt täytynee mennä laittamaan Jultsu nukkumaan josko sit ehtisin kirjoittaa tuonne vauvapuolellekin.

Marcel-mammutti

Vierailija
2/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paino tänään : 77.1kg

Pudotettavaa olis ainakin se reilu 10kg! Paino on pysynyt mulla nyt aikalailla samoissa lukemissa sen jälkeen, kun syksyllä pudotin sen 3kg. Painonvartijat cd-rom olis käytössä mutta motivaatio hukassa!

Joulusuklaat on nyt syöty joten toivottavasti pääsisin pikkuhiljaa siitä suklaariippuvuudestakin eroon!

Kumppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin sit ekaa kertaa kolmeen vuoteen paikkareitten vaa' http://groups.msn.com/uskovatkotiaiditla ja paino oli:78,2kg. Aamupaino oli 77,4kg. Kumpaa nyt on uskominen? Jokatapauksessa paino on pudonnu noin kilon sunnuntaista...

Pisteitä mulla käytettävänä 24.

Vierailija
4/31 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis sitten helpompi muistaa käydä vaa`alla ja merkata tänne?!

Olisko esim. maanantai hyvä? Vai mieluummin loppuviikosta niin ei näy painossa ne viikonlopun repsahdukset?! ;-)

Mulla on kyllä alkanut heikosti tämä painonpudotus jälleen kerran. Lenkillä en käynyt taas kohta viikkoon. Jospa sitä sais itsestään sen verran irti, että kävis edes kuntosalilla.

Mistä te muut saatte motivaatiota, että lähdette lenkille tms.?

Entäs kuinka pystytte vastustamaan kaikkia herkkuja?

Minä yritän epätoivoisesti selata esim. H&M:n vaatekuvastoa ja miettiä miten : " nuo ja nuo ja nuokin näyttäis hyvältä päällä JOS olis laiha..."

Ja jääkaapin oveen pitäis varmaan laittaa joku nuoruuden laiheliini kuva jonka nähdessä muistais sen tavoitteen.....

Että semmoista. Kommentoikaa!

kumppari

Vierailija
5/31 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lehmä mulla tietty on ojassa..mulla on silloin tuon laihdutusryhmän kokoontuminen. Viimeksi paino oli tippunut 2 kiloa : )

Makean nälkä on ihan hirveä koko ajan. Pystyn vastustamaan vain kun en yksinkertaisesti osta mitään herkkuja. Äitini mokoma oli päättänyt lähettää tytöille paketin, oli sit kielloistani huolimatta iskenyt mukaan konvehtirasia, suklaa levyn, kaksi laatikollista pikkuleipiä....et silleen

No mulla on kuitenkin niin suuri motivaatio päästä eroon kiloista kun mieli tekee uusia vaatteita ja näitä maxikokoja en enää kaappiini huoli.

Marcel

Vierailija
6/31 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikeijutar, tervetuloa mukaan :).

Mulle sopii se torstai punnaripäiväksi. Maanantai on tosiaan aika masentava jos (kun) viikonloppuna on tullut tankattua.

Mites muut, torstai ok?

Kertaan vielä mun tavoitteen: 60 kg olis hyvä, ei haittaa jos menee hieman allekin :P.

KL.

Vierailija
7/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että mun paino on vaan noussut tällä viikolla! Mulle iski joku ihan kamala syömisen himo tänään. Olen syönyt ns. oikeeta ruokaa ja leipää vaikka kuinka. Ja sitten innostuin tekemään pannaria (semmoista sokerista) ja sitä olen sitten nautiskellut hillon ja kermavaahdon kanssa. Tuo kermavaahtohan on siis jäänyt tähteeksi toissapäiväisestä kääretortusta...

Mies jo kysyikin, että olenko raskaana. Mutta tuskimpa olis niin hyvä tuuri käynyt, että olisin. Muuten vaan tuo ruoka maistuu.

Säälittävää tämä minun laihdutus. :(

kumppari

Vierailija
8/31 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sitten puntarille!

Mulla myös tuli " vähän" takapakkia, meille ilmestyi eilen kolme muovikassillista leipomotuotteita, kakkuja, pullia, pipareita, pasteijoita, tosiaankin, ainakin kolme noita leipomon isoja kakkuja niissä pahvilootissa... siis naapuri oli jostain saanut tajuttoman määrän noita ja päätti sitten tuhota meikäläisen laihiksen! Kyllä kysyy rautaista itsekuria.... huoh.... =)

Vierailija
9/31 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, tänään kai on torstai, kun eilen tuli C.S.I :P?

Mun paino oli enteellinen 66,6 kg.

KL.

Vierailija
10/31 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pudotusta mulla viime viikkoon 0.9 kg. Nyt pudotus yhteensä 2,9 kg. Ei kyllä näy mun massassa mihinkään : ( Mut ihan tyytyväinen oon tahtiin toistaiseksi.

Ja sit ne huonot uutiset: punnituksen jälkeen repsahdin. Menin kauppaan ja sinne oli tullut uutuuskarkkeja. Kolme pussia sit tarttui mukaan ja kaksi niistä on jo auki, hyi minua. Täytynee ryhdistäytyä. Oli muuten aika aika jännän makuisia positiivsella tavalla sellaisen suklaakuorrutteiset lakritsi/salmiakkirakeet Bonbom jotain : p

Marcel hitusen pienempänä

Vierailija
11/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin saldokin on +/- 0, joten kiitos vaan naapurille =)

Ensi viikkoon uusin kujein!

Vierailija
12/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yritän jotenkin alitajuisesti suojella itseäni niiltä lukemilta mitä se mahdollisesti ruutuun läväyttää! :)

Ehkäpä huomenna.

Mulle on iskenyt joku leipomisvimma. Eilenkin tein mustikkapiirakkaa johon tuli kermaviiliä... Ja sokeria ja rasvaa runsaasti! Ja pakkohan sitä on syödä kerran on tullut tehtyä. Arrrgh!

kumppari

Vierailija
13/31 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nyt siten tunnustan repsahtaneeni, menin nimittäin kauppaan nälkäisenä (paha, paha virhe) ja ostin siinä sivussa pussin sipsejä. Onneksi mulla on jokin itsesuojeluvaisto, kosken pysty syömään sipsejä kuin pari kourallista ja sitten tulee jo huono olo. Ne on kyllä niin rasvaisia ja suolaisia -ja niin hyviä...

Marcel, sullahan on ihan hyvä tahti!

KL.

Vierailija
14/31 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tän viikon saldo on sama 66,6 kg.

KL.

Vierailija
15/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli puntarilla käyty:

paino : 76.5kg

tavoite : 66kg

Ihme kyllä tuollaiset lukemat! Vaikka mitään en oo tehnyt! Pelkäsin jo, että on tullut monta kiloa lisää...

Tänään kyllä aion herkutella, pizzaa ja karamelliä! :)

Kaalilaatikko, sä oot mun unelmapainossa! :)

-kumppari-

Vierailija
16/31 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppari, olisinpa jo pian _omassa_ tavoitteessani, mutta hyvä näinkin ;P.

Tänään oli Silpun synttäribileet ja tein kaikki muut tarjottavat paitsi prinsessakakun itse. Arvatkaapa oliko kevyttä syötävää? Oletteko kuulleet kevyistä synttäriherkuista :)? Ei vais, papusalaatissa käytin kevytranskankermaa, ja maistui silti hyvältä -nimim. " Kevytversioiden ei-ystävä" .

KL.

Vierailija
17/31 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli torstaina pudotus oli 1.2 kg edelliseen viikkoon (pudotus nyt yhteensä 4.1 kg)...Tosin nyt tässä synttärihälinässä olen mässännyt niin kamalasti, että taitaa olla tullut takaisin. Niin ja ensi viikolla mennään lopulta sinne laivalle (punnituspäivänä). Tänään täytyy ahkeroida lumitöitä pihalla oikein urakalla!

Tulin tuonne toiseenkin pinoon kirjoittelemaan mutta olipas siellä kiivasta keskustelua. Enpä sitten nyt jaksa sinne kirjoittaa kun ottaa niin aivoon moiset henkilökohtaisuudet. Voisi tulla aika painokelvotonta tekstiä : (

Marcel

Vierailija
18/31 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni on noussut! No ei paljoa mutta kuitenkin...

Eli paino nyt 77.1kg (viime viikolla 76.6 muistaakseni, en jaksa tarkistaa)

Tavoite 66kg

Tein eilen hedelmäsmoothieta! Se on ihanaa! Laitoin vaan kaikkia eri hedelmiä ja jäisiä mansikoita kuppiin ja tehosekoittimella sekaisin. Niin ja lisäsin joukkoon hieman myös luomujogurttia. Nam!

Kevytversio olis kai semmoinen missä olis vaan mansikoita, 1 banaani, vettä ja makeutusjauhetta. Täytynee siirtyä siihen kunhan saan nuo hedelmät syötyä. :)

Meillä on pakastin täynnä marjoja ja nyt, kun innostuin tuosta smoothien teosta niin niitä vois siinä hyödyntää....

kumppari

Vierailija
19/31 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo on tullut takaisin. Hitto, että mulla on huono itsekuri heti kun tiesin, etten mene viikkoon punnitukseen repsahdin. On muka synttäreiden ja laivaristeilyn takia " saanut" syödä.

Saas nähdä kehtaanko torstaina vaaalle ollenkaan

Marcel

Vierailija
20/31 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään 77kg

Tavoite 66kg

Että suunnilleen samoissa mennään kuin tähänkin asti.

Viikon liikuntasaldo on 5km hiihtämistä. Eli ei siinäkään kehumista.

kumppari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi